Shooter PC PS5 Helldivers 2

Big Boss

Crew Member
hd2.png


release: 8 februari 2024
genre: shooter
dev: Arrowhead Game Studios

Helldivers goes 3D.

Enlist in the Helldivers and join the fight for freedom across a hostile galaxy in a fast, frantic, and ferocious third-person shooter.

Join forces with up to four friends and wreak havoc on an alien scourge. Helldivers don’t go planet side without proper backup, but it’s up to you to decide how and when to call it in. Not only do you have a host of superpowered primary weapons and customizable loadouts, you also have the ability to call on stratagems during play.

 
Ziet er wel interessant uit. Straf dat die mannen van nen twinstick shooter naar nen 3rd person durven gaan, ambitieus.
 
Ziet er wel interessant uit. Straf dat die mannen van nen twinstick shooter naar nen 3rd person durven gaan, ambitieus.
De meeste studio's toch? :p

Like ik vind het gekker dat studio's zonder voorgaande kleine projecten in eens zo iets groot maken dan een studio dat al wat dingen gemaakt heeft ervoor, ookal was het kleinschaliger.
 
Ik kijk uit naar deze om met vrienden te spelen maar ik heb toch wat schrik dat deze zal tegenvallen. Het lijken allemaal grote, open vlaktes dus dat schreeuwt om 'defend' missies met waves enemies wat toch heel wat minder is dan missies waarin je een boeiend traject volgt. Ook de Star wars/starship troopers vibe vertaalt zich niet echt in originele stijl en lijkt het allemaal wat steriel. Als dit al verschillende classes/outfits zijn, zal het allemaal nogal van't zelfde zijn.
 
Wel positief de previews maar wel weinig content blijkbaar, komt wel gratis DLC voor uit blijkbaar.

Toch wel genoten van de eerste.
 
Mensen die deze gaan spelen? Ik ga hem op Steam kopen denk ik.
Wat is de bedoeling hiervan? Is gwn online co-op en dan gewoon missies doen en objectives behalen zeker?
 
Ik wil deze wel spelen maar heb geen vrienden ( :cry: ) om online te spelen. :p
Voorlopig wacht ik het even af en kijk ik naar wat reviews e.d. om te zien of ik deze eventueel ook wat solo kan spelen.
Op steam zie ik wel wat problemen met CTDs maar mensen die het spel wel tof vinden. De crashes zullen ze hopelijk wel snel oplossen dan.
Het is natuurlijk wel vroeg om een algemeen beeld te krijgen van de steam reviews
 
Zou er graag ook springen, maar op pc met die kernel level nprotect gameguard bullshit toch wel moeilijk om er geld aan uit te geven.
 
Ik wil deze wel spelen maar heb geen vrienden ( :cry: ) om online te spelen. :p
Voorlopig wacht ik het even af en kijk ik naar wat reviews e.d. om te zien of ik deze eventueel ook wat solo kan spelen.
Op steam zie ik wel wat problemen met CTDs maar mensen die het spel wel tof vinden. De crashes zullen ze hopelijk wel snel oplossen dan.
Het is natuurlijk wel vroeg om een algemeen beeld te krijgen van de steam reviews
Ja ken dat :p co op met randoms he ;)
 
Terug
Bovenaan