Onbegrijpelijk.Lang opgeroepen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onbegrijpelijk.Lang opgeroepen![]()
En waarom? Er zijn toch andere namen waar ik meer vraagtekens bij stel tbh.Onbegrijpelijk.
Ik zou dan Danjuma meenemen, die kan daar ook spelen. Lang is bankzitter bij Brugge toch?En waarom? Er zijn toch andere namen waar ik meer vraagtekens bij stel tbh.
Lang is de laatste tijd toch terug meer basisspeler dan bankzitter. Wanneer hij speelt is hij ook bijna altijd de beste veldspeler bij Brugge. Gaat er ook altijd vol voor en schuwt het defensief werk niet, dus ik begrijp wel waarom Louis hem meeneemt hoor. Danjuma had hij ook wel kunnen oproepen, maar niet ten koste van Lang vind ik.Ik zou dan Danjuma meenemen, die kan daar ook spelen. Lang is bankzitter bij Brugge toch?
Sorry Solleke, ik was even vergeten om de hele lijst na te gaan toen ik reageerde op een post die specifiek over Lang ging. Ik was alweer vergeten hoe gevoelig het hier soms aan toe gaat als het over bepaalde clubs gaat.Het onbegrijpelijk vinden dat een Lang mee mag en geen vragen stellen bij Vincent Janssen![]()
Ik had Danjuma wel ten koste van Lang meegenomen. Maar goed, Van Gaal maakt een andere keuze.Lang is de laatste tijd toch terug meer basisspeler dan bankzitter. Wanneer hij speelt is hij ook bijna altijd de beste veldspeler bij Brugge. Gaat er ook altijd vol voor en schuwt het defensief werk niet, dus ik begrijp wel waarom Louis hem meeneemt hoor. Danjuma had hij ook wel kunnen oproepen, maar niet ten koste van Lang vind ik.
Ik vind dan de selecties van Janssen/Weghorst (één van de twee lijkt me voldoende?), Taylor, Blind en Klaassen toch iets opmerkelijker. Je zou zelfs ook iets kunnen zeggen over Depay, die namelijk geen reet speelt dit seizoen, maar die heeft natuurlijk wel al een grote staat van dienst bij Oranje. Een beetje een Hazard-geval dus.
Mark Flekken en Botman hadden er toch ook altijd moeten bijzijn?
Als Depay fit is is het gewoon top 5 aanvaller vd wereld.Als je die aanval bekijkt dan is dat toch nog steeds armoe troef. Wordt er echt niet beter op...
Depay is toch geen top 5 materiaal? Leuke aanvaller voor de subtop, maar daar houdt het mee op. Neymar, Messi, Mbappe, Benzema, Lewandowski zijn toch meerdere klasses beter?Als Depay fit is is het gewoon top 5 aanvaller vd wereld.
heeft ook gekke statistieken
![]()
Als Depay fit is is het gewoon top 5 aanvaller van de provincie Zuid-Holland.
Buiten dat staat Xavi Simons ( ontploft dit jaar bij PSV) hoger in de pikorde dan Lang momenteel. Als Depay geblesseerd is en Janssen het niet doet (kans is groot imo) dan gooien ze Simons erin. Kanweleens verrassend worden.Het onbegrijpelijk vinden dat een Lang mee mag en geen vragen stellen bij Vincent Janssen![]()
Ik dacht altijd dat Bijlow het hoogste in de pikorde stond, maar ik heb het de laatste tijd minder gevolgd.Het grote probleem van Oranje is de keeper.
Gokt Louis op dan toch met Noppert (2.03)?
Pasveer heeft in ieder geval nummer 1 gekregen![]()