Ik heb enkel nog maar met handgeschakelde auto's gereden, nog nooit met een automaat. Op zich geen voorkeur voor een van de twee specifiek, maar de luxe van een automaat bij een (eventueel) volgende auto zou mij wel interesseren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
uhu, mx5 met 115pk ofzo is ne potente motorMX5 is juist een echte sportwagen.
Zoals Elise en Honda S2000 echte sportwagens.
Laag gewicht, rwd, en potente motor.
Ik kan mis zijn, maar in de Corsa waar ik af en toe mee rijd, moet je echt wel de rem indrukken voor je de pook naar een andere stand kan brengen. Maar lichte remdruk volstaat, dus voor het inrijden en verlaten van een carwash heb ik ook nog nooit problemen gehad om te wisselen tussen N en D.Normaal gezien schakelt neutraal en vooruit onmiddellijk tenzij je te hard achteruit gaat wil hij pas in D als je traag genoeg gaan.
In R gaat hij ook pas als de wagen (zo goed als) stilstaat.
Bij potentie hangt het er niet van af hoe groot je motor is, maar wat je ermee kan doen.uhu, mx5 met 115pk ofzo is ne potente motor
bijna even potent gelijk de tondeuze die ongetwijfeld in de koffer ligt
Je vergeet de 2 liter met 180 pk, het is in absolute cijfers uiteraard niet veel en je kan hem zelfs niet met de Elise vergelijken vind ik maar de gemiddelde auto heeft verre van 180pk per ton he.uhu, mx5 met 115pk ofzo is ne potente motor
bijna even potent gelijk de tondeuze die ongetwijfeld in de koffer ligt
Idd, plus dat die band waar je op moet rijden, niet instant-grip heeft op uw auto, maar je meestal een seconde of twee moet wachten om effectief meegenomen te worden. Tijd genoeg om even de rem in te drukken. In het uitrijden is het ook zoiets, de band verdwijnt in de grond waardoor die weer even stopt met de auto te duwen.Ik kan mis zijn, maar in de Corsa waar ik af en toe mee rijd, moet je echt wel de rem indrukken voor je de pook naar een andere stand kan brengen. Maar lichte remdruk volstaat, dus voor het inrijden en verlaten van een carwash heb ik ook nog nooit problemen gehad om te wisselen tussen N en D.
Zeker eens checken als je wilt. Ben wel benieuwd.Ik kan mis zijn, maar in de Corsa waar ik af en toe mee rijd, moet je echt wel de rem indrukken voor je de pook naar een andere stand kan brengen. Maar lichte remdruk volstaat, dus voor het inrijden en verlaten van een carwash heb ik ook nog nooit problemen gehad om te wisselen tussen N en D.
Is niet mijn auto, maar het gaat om de Corsa E met de 1.4 atmosferische benzine (90pk) met zestrapsautomaat. Voor zover ik weet, is dit het laatste model Corsa van voor de overname door Stellantis.Zeker eens checken als je wilt. Ben wel benieuwd.
Hier is het alleszins niet maar das een corsa D 2010 met gepiloteerde bak. En de recentste zijn psa/stellantis waar ik voor werk. Deze hebben het normaal gezien ook niet bij peugeot. Maar dit is pure software/opbouw. Met welke corsa rijd jij soms?
Het is gewoon een sportwagen. Punt aan de lijn.
De ND2 heeft 184pk en gaat van 0-100 in +-6,5sec. Niet slecht toch?uhu, mx5 met 115pk ofzo is ne potente motor
bijna even potent gelijk de tondeuze die ongetwijfeld in de koffer ligt
Een mx5 start met 132PK, een Elise S1 met 120PK...uhu, mx5 met 115pk ofzo is ne potente motor
bijna even potent gelijk de tondeuze die ongetwijfeld in de koffer ligt
Zelfde hier, mijn firmawagen is een automaat, onze eigen wagen is een handgeschakelde.Hangt af van type wagen.
Fun/weekend = handgeschakeld
Daily/commuter = automaat
Bij ons is dat ook zo. Nu rijd ik in het weekend toch ook met mijn automaat. Ben dat nu al een paar jaar zo gewoon dat het een serieuze aanpassing is moest ik toch eens naar de keuring rijden met de handgeschakelde. Ik heb nu een Skoda Superb en ben daar eigenlijk wel zeer tevreden over. De automaat werkt ook goed.Zelfde hier, mijn firmawagen is een automaat, onze eigen wagen is een handgeschakelde.
Voor woonwerkverkeer niet nee, voor een sportwagen is dat toch traag héDe ND2 heeft 184pk en gaat van 0-100 in +-6,5sec. Niet slecht toch?
Denk dat in zo'n kleine en lage wagen alles sowieso ook al wat sneller lijkt.
Het zijn geen Porsche prestaties nee, maar echt traag is dat ook niet. Het gaat voor een groot deel ook over de beleving.Voor woonwerkverkeer niet nee, voor een sportwagen is dat toch traag hé