PolletPoulet_OG
Well-known member
It's over dude. 
Haar gerust laten, niet alleen voor haar, maar ook voor uzelf.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe hard het ook klinkt, want dat is niet wat je wil doen in een situatie waarin de verliefdheid het verstand overspoelt, is dit een goede raadgeving. Ruimte geven en berusting proberen te vinden in de mogelijkheid dat het niets gaat worden. Probeer zeker niet teveel in haar plaats te denken hoe zij zich voelt en wat zij over jou denkt, want je brein gaat talloze scenario's bedenken die almaar gekker kunnen worden. Voor jou is het anderzijds wel belangrijk om een gevoel van "closure" te krijgen. Je moet duidelijkheid krijgen in je situatie. Laat je niet aan het lijntje houden.It's over dude.
It's over dude.
Hoe hard het ook klinkt, want dat is niet wat je wil doen in een situatie waarin de verliefdheid het verstand overspoelt, is dit een goede raadgeving. Ruimte geven en berusting proberen te vinden in de mogelijkheid dat het niets gaat worden. Probeer zeker niet teveel in haar plaats te denken hoe zij zich voelt en wat zij over jou denkt, want je brein gaat talloze scenario's bedenken die almaar gekker kunnen worden. Voor jou is het anderzijds wel belangrijk om een gevoel van "closure" te krijgen. Je moet duidelijkheid krijgen in je situatie. Laat je niet aan het lijntje houden.
Klinkt voor mij als ofwel bindingsangst ofwel de lieve, zachte manier om gedumpt te worden.
Ik zie helaas ook heel weinig "hoop" op een goed einde...![]()

Ik ga hier echt volledig mee akkoord hoor, maar hoe verklaar je dan het feit dat ze mij al na amper twee dagen terug stuurt uit haar eigen? Dat is 't geen wat ik op dit moment nog niet kan plaatsen. Ik heb dit ook nog niet meegemaakt. Ik heb in het verleden al exen gedumpt en ben zelf gedumpt geweest, maar dat was telkens met een vrij pijnlijke, maar duidelijk boodschap. Dit is dubbel.De meeste durven niet zeggen waar het echt op staat, om de ander niet te kwetsen. Vooral om een relatie te eindigen draaien er veel nogal rond de pot. Al die squatch van het ligt niet aan jou het ligt aan mij zever is gewoon een mooie verbloeming van: voor mij werkt deze shizzle niet.
We zouden natuurlijk mis kunnen zijn. Maar ik betwijfel dat ten zeerste. Je doet met de raad van vreemde mensen op het internet wat je zelf wil uiteraard. Weet gewoon dat wij geen emotionele connectie hebben en dan verwijs ik terug naar het eerste zinnetje... Dat wij gewoon wel zeggen waar we denken dat het om draait.
Yeah it sucks en al, maar wat ge beschrijft is echt textbook, ik wil u dumpen maar niet kwetsen. Guess what, dat gaat niet![]()
Vijf Euro op "Kunnen we niet gewoon vrienden zijn?" binnen de week.
Gewoon lowkey mijn rijkdom aan't etaleren voor de wuvvekes hé.Gij smijt wel met uw 5 euro's en weddenschappen de laatste tijd he. Gokprobleempje aan het ontwikkelen?

Helemaal eens met Pollet!Ik ga hier echt volledig mee akkoord hoor, maar hoe verklaar je dan het feit dat ze mij al na amper twee dagen terug stuurt uit haar eigen? Dat is 't geen wat ik op dit moment nog niet kan plaatsen. Ik heb dit ook nog niet meegemaakt. Ik heb in het verleden al exen gedumpt en ben zelf gedumpt geweest, maar dat was telkens met een vrij pijnlijke, maar duidelijk boodschap. Dit is dubbel.
Ik ging haar sowieso niet meer als eerste sturen om mezelf niet meer te kwellen en ik had voor mezelf ook uitgemaakt: Ik wacht nog even af en als ik er niks meer van hoor dan weet ik dat het loze woorden en valse hoop waren en dan is dat zeer pijnlijk, maar tegelijk ook zeer duidelijk. Het feit dat ze me nu gestuurd heeft is dan weer compleet het tegenovergestelde. Hoopgevend en onduidelijk.

Ik ga hier echt volledig mee akkoord hoor, maar hoe verklaar je dan het feit dat ze mij al na amper twee dagen terug stuurt uit haar eigen? Dat is 't geen wat ik op dit moment nog niet kan plaatsen.
Het vuur is gedoofd.Je zegt dat ze recent eerstegraads brandwonden in het aangezicht heeft opgelopen. Dat moet een heel traumatische gebeurtenis voor haar zijn geweest. Ik wil niet speculeren, maar misschien voelt ze zich daar enorm onzeker over nu en wil ze daarom ook wat afstand nemen van de relatie?

Het vuur is gedoofd.
(disclaimer: iemand anders wilde deze fantastische doch ietwat ongepaste mop maken maar durfde niet, dus doe ik het maar in zijn/haar plaats.)

Wat een ongepaste grapjes ség. Ik denk gewoon dat hij de vonk in de relatie weer wilt aanwakkeren.Daar zou ik mijn hand toch niet voor in het vuur willen steken.![]()
Wie weet is er niet al te veel nodig om de vlam weer in de pan te krijgen.Wat een ongepaste grapjes ség. Ik denk gewoon dat hij de vonk in de relatie weer wilt aanwakkeren.