Shooter PC PS5 Helldivers 2

Snap het hoor, maar soms is het het oprapen van die gedropte heavy weapon het veschil tussen allemaal dood of toch nog net die elite kunnen verslaan.
En dan erna kunnen reinforcen
 
Snap het hoor, maar soms is het het oprapen van die gedropte heavy weapon het veschil tussen allemaal dood of toch nog net die elite kunnen verslaan.
En dan erna kunnen reinforcen
Ja ik volg een deel zenne.
Maar zoals ik in men eerste post veretelde.
Als dat twee kiekes zijn die alles vol mijnen smijten en daarom iedereen dood gaat en dan lopen ze nog 5 keer met u gerief weg.... Ja daar wordt ge niet vrolijker van :) .
 
Snap het hoor, maar soms is het het oprapen van die gedropte heavy weapon het veschil tussen allemaal dood of toch nog net die elite kunnen verslaan.
En dan erna kunnen reinforcen
Dan raap je die op, gebruik je die, en drop je die terug voor de speler in kwestie. Zo doen wij het toch.

Gisteren ons geriskeerd aan de 'elite' moeilijkheidsgraad. Op 'hard' speelt het redelijk vlot. Ik ben pas lvl 12 en merk dat m'n strata's en weapons nog geen match zijn voor de 'elite' moeilijkheidsgraad. 1 missie kunnen uitspelen, maar de volgende missie was van het type waar je silo's moet beschermen en dat ging echt niet met 3 bile titans rond m'n gat. :laugh: Vanaf ik die railgun heb zal dat wel lukken.

Vandaag nieuwe warbonds packs met nieuwe wapens, armor, capes, emotes, enz. Ook introductie van firestorms met vuurtornado's.

Leuke toevoeging al heb ik mij er gisteren wel aan geërgerd. Tot 2x toe een meteoriet los op mijne kop krijgen. Eerste maal kon ik er nog om lachen. 2de maal wordt het al snel redelijk lame.
 
Dan raap je die op, gebruik je die, en drop je die terug voor de speler in kwestie. Zo doen wij het toch.

Gisteren ons geriskeerd aan de 'elite' moeilijkheidsgraad. Op 'hard' speelt het redelijk vlot. Ik ben pas lvl 12 en merk dat m'n strata's en weapons nog geen match zijn voor de 'elite' moeilijkheidsgraad. 1 missie kunnen uitspelen, maar de volgende missie was van het type waar je silo's moet beschermen en dat ging echt niet met 3 bile titans rond m'n gat. :laugh: Vanaf ik die railgun heb zal dat wel lukken.

Vandaag nieuwe warbonds packs met nieuwe wapens, armor, capes, emotes, enz. Ook introductie van firestorms met vuurtornado's.

Leuke toevoeging al heb ik mij er gisteren wel aan geërgerd. Tot 2x toe een meteoriet los op mijne kop krijgen. Eerste maal kon ik er nog om lachen. 2de maal wordt het al snel redelijk lame.
Ja voila, daarom dat k zei dat iedereen het spel op zijn manier speelt idd.
Maar ik geef u wel gelijk dat als je alle drie op dezelfde manier speelt en communiceert ge die strata's kunt oprapen.
Enkel niet op de manier wanneer het gedaan wordt door mensen die liever enkel voor zichzelf spelen.
Dan moeten ze een anders spel spelen denk ik :)

Kijk wel uit naar de nieuwe conten.
Ben nu lvl 27 en zit in de gewone warbond op pagine 8 en de premium op pagine 1 (maar die 3 pagina's gaan wel snel).
Ben ook constant op de laatste 3 moeilijkheidsgraden aan het spelen en het hangt heel hard af van welke missie je hebt.
Had gisteren juist hetzelfde met de Titans. Niet normaal moeilijk dan. Elke keer de silo op 85 % toch terug verloren.
De stormen zijn inderdaad een leuke toevoeging maar iets te irritant. Als het al moeilijk is vind ik het geen meerwaarde dat ge 4 keer dood gaat omdat er een meteoriet op uw kop valt. Ze hebben er blijkbaar ook redelijk veel negatieve comments op gekregen.
Esthetisch is dat geweldig maar praktisch ist het wat minder naar mijn gevoel :) .
 
Expendable anti tank heb ik altijd mee en een precision orbital strike ook. Werkt inderdaad goed.
De railgun heb ik een tijd veel gebruikt maar kon toch men draai er niet zo mee vinden.
Misschien moet ik hem nog eens een kans geven. De Anti tank is inderdaad iets dat ik veel gebruik of de Grenade launcher met de Oribital Laser .
Maar met men airstrikes moet ik nog wat zoeken wat de beste combo is vanaf "Extreme".
 
Ja voila, daarom dat k zei dat iedereen het spel op zijn manier speelt idd.
Maar ik geef u wel gelijk dat als je alle drie op dezelfde manier speelt en communiceert ge die strata's kunt oprapen.
Enkel niet op de manier wanneer het gedaan wordt door mensen die liever enkel voor zichzelf spelen.
Dan moeten ze een anders spel spelen denk ik :)

Kijk wel uit naar de nieuwe conten.
Ben nu lvl 27 en zit in de gewone warbond op pagine 8 en de premium op pagine 1 (maar die 3 pagina's gaan wel snel).
Ben ook constant op de laatste 3 moeilijkheidsgraden aan het spelen en het hangt heel hard af van welke missie je hebt.
Had gisteren juist hetzelfde met de Titans. Niet normaal moeilijk dan. Elke keer de silo op 85 % toch terug verloren.
De stormen zijn inderdaad een leuke toevoeging maar iets te irritant. Als het al moeilijk is vind ik het geen meerwaarde dat ge 4 keer dood gaat omdat er een meteoriet op uw kop valt. Ze hebben er blijkbaar ook redelijk veel negatieve comments op gekregen.
Esthetisch is dat geweldig maar praktisch ist het wat minder naar mijn gevoel :) .
De frequentie van zo'n stormen of meteoriet regen mogen ze wat terugschroeven van mijn part. Dat kan en mag allemaal, en dat is tof. Maar niet elke missie van 't zelfde.

Ik speel een uur of 2 per week, dus 't wordt een lange weg tegen dat ik aan uw lvl zit. :laugh:
 
De frequentie van zo'n stormen of meteoriet regen mogen ze wat terugschroeven van mijn part. Dat kan en mag allemaal, en dat is tof. Maar niet elke missie van 't zelfde.

Ik speel een uur of 2 per week, dus 't wordt een lange weg tegen dat ik aan uw lvl zit. :laugh:
Ja idd, ze mogen de frequentie wat terugschroeven idd.
Ja ik speel iets meer de laatste tijd :)
 
Nooit fan geweest van spodarische natuurrampen in games dus dat mag er inderdaad wel uit van mij. Tenzij misschien op de hoogste moeilijkheidsgraad om toch nog een verschil te maken.
 
Dan raap je die op, gebruik je die, en drop je die terug voor de speler in kwestie. Zo doen wij het toch.

Gisteren ons geriskeerd aan de 'elite' moeilijkheidsgraad. Op 'hard' speelt het redelijk vlot. Ik ben pas lvl 12 en merk dat m'n strata's en weapons nog geen match zijn voor de 'elite' moeilijkheidsgraad. 1 missie kunnen uitspelen, maar de volgende missie was van het type waar je silo's moet beschermen en dat ging echt niet met 3 bile titans rond m'n gat. :laugh: Vanaf ik die railgun heb zal dat wel lukken.

Vandaag nieuwe warbonds packs met nieuwe wapens, armor, capes, emotes, enz. Ook introductie van firestorms met vuurtornado's.

Leuke toevoeging al heb ik mij er gisteren wel aan geërgerd. Tot 2x toe een meteoriet los op mijne kop krijgen. Eerste maal kon ik er nog om lachen. 2de maal wordt het al snel redelijk lame.
Kunt die nochtans perfect ontwijken. Uw personage krijgt ne witte gloed en dan moet ge naar beneden duiken.
 
Kunt die nochtans perfect ontwijken. Uw personage krijgt ne witte gloed en dan moet ge naar beneden duiken.
Ja dat klopt.
Maar meestal ben je dan bezig met vanalles te ontwijken en te herladen of iemand te reviven dat ge dat even kunt missen :) . Maar ja.... Het spel is dan ook gewoon enorm chaotisch he :)
 
Is iemand er al in geslaagd om te Cross-Playen tussen PC en PS5?
Kameraad en ik sturen friends requests naar elkaar, maar niets verschijnt.

edit: blijkbaar gekend probleem.
Geld in de vuilnisbak. Tenminste tot het gefixt is.
 
Laatst bewerkt:
Is iemand er al in geslaagd om te Cross-Playen tussen PC en PS5?
Kameraad en ik sturen friends requests naar elkaar, maar niets verschijnt.

edit: blijkbaar gekend probleem.
Geld in de vuilnisbak. Tenminste tot het gefixt is.
Heb al vaak crossplay gespeeld met vrienden. Zij op PC ik op PS5
 
Misschien waren de servers overbelast ofzo

Het staat bij de known issues bij de developer. Hopelijk snel opgelost.
 
Gisteren kon ik wel randoms joinen. Maar als we dan met 2 aan het spelen kwamen, kwam er niemand bij (ps5). Server stond open + SOS beacon. Soms toch nog buggy spel maar wel tof!
 
ik geraak niet online

failed to establish connection.
Voorlopig nog niet veel plezier aan beleefd. Ik heb al 10 minuten kunnen rondlopen
 
Terug
Bovenaan