Sir WarCry III
Well-known member
Maar allez jom, laat het toch eens rusten. Dieje mens voelt zich al volledig uitgeblust.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Eerstegraads brandwonden genezen toch volledig na verloop van tijd. Het zijn derdegraads die het ergste zijn hé!
En we weten allemaal hoe Mulan haar relatieskills zijn...Explosieve reacties hier.
Ontopic: ik volg Mulan, gewoon op de man af vragen hoe of wat.

't Is niet omdat dat op termijn volledig gaat genezen dat dat nu geen invloed heeft op hoe ze naar zichzelf kijkt natuurlijk.
Een beetje gas terugnemen.Nee, maar dat zeg ik ook niet hé.
Ik zou - zoals gezegd - haar even rust gunnen.
Hoe dan?En we weten allemaal hoe Mulan haar relatieskills zijn...![]()
Hoe dan?
De hamvraag is misschien: was het voor haar wel een relatie? Of heb jij dit zelf geconcludeerd? Misschien was het voor haar eerder iets in de zin van "we zien wel waar dit naartoe gaat".
Vaak is het idd gewoon rond de pot draaien en niet durven zeggen waar het op staat.
Eerstegraads brandwonden genezen toch volledig na verloop van tijd. Het zijn derdegraads die het ergste zijn hé!
@Pinkman
Ik zou het initiatief aan haar laten nu. Merk je dat ze toch nog stuurt af en toe kan je erin meegaan natuurlijk hé.
Ik zou zelf niet te veel pushen nu, haar inderdaad even rust gunnen.
Zie je haar nog op het werk?
Het was maar een mopje omdat uw man gaan lopen is.Hoe dan?

Een aangebrand mopje nu en dan moet inderdaad kunnen.Oh en met de mopjes kon ik wel lachen hoor. Hou wel van dat soort humor.
Begrijp ik het goed dat jullie enkel gekust hebben? Want als zij dat al als "een relatie" beschouwt, is het ook niet verwonderlijk dat ze even snel eruit stapt imo.Tgoh zij heeft toch meermaals laten vallen dat we 'samen zijn' en 'dat we een relatie hebben', dus ik ga daar toch vanuit. Sinds onze kus stuurden we ook geregeld kusjes en hartjes, dus dan kan je daar toch wel vanuit gaan lijkt me. Al weet je dat natuurlijk nooit zeker.
Ik denk dat uw collega goed advies geeft.Ik heb vandaag ook nog een goed gesprek gehad met een collega daarover en hij zei ook dat het beste is om het initiatief nu aan haar te laten. Zij heeft een stap teruggedaan en als ze echt om mij geeft en er nog iets van wil maken, dan is het aan haar.
Daar begint toch doorgaans elke relatie mee? Niet iedereen duikt op de eerste/ 3de date in bed toch?Begrijp ik het goed dat jullie enkel gekust hebben? Want als zij dat al als "een relatie" beschouwt, is het ook niet verwonderlijk dat ze even snel eruit stapt imo.

Ik zeg dan ook nergens dat "in het bed duiken" de start van een relatie is. Maar als ge een beetje flirt, en dan eens ne keer kust (of in bed duikt) en dan onmiddellijk in een modus schiet van "we hebben een relatie, 2GeThEr 4EvAhDaar begint toch doorgaans elke relatie mee? Niet iedereen duikt op de eerste/ 3de date in bed toch?
Een relatie start in mijn ogen toch met aantrekkingskracht én communicatie. Bij de ene uit die aantrekkingskracht zich door onmiddellijk in bed te duiken, de ander heeft een heel proces nodig van handjes vasthouden, knuffelen, kussen,.. Om pas nadat er een stevige basis van vertrouwen is, de seksuele toer op te gaan.

Na lang zoeken eindelijk mijn wederhelft gevonden (een even grote nerd / geek als mij).
Ondertussen al zes jaar gelukkig getrouwd (vorige week,,, allebei trouwens de trouwdag vergeten en er eens goed om gelachen)
Alles hangt er nog aan ja ^^.Jaja gij gelachen en zij groen gelachen zeker.
Slaapt gij nog goed?