Shooter PC PS5 Helldivers 2

Oof... de patch vandaag. Op een halfuur tijd 2 crashes. Ervoor eigenlijk geen issues.
Blijkbaar de arc thrower mijden voorlopig.
 
Met die nieuwe patch toch paar rare zaken voorgehad.
Supply drop op een berg (waar ge ni aankon), schip dat vertrok terwijl timer nog niet op 0 stond, geen vijanden op de extraction, ..
 
Gisteren de 'suicide mission' difficulty unlocked. Op Extreme gaat het aardig dankzij m'n team. Ik speel 2 uren per week en begin serieus achterop te hinken met mijn lvl 12.

Zalig hoe de beesten plots allerhande andere aanvallen beginnen te doen en dan die shriekers die vlieger. Machtig spel. Dat gaat van: 'woooow gasten, eeeeeindelijk hebben we die Bile Titan neer gekregen!' als lvl 4 spelers naar '2 Biles op links, even negeren, eerst main completen en die pakken we dan wel'.
 
Is iemand er al in geslaagd om te Cross-Playen tussen PC en PS5?
Kameraad en ik sturen friends requests naar elkaar, maar niets verschijnt.

edit: blijkbaar gekend probleem.
Geld in de vuilnisbak. Tenminste tot het gefixt is.
Juist hetzelfde hier, talloze friend request heen en weer sturen, meermaals herstarten maar lukte me ook niet te vrijdag. Heb op het moment ook niet meer geprobeerd..

Maar op Discord zou er deze week een note hebben gestaan dat het zou opgelost zijn met één van de laatste updates.

PS : Crossplay met randoms werk wel, het zijn de friendrequest
 
Gisteren was er een update en ik heb een friends request kunnen sturen die aanvaard is.
Mijn kameraad die op PS5 speelt (en ik op pc) staat nu in mijn vriendenlijst.

Althans, ik hoop dat hij er nog staat :)
 
Gisteren was er een update en ik heb een friends request kunnen sturen die aanvaard is.
Mijn kameraad die op PS5 speelt (en ik op pc) staat nu in mijn vriendenlijst.

Althans, ik hoop dat hij er nog staat :)
Hier is dat nog steeds niet gelukt ondanks de nieuwe update :(
 
Juist hetzelfde hier, talloze friend request heen en weer sturen, meermaals herstarten maar lukte me ook niet te vrijdag. Heb op het moment ook niet meer geprobeerd..

Maar op Discord zou er deze week een note hebben gestaan dat het zou opgelost zijn met één van de laatste updates.

PS : Crossplay met randoms werk wel, het zijn de friendrequest
De update op discord was dat ze ermee bezig waren en dat het hoog op de prio lijst stond, MAAR dat het nog niet opgelost was. Dat was de screen dat ik op reddit zag was nog deze week ergens.
 
Langs alle kanten aangevallen zijn. Healthbar nog een millimeter. Weglopen. Diven vanaf een rots die nog geen meter hoog is. Landen. DEAD BY IMPACT. :laugh:
 
die shriekers zijn irritant amai. Zeker in combinatie met hunters en smijt er nog ne charger of 2 / 3 bij ook :cry:
 
Pff, spel crasht constant.
Op 4 spelletjes maar 1 keer kunnen extracten omdat ik de andere keren gewoon uit het spel gezwierd ben door een crash.
Net wanneer ik telkens bij goede randoms zit die goed samen spelen :(
 
Terug
Bovenaan