Normaal geproportioneerd Haattransplantatie

recipe4hate

Well-known member
Crowdfunder FE
Ik merk dat mijn recepten tegenwoordig minder doeltreffend zijn.

Nu de taboes omtrent haat en liefde chirurgie en aanverwanten steeds meer en meer doorbroken worden begin ik meer en meer interesse te krijgen in een haattransplantatie.

Wat de klinieken betreft lees je op internet zeer uiteenlopende recensies, bepaalde klinieken worden in de ene recensie opgehemeld, terwijl ik eerder iets hels zoek. Het is dus zeer moeilijk om op deze manier een betrouwbare partner te vinden.

Is hier iemand, of kent hier iemand iemand die hier ervaringen mee heeft en mij eventueel al een goede richting in kan wijzen?

Kan ik bijvoorbeeld de haat van een bekend iemand krijgen? Of wordt de haat van een historisch figuur ingevroren en in de haatcel bank bewaard?
 
Het grote Wokerijk bezette steeds meer land. Velen verzetten zich maar moesten uiteindelijk buigen voor de bakfiets-pletwals van de wokies met hun happy-happy-joy levensstijl. Maar één man hield stand in zijn mancave. Eén man bleef verzet voeren vanuit zijn versterkte gameroom. Op het darkweb kan je zijn haatelixir kopen voor slechts 100 BTC. Alleen zo kan de woke-invasie gestopt worden en keren we terug naar ons gekende zuurpruim-vaderland. Meer info op d-vanlangenhove-elixir.ru

50% korting voor P&A posters met de code BGPA50
 
Het grote Wokerijk bezette steeds meer land. Velen verzetten zich maar moesten uiteindelijk buigen voor de bakfiets-pletwals van de wokies met hun happy-happy-joy levensstijl. Maar één man hield stand in zijn mancave. Eén man bleef verzet voeren vanuit zijn versterkte gameroom. Op het darkweb kan je zijn haatelixir kopen voor slechts 100 BTC. Alleen zo kan de woke-invasie gestopt worden en keren we terug naar ons gekende zuurpruim-vaderland. Meer info op d-vanlangenhove-elixir.ru

50% korting voor P&A posters met de code BGPA50
Herstel Privaat en Anaal in ere gddmnd!!!!!
 
Wat voor een woke datumnotatie is dit nu weer? Gender dag maand? Hup, weg met uw bakfiets naar de vegan biowinkel gij!
Kben al weg jing

2af4b4e4330ade8a1d1ba9991350668d.jpg
 
Ik wil wel donor zijn voor een H-transplantatie, ik heb er toch 2.

Ik weet niet niet welke van mijn 2 H's ik wil doneren. Als ik de eerste H doneer lijk ik wel op een gezwollen Engels ledemaat: "itHard". Maar als ik de 2e H doneer lijk ik op een Franse familienaam: "Hitard". Moeilijke keuze...
 
Ik wil wel donor zijn voor een H-transplantatie, ik heb er toch 2.

Ik weet niet niet welke van mijn 2 H's ik wil doneren. Als ik de eerste H doneer lijk ik wel op een gezwollen Engels ledemaat: "itHard". Maar als ik de 2e H doneer lijk ik op een Franse familienaam: "Hitard". Moeilijke keuze...
Je kan uw eerste Hi en de tweede H laten transplanteren, in ruil krijg je een Re.
 
Jama. Heeft zij een haattransplantatie nodig of een heupprothese?
Wat is de kloewerdeclou hier?

Also,
Als ik dan toch mijn transplantatie krijg… zou ik dan voor rood of roze gaan?
 
Terug
Bovenaan