Shooter PC PS5 Helldivers 2

Soms heb ik het gevoel dat de groep waar ik in kom gewoon the main missie doet en klaar. Ik ben dan wel eerder fan van iets meer van de map te ontdekken. In mijn ogen is er toch voldoende te doen op een map om niet te lang te moeten rondlopen. Ik ben nu op moeilijkheid challenging en hard bezig en dan heb je toch wel wat uitdaging. Ik kan enkel gek worden van de spelers die alles plat bombarderen zonder dat even te communiceren op voorhand. Elke keer mee dood natuurlijk :)
het is belangrijk om de main objectives te doen maar de meeste mensen waarmee ik speel doen veel van de side objectives ook.
 
het is belangrijk om de main objectives te doen maar de meeste mensen waarmee ik speel doen veel van de side objectives ook.
Ja idd, main is het belangrijkste idd maar ik vind het wel leuk om de rest van die map ook te doen. Op die manier kan je ook gemakkelijker de samples vinden.
 
het is belangrijk om de main objectives te doen maar de meeste mensen waarmee ik speel doen veel van de side objectives ook.
Mijn squad doet de side en main objectives maar gaat ook nog eens alle 'diamanten' op de map gaan checken nadat we die zichtbaar krijgen op de map. Soms is het een beetje teveel van het goede wat dan toch resulteert in de helft van de samples verliezen bij het extracten.
 
Mijn squad doet de side en main objectives maar gaat ook nog eens alle 'diamanten' op de map gaan checken nadat we die zichtbaar krijgen op de map. Soms is het een beetje teveel van het goede wat dan toch resulteert in de helft van de samples verliezen bij het extracten.
yeah gisteren was ik bezig met een squad alles aan het doen hadden een shitload aan samples.
We gaan extracten, gaat goed maar er komt een Bile Titan af, niemand had nog strategems over, dit komt dus staan op het plek waar de shuttle moet landen, waardoor de shuttle effectief niet kan landen, bleef gwn in de lucht hangen, echt kut.
Uiteindelijk landt ie, 1 mens geraakt er nog in maar bij de mission briefing stond er bij iedereen failed to extract....
 
Mijn squad doet de side en main objectives maar gaat ook nog eens alle 'diamanten' op de map gaan checken nadat we die zichtbaar krijgen op de map. Soms is het een beetje teveel van het goede wat dan toch resulteert in de helft van de samples verliezen bij het extracten.
Ja, moet dat nog eens uittesten met die radar missions. Nog niet veel gedaan denk ik. Best is de samples gelijk verspreiden over de 4 spelers he.
 
Heb het vandaag geïnstalleerd.
Als ik zelf host geraak ik niet voorbij de drop pod animatie.
Een ander game joinen lukt niet want “Failed to Join Game Lobby”.
Quickplay blijft uren rondjes draaien.
...
 
Heb het vandaag geïnstalleerd.
Als ik zelf host geraak ik niet voorbij de drop pod animatie.
Een ander game joinen lukt niet want “Failed to Join Game Lobby”.
Quickplay blijft uren rondjes draaien.
...
Pc of ps5?
 
PC.
Nu geraak ik zelf niet meer op het schip.

Vrij zeker dat de anti-cheat echt kut is.
Ik trek de netwerkkabel uit en ineens gaat de animatie verder.
Spijtig genoeg werkt dit niet voor missies.
 
Nochtans vrijdag geïnstalleerd voor de eerste keer samen met 4 kameraden.
Niemand heeft iets van issues gehad.
 
yeah gisteren was ik bezig met een squad alles aan het doen hadden een shitload aan samples.
We gaan extracten, gaat goed maar er komt een Bile Titan af, niemand had nog strategems over, dit komt dus staan op het plek waar de shuttle moet landen, waardoor de shuttle effectief niet kan landen, bleef gwn in de lucht hangen, echt kut.
Uiteindelijk landt ie, 1 mens geraakt er nog in maar bij de mission briefing stond er bij iedereen failed to extract....
Mijn squad doet de side en main objectives maar gaat ook nog eens alle 'diamanten' op de map gaan checken nadat we die zichtbaar krijgen op de map. Soms is het een beetje teveel van het goede wat dan toch resulteert in de helft van de samples verliezen bij het extracten.

Hoe langer je in een game zit hoe moeilijker het wordt. Het type vijanden en de waves worden zwaarder.
Altijd proberen onthouden wat je bent doorgegaan. Kan je je samples terug l oppikken en zelf je support wapens.
Als u mission time voorbij is kan je geen strategems meer gebruiken onder u schip weg is.
 
Gisteren in een missie (PS5) een bug gehad dat al mijn stratagems weg waren en ik kon niet switchen naar main weapon.
En als ik een ander wapen had (Railgun bv), en ik nam een nade, dan kon ik niet terug switchen naar mijn Railgun.

Is de eerste bug in een missie dat ik zelf heb.
 
Gisteren in een missie (PS5) een bug gehad dat al mijn stratagems weg waren en ik kon niet switchen naar main weapon.
En als ik een ander wapen had (Railgun bv), en ik nam een nade, dan kon ik niet terug switchen naar mijn Railgun.

Is de eerste bug in een missie dat ik zelf heb.
Heb ik ook 1 keer voorgehad tegen het einde van een missie. Was heel raar. Dacht eerst dat mijn keyboard kapot was
 
Mensen die een ps5 hebben mogen mij altijd als friend toevoegen: "DesorteD_be". Alhoewel ik al hele goeie games heb gehad met Randoms helpt het om met wat "bekendere" te spelen of als er deftig gecommuniceerd kan worden.
 
Terug
Bovenaan