Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Ik denk dat iedereen intussen wel zijn mopje heeft kunnen maken, terug over naar de wat meer serieuze adviezen / comments. :)

Eerstegraads brandwonden genezen toch volledig na verloop van tijd. Het zijn derdegraads die het ergste zijn hé!

@Pinkman
Ik zou het initiatief aan haar laten nu. Merk je dat ze toch nog stuurt af en toe kan je erin meegaan natuurlijk hé.
Ik zou zelf niet te veel pushen nu, haar inderdaad even rust gunnen.

Zie je haar nog op het werk?

Zo lang de mopjes niet ontaarden in een verhitte discussie is er an sich niets mis mee, toch?
Been there done that ook trouwens. Klinkt basic, maar probeer wat aan jezelf te werken en het loopt wel los met een ander die wel 100% voor jou wilt gaan!

Gun hem geen aandacht hoor.
Vond die opmerking behoorlijk misplaatst want ik vind je adviezen (ongeacht het onderwerp) altijd ontzettend wijs.

Edit mod: ad hominem weggehaald.

Laatst bewerkt door een moderator:
De hamvraag is misschien: was het voor haar wel een relatie? Of heb jij dit zelf geconcludeerd? Misschien was het voor haar eerder iets in de zin van "we zien wel waar dit naartoe gaat".

Vaak is het idd gewoon rond de pot draaien en niet durven zeggen waar het op staat.

Tgoh zij heeft toch meermaals laten vallen dat we 'samen zijn' en 'dat we een relatie hebben', dus ik ga daar toch vanuit. Sinds onze kus stuurden we ook geregeld kusjes en hartjes, dus dan kan je daar toch wel vanuit gaan lijkt me. Al weet je dat natuurlijk nooit zeker.

Eerstegraads brandwonden genezen toch volledig na verloop van tijd. Het zijn derdegraads die het ergste zijn hé!

@Pinkman
Ik zou het initiatief aan haar laten nu. Merk je dat ze toch nog stuurt af en toe kan je erin meegaan natuurlijk hé.
Ik zou zelf niet te veel pushen nu, haar inderdaad even rust gunnen.

Zie je haar nog op het werk?

Nee, door haar brandwonden is ze momenteel werk onbekwaam. Dit jaar terugkomen ging er sowieso al niet inzitten. En dat is eigenlijk een meevaller voor mij, want haar elke dag zien op 't werk zou het momenteel alleen maar moeilijker maken.

Ik wil graag iedereen bedanken voor de adviezen die gegeven zijn. Ik heb vandaag ook nog een goed gesprek gehad met een collega daarover en hij zei ook dat het beste is om het initiatief nu aan haar te laten. Zij heeft een stap teruggedaan en als ze echt om mij geeft en er nog iets van wil maken, dan is het aan haar.

Oh en met de mopjes kon ik wel lachen hoor. Hou wel van dat soort humor.

Laatst bewerkt:
Oh en met de mopjes kon ik wel lachen hoor. Hou wel van dat soort humor.
Een aangebrand mopje nu en dan moet inderdaad kunnen.

Tgoh zij heeft toch meermaals laten vallen dat we 'samen zijn' en 'dat we een relatie hebben', dus ik ga daar toch vanuit. Sinds onze kus stuurden we ook geregeld kusjes en hartjes, dus dan kan je daar toch wel vanuit gaan lijkt me. Al weet je dat natuurlijk nooit zeker.
Begrijp ik het goed dat jullie enkel gekust hebben? Want als zij dat al als "een relatie" beschouwt, is het ook niet verwonderlijk dat ze even snel eruit stapt imo.

Ik heb vandaag ook nog een goed gesprek gehad met een collega daarover en hij zei ook dat het beste is om het initiatief nu aan haar te laten. Zij heeft een stap teruggedaan en als ze echt om mij geeft en er nog iets van wil maken, dan is het aan haar.
Ik denk dat uw collega goed advies geeft.

Begrijp ik het goed dat jullie enkel gekust hebben? Want als zij dat al als "een relatie" beschouwt, is het ook niet verwonderlijk dat ze even snel eruit stapt imo.
Daar begint toch doorgaans elke relatie mee? Niet iedereen duikt op de eerste/ 3de date in bed toch? 🤷🏼‍♀️

Een relatie start in mijn ogen toch met aantrekkingskracht én communicatie. Bij de ene uit die aantrekkingskracht zich door onmiddellijk in bed te duiken, de ander heeft een heel proces nodig van handjes vasthouden, knuffelen, kussen,.. Om pas nadat er een stevige basis van vertrouwen is, de seksuele toer op te gaan.

Daar begint toch doorgaans elke relatie mee? Niet iedereen duikt op de eerste/ 3de date in bed toch? 🤷🏼‍♀️

Een relatie start in mijn ogen toch met aantrekkingskracht én communicatie. Bij de ene uit die aantrekkingskracht zich door onmiddellijk in bed te duiken, de ander heeft een heel proces nodig van handjes vasthouden, knuffelen, kussen,.. Om pas nadat er een stevige basis van vertrouwen is, de seksuele toer op te gaan.
Ik zeg dan ook nergens dat "in het bed duiken" de start van een relatie is. Maar als ge een beetje flirt, en dan eens ne keer kust (of in bed duikt) en dan onmiddellijk in een modus schiet van "we hebben een relatie, 2GeThEr 4EvAh :love:
:love:
:love:
", dan gaat ge imo iets te snel door de bocht. En dan verbaast het mij evenmin dat je er even snel kan uitstappen.

(en ik zeg niet dat @Pinkman zijn madam per definitie zo deed, het was een mogelijke observatie)

Goh, de ene is daar heel afstandelijk in en spreekt na 6 maanden nog steeds van "ik ben aan het daten" waar de ander na 1 date al hotteldebottel "de partner van zijn/haar leven" heeft ontmoet en de kindernamen aan het uitkiezen is. Ik ben het volledig met je eens dat de laatste categorie wel vaker "verloofd" op zijn Facebookprofiel zal hebben staan (en verwijderd) dan de doorsnee mens, maar in die personen hun beleving hebben ze wél een serieuze relatie, of een ander het daar nu mee eens is of niet.

Het zal vooral de inhoud van hun gesprekken geweest zijn die het gevoel van relatie heeft gevormd 😉

Na lang zoeken eindelijk mijn wederhelft gevonden (een even grote nerd / geek als mij).
Ondertussen al zes jaar gelukkig getrouwd (vorige week,,, allebei trouwens de trouwdag vergeten en er eens goed om gelachen :p )

Na lang zoeken eindelijk mijn wederhelft gevonden (een even grote nerd / geek als mij).
Ondertussen al zes jaar gelukkig getrouwd (vorige week,,, allebei trouwens de trouwdag vergeten en er eens goed om gelachen :p )

Jaja gij gelachen en zij groen gelachen zeker.

Slaapt gij nog goed?

Terug
Bovenaan