Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren ook wel wat miserie gehad met die impalers.Gisteren op level 9 gespeeld, die impalers zijn niet zo makkelijk om dood te krijgen.
Railcannon en een paar commando's hielpen wel.
Idem voor de nieuwe spore charger (of hoe noemt die).
Als je daar te dicht bij staat als die dood is doet die nog serieus wat damage door zijn ontploffing.
Dat is helldive, was het hoogste dat er was, tot voor de update uiteraard.Gisteren ook wel wat miserie gehad met die impalers.
Wij speelden met 2 op Extreme. Wat is level 9?
Straks eens spelen na de update.Gisteren op level 9 gespeeld, die impalers zijn niet zo makkelijk om dood te krijgen.
Railcannon en een paar commando's hielpen wel.
Idem voor de nieuwe spore charger (of hoe noemt die).
Als je daar te dicht bij staat als die dood is doet die nog serieus wat damage door zijn ontploffing.
Hoe kan je in godsnaam Helldive spelen? Met 4 relatief goede gamers waagden we ons aan Suicide Mission en dat lukte ons wel, mits enkele pittige momenten. Maar dan heb je nog Impossible en Helldive.Dat is helldive, was het hoogste dat er was, tot voor de update uiteraard.
Ik dacht dat alle vijanden sterker waren. 't Zal mijn breaker geweest zijnStraks eens spelen na de update.
Grote veranderingen? Zag al wat passeren over die breaker die generfed is.
Ik lees dat de recoil ook van 26 naar 46 is gegaan. Godverdomme. M'n geliefde breaker.nieuwe vijanden, zowel bij bugs als bij de robots.Straks eens spelen na de update.
Grote veranderingen? Zag al wat passeren over die breaker die generfed is.
Hoe kan je in godsnaam Helldive spelen? Met 4 relatief goede gamers waagden we ons aan Suicide Mission en dat lukte ons wel, mits enkele pittige momenten. Maar dan heb je nog Impossible en Helldive.

ja idd, gewoon proberen.Zowat hoe wij inderdaad spelen. Lopen van het ene naar het andere vanaf een objective klaar is. Loadouts zijn ook opgesteld om elkaar aan te vullen.
Misschien moeten we gewoon eens proberen om hoger te spelen, want nu slagen we er toch zo goed als altijd in om te extracten.
Klopt! Ik speel zo goed als nooit tegen de Automatons, vind die niet echt plezant spelen.ja idd, gewoon proberen.
En in het algemeen zijn de bugs wel makkelijker dan de bots vind ik persoonlijk.
Uw uitgebreide reactie doet me er toch weer zin in krijgen.Deze week op 10 gespeeld (Super Helldive) tegen Automatons. Ik vond het heel plezant eigenlijk. Je mag gewoon niet te lang blijven rondhangen rond een objective. Op Super Helldive is het nog belangrijker dat je zeer efficient van objective naar objective gaat.
Ik speel zelf liever tegen Automatons dan tegen Terminids.
Loadout blijft hetzelfde na de patch.
Automatons
Primary: JAR5 Dominator (Devastators)
Secondary: P19 Redeemer (Light bots en Berserkers)
Grenades: Stun (Hulks)
Strategems: Autocannon (Devastators, Hulks, Bot Factories, Factory Striders, Scout Striders, Tanks, Towers, Airships)
Eagle Airstrike (Bot factories, Factory Striders)
Orbital Precision Strike (Towers, Tanks, Factories, lagere cooldown dan Orbital Railstrike)
500KG (Detector Towers, Rogue Research Stations)
Met deze loadout loop ik zo goed als constant met m'n Autocannon als primary rond. Ik speel altijd op Helldive (9) difficulty. Met deze loadout kan je zo goed als alles aan imho. Onderschat de kracht van stagger niet bij automatons. Autocannon blijft extreem goed tegen Devastators en Hulks, wat de primary enemies worden op Helldive. Factory Striders moet je durven rushen. De chin turrets schakel je in 1 2 3 uit met AC of zelfs JAR5 en 1 clip op de onderkant met AC en hij is uitgeschakeld.
Voor mij is Autocannon de beste strategem op 7+. AMR is ook goed maar minder flexibel. Geen splash damage, kan je geen factories mee uitschakelen, moet je accurater mee zijn,...
Amor: Light Armor met explosive resistance of engineer (2 extra stun grenades). Mobiliteit en Stamina blijf ik het belangrijkst vinden.
Bugs
Primary: Breaker Incendiary (Light everything on fire)
Secondary: P19 Redeemer (Light enemies)
Grenades: Incendiary grenades (Bug breaches, choke points)
Strategems: Shield Backpack (Anti bile)
EAT of Quasar Cannon of Commando (Afhankelijk van type planeet)
Orbital Railcannon (Bile Titans, throw and forget)
Eagle Airstrike (Bug Holes, Bile Titans)
Armor: Medium Armor met democracy protects
Sinds kort gebruik ik altijd een Shield Backpack tegen insta-death van Bile Spewers.
Incendiary is perfect voor bug breaches. Ik speel ook zo goed als altijd op Helldive (9).
Lijkt mij een zeer gebalanceerde loadout ook.
Ter info, ik heb nog niet alle Warbonds. Ben nu level 64.
Met bovenstaande loadouts lijk ik persoonlijk altijd de beste resultaten te boeken. Als ik ervan afwijk heb ik veel meer deaths.
Zowel bij bugs en automatons mag je gewoon niet te lang rondhangen op 1 plaats. Objectives moet je zo snel mogelijk uitschakelen. Patrols probeer ik ook zoveel mogelijk te omzeilen. Ik probeer wel altijd elke map 100% te completen (exclusief alle samples want daar heb je vaak niet voldoende tijd voor). Maar als ik een crashsite zie, ga ik die altijd proberen te checken.
Ik kan me nog steeds vermaken met de game na een werkdag.Uw uitgebreide reactie doet me er toch weer zin in krijgen.
Na de laatste patch had ik het aan de kant gesmeten. Hoeveel keer gaan ze nog den boel terug herbalanceren? Trekt op niets meer.
Ik speel eigenlijk zo goed als nooit tegen de Automatons, zal daar verandering inbrengen.Ik kan me nog steeds vermaken met de game na een werkdag.
Persoonlijk speel ik liever tegen Automatons. De gameplay is dynamischer. Detector Towers, Jammer Towers, Factory Striders, Gunship Fabricators, Mortar Emplacements, AA Emplacements, Command Bunkers, etc zijn allemaal zaken die de gameplay en het verloop van de missie beïnvloeden.
Bij Terminids heb je Stalker Lairs, Screecher Nests en Spore Spewers (waarvan de laatste eigenlijk niet zo'n gigantische impact heeft).
Terminid missies worden ook vaak een spelletje om in een cirkel rond de objective of evac te lopen.
Gisteren enkele rondes op Super Helldive gespeeld tegen Terminids, maar de gigantische hoeveelheid aan Chargers was eerlijk gezegd irritant.
Probleem is dat er geen 1 wapen is met veel ammo waarmee je die beesten neer krijgt. Vanaf Difficulty 9 zijn het ook allemaal Behemoth Chargers, geen gewone meer, dus dat zijn altijd minstens 2 shots to the face.
Commando, EAT en Quasar. Maar zorgt ervoor dat je steeds cirkels moet lopen tot de timer weer op 0 staat. Commando lijkt mij toch ook gebalanceerd. Terwijl je met een EAT in 2 shots een Bile Titan neer kon halen is me dat precies nog niet gelukt met een Commando.
Recoilless ben je gewoon te kwestbaar tijdens het reloaden tegen bugs.