Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

  • Ja, iemand van het andere geslacht

    Stemmen: 279 67,2%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

    Stemmen: 17 4,1%
  • Nee, bewuste keuze

    Stemmen: 18 4,3%
  • Nee, maar wel op zoek

    Stemmen: 46 11,1%
  • Nee, maar wel verliefd

    Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

    Stemmen: 29 7,0%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

    Stemmen: 18 4,3%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

    Stemmen: 7 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    415
Je zegt dat ze recent eerstegraads brandwonden in het aangezicht heeft opgelopen. Dat moet een heel traumatische gebeurtenis voor haar zijn geweest. Ik wil niet speculeren, maar misschien voelt ze zich daar enorm onzeker over nu en wil ze daarom ook wat afstand nemen van de relatie?

EDIT: zoals Biljart dus ook zei.
 
Je zegt dat ze recent eerstegraads brandwonden in het aangezicht heeft opgelopen. Dat moet een heel traumatische gebeurtenis voor haar zijn geweest. Ik wil niet speculeren, maar misschien voelt ze zich daar enorm onzeker over nu en wil ze daarom ook wat afstand nemen van de relatie?
Het vuur is gedoofd. :unsure:
(disclaimer: iemand anders wilde deze fantastische doch ietwat ongepaste mop maken maar durfde niet, dus doe ik het maar in zijn/haar plaats.)
 
Ik denk dat iedereen intussen wel zijn mopje heeft kunnen maken, terug over naar de wat meer serieuze adviezen / comments. :)
 
Eerstegraads brandwonden genezen toch volledig na verloop van tijd. Het zijn derdegraads die het ergste zijn hé!

@Pinkman
Ik zou het initiatief aan haar laten nu. Merk je dat ze toch nog stuurt af en toe kan je erin meegaan natuurlijk hé.
Ik zou zelf niet te veel pushen nu, haar inderdaad even rust gunnen.

Zie je haar nog op het werk?
 
Zo lang de mopjes niet ontaarden in een verhitte discussie is er an sich niets mis mee, toch?
Been there done that ook trouwens. Klinkt basic, maar probeer wat aan jezelf te werken en het loopt wel los met een ander die wel 100% voor jou wilt gaan!
 
De hamvraag is misschien: was het voor haar wel een relatie? Of heb jij dit zelf geconcludeerd? Misschien was het voor haar eerder iets in de zin van "we zien wel waar dit naartoe gaat".

Vaak is het idd gewoon rond de pot draaien en niet durven zeggen waar het op staat.

Tgoh zij heeft toch meermaals laten vallen dat we 'samen zijn' en 'dat we een relatie hebben', dus ik ga daar toch vanuit. Sinds onze kus stuurden we ook geregeld kusjes en hartjes, dus dan kan je daar toch wel vanuit gaan lijkt me. Al weet je dat natuurlijk nooit zeker.

Eerstegraads brandwonden genezen toch volledig na verloop van tijd. Het zijn derdegraads die het ergste zijn hé!

@Pinkman
Ik zou het initiatief aan haar laten nu. Merk je dat ze toch nog stuurt af en toe kan je erin meegaan natuurlijk hé.
Ik zou zelf niet te veel pushen nu, haar inderdaad even rust gunnen.

Zie je haar nog op het werk?

Nee, door haar brandwonden is ze momenteel werk onbekwaam. Dit jaar terugkomen ging er sowieso al niet inzitten. En dat is eigenlijk een meevaller voor mij, want haar elke dag zien op 't werk zou het momenteel alleen maar moeilijker maken.

Ik wil graag iedereen bedanken voor de adviezen die gegeven zijn. Ik heb vandaag ook nog een goed gesprek gehad met een collega daarover en hij zei ook dat het beste is om het initiatief nu aan haar te laten. Zij heeft een stap teruggedaan en als ze echt om mij geeft en er nog iets van wil maken, dan is het aan haar.

Oh en met de mopjes kon ik wel lachen hoor. Hou wel van dat soort humor.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan