Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AMD?Gisteren 6 games gespeeld. 4 keer gecrashed. Voor de patch nooit problemen gehad met crashes.
Hope they fix it soon.
ps5AMD?
Ik heb een 5700XT en bij praktisch elk spel crashen de drivers 1 keer per speelsessie.
Na die eerste crash heb ik die avond geen problemen meer.
Very weird

Hebben ze die niet generfed in de laatste update?Die Breaker shotgun i.p.v. de Liberator is een grote gamechanger voor mij. Speelt veel beter en vlotter.

13 kogels / magazijn i.p.v. 16 en meer recoil. Maar toch, blijft top.Hebben ze die niet generfed in de laatste update?

Bij mij staat het aan... gene idee of ik veel met ps5 spelers speel maar heb niet veel last van disconnects.Nog iemand die crossplay speelt ?
Speel vaak met een collega samen (hij op pc ik op PS5).
2 op de 3 missies steeds een disconnect.
Gisteren na de patch zelfs crashes naar desktop en PS5 menu. Treed enkel op tijdens crossplay.![]()
Nog iemand die crossplay speelt ?
Speel vaak met een collega samen (hij op pc ik op PS5).
2 op de 3 missies steeds een disconnect.
Gisteren na de patch zelfs crashes naar desktop en PS5 menu. Treed enkel op tijdens crossplay.![]()
Ik dacht dat er een game master actief is die zo'n zaken allemaal triggert om zo het algemene overkoepelende RPG gevoel en een gemeenschappelijk doel binnen de community aan te houden.Gisteren posten ze dit op twitter.
You know what to do boys!
Game wordt met elke patch buggier
- Als ik caches loot, bleef ik tegenwoordig bijna altijd steken.
- statistics na de game worden niet meer weer gegeven
- xp wordt niet meer toevoegd aan het einde van een missie
- items kunnen niet meer gekocht worden uit warbonds
- ....