Shooter PC PS5 Helldivers 2

Ja zag het ook.
Nog niet kunnen testen, maar de aanpassing dat er meer waves met vijanden komen wanneer je met minder dan 4 speelt is toch een rare beslissing.
Is relatief hoor. Pre patch kwamen solo spelers tov een full squad proportioneel veel minder patrouilles (17% tov een full squad) dat is nu opgetrokken (naar 25%).

Nu een aantal potjes gespeeld en voelt veel moeilijker aan.
Ik ga constant dood terwijl dat voor die patch sporadisch was.
Haalt de fun er toch wat uit jammer genoeg
Ik moet zeggen dat ik weinig verschil merk. Ik probeer de patch altijd als een opportuniteit te zien om met andere loadouts te experimenteren. Speel nu al 2 dagen met de Blitzer ipv de sickle als primary en vind die wel fijn spelen.
 
Ze hebben dan toch het licht gezien. Zo'n fantastisch populair spel en door pure corporate greed zou het tenonder gegaan zijn. Laten we hopen dat het hierbij blijft, dat we in de toekomst alsnog geen accounts moeten linken en dat de landen die geblocked zijn op Steam terug worden vrijgegeven.
 
Ik snap de frustratie hier rond niet. Het is letterlijk 5 minuten en je hebt een psn account...
Simpelweg het principe. Op PC ook al jaren geweten dat zowat alle grote namen die nog een extra launcher afdwingen, vroeg of laat wel problemen veroorzaken bij bepaalde games.(2K, Ubi, EA etc etc)

Steam is genoeg. Al derest van de grote Publishers is na zoveel winsten en tijd, nog steeds niet bijgebeend. Sterf dan hé.

Als speler winnen wij er alvast niets mee. Integendeel. Het is een ware openbaring om te zien hoeveel volk simpelweg slikt wat er door hun strot word geduwd.
 
Ik snap de frustratie hier rond niet. Het is letterlijk 5 minuten en je hebt een psn account...
Het probleem is dat er zo’n 120 landen zijn waar je geen PSN account kan aanmaken omdat het daar niet beschikbaar is. Maar die mensen hebben wel via Steam Helldivers 2 al kunnen kopen. En die zouden door deze beslissing plots geen toegang meer gehad hebben tot de game.
 
Het probleem is dat er zo’n 120 landen zijn waar je geen PSN account kan aanmaken omdat het daar niet beschikbaar is. Maar die mensen hebben wel via Steam Helldivers 2 al kunnen kopen. En die zouden door deze beslissing plots geen toegang meer gehad hebben tot de game.
Steam is wel meestal correct in die dingen, sommige mensen hebben een refund ingediend voor Helldivers 2 en die ook gekregen (ook zelfs landen waar je wel toegang hebt om een PSN account te maken).
Het heeft gewoon te maken omdat dit niet op release werd meegedeeld met Steam en de spelers dat je een PSN account nodig zou hebben.
Meestal bij zo'n fouten doet Steam wel refunds.
 
Voor Sea of Thieves moest ik ook een microsoft aanmaken en laten koppelen aan PSN kon anders niet verder
 
Steam is wel meestal correct in die dingen, sommige mensen hebben een refund ingediend voor Helldivers 2 en die ook gekregen (ook zelfs landen waar je wel toegang hebt om een PSN account te maken).
Het heeft gewoon te maken omdat dit niet op release werd meegedeeld met Steam en de spelers dat je een PSN account nodig zou hebben.
Meestal bij zo'n fouten doet Steam wel refunds.
Was blijkbaar al vanaf release dat dit erin stond. Maar toen werd het nog niet enforced.

Nuja, toont vooral weer de slechte staat van de gaming industrie. Volledig reactief ingesteld tegenwoordig. Slecht afgewerkte games uitbrengen en slechte beslissingen doorvoeren en als er teveel backlash is met holle excuses afkomen.
 
Ik snap de frustratie hier rond niet. Het is letterlijk 5 minuten en je hebt een psn account...
Zoals door anderen vermeld zijn er landen waar een PSN account aanmaken niet mogelijk is en dus bijgevolg Helldivers 2 spelen niet meer mogelijk zou zijn. Maar het gaat 'em niet enkel over het moeten aanmaken van een PSN account. Dat is wéér een extra account op een platform dat je in principe niet nodig hebt.

Het gaat Sony waarschijnlijk niet zo zeer dat ze extra accounts krijgen op hun platform, wél dat ze via die Steam linking extra analytical data kunnen verzamelen van hun spelers. Data die gemakkelijk gebruikt kan worden voor marketing, targeted advertenties, of doorgespeeld kan worden aan derden. Het wordt hoog tijd dat velen eens beseffen dat je veel meer van jezelf prijs geeft in de digitale wereld dan je zelf beseft, ook al is het maar een simpel account aanmaken.

Dan nog maar te zwijgen over hun meerdere security breaches, de laatste dateert nog maar van een half jaar terug. Op zo'n platform wil ik echt geen account aanmaken.
 
Chapeau dat ze naar het geklaag luisteren en er al van terug gekomen zijn. Zo kan het dus ook.
 
Terug
Bovenaan