Groep A (Qatar, Ecuador, Senegal, Nederland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom ben je niet overtuigd van Oranje? Als het om de B-ploeg gaat snap ik dat nog wel (het was erg matig tegen Wales bijvoorbeeld) maar met de A-ploeg hoort Oranje echt bij de beste ploegen ter wereld denk ik.

Wat we vaak doen is poppetje voor poppetje het elftal langsgaan maar Van Gaal slaagt er gewoon in om mindere spelers toch als een zeer sterk team te laten functioneren.
Hier staat toch van de wereld he?
 
Ja na Argentinië en Brazilië dus. En samen met landen als Frankrijk. Daarmee zeg ik niets geks lijkt mij?

Hoor graag welke landen je beter vindt en dan waarom.
Ik vind Nederland hetzelfde niveau als België en dan schat ik landen zoals Portugal en Frankrijk beter. Spanje en Duitsland durf ik niet te zeggen. Waarom? Ik vind Frankrijk gewoon een bredere en betere kern hebben. Nederland heeft gewoon geen brede kern.
 
Ik vind Nederland hetzelfde niveau als België en dan schat ik landen zoals Portugal en Frankrijk beter. Spanje en Duitsland durf ik niet te zeggen. Waarom? Ik vind Frankrijk gewoon een bredere en betere kern hebben. Nederland heeft gewoon geen brede kern.
Dat ben ik met je eens. Maar ik ga er van uit dat we met de A-ploeg gaan spelen.
 
Ik zie een top 4. Ik zal hem onderbouwen.

1. Argentinië. Veel topspelers en Messi, laatste jaar ook erg goed gepresteerd.
2. Brazilië. Ook veel topspelers en historisch gezien gewoon altijd een topteam.
3. Frankrijk. Ondanks de slechte prestaties van het laatste jaar toch veel topspelers in het team.
4. Oranje. Best presterende Europese team van het laatste jaar. En een absolute topcoach. Mits fit een uitstekende stabiele verdediging en met Frenkie een unieke speler op het middenveld.
Hier zet je Nederland toch in de top 4 van de wereld op basis van matchen tegen Wales, Polen,…
En dan verwondert zijn dat je als niet echt bescheiden overkomt :rofl:
 
Oranje is toch geen topploeg meer zoals vroeger? Ik zou ze eerder op dezelfde hoogte zetten als Kroatie en Zwitserland.
 
Ja na Argentinië en Brazilië dus. En samen met landen als Frankrijk. Daarmee zeg ik niets geks lijkt mij?

Hoor graag welke landen je beter vindt en dan waarom.
Gij gaat echt Nederland op gelijke hoogte zetten met Frankrijk? Die kunnen 2 tot 3 topploegen opstellen. Brazilië, Argentinië, Frankrijk, Spanje, Portugal en Duitsland zijn gewoon beter.

Daarna kom zij misschien met landen als België, Engeland, Kroatië,...
 
Gasten, vergeet geen printscreens te nemen of een Excelleke bij te houden met deze uitspraken. Over 2 maanden kan je volle bak "haha" roepen. Afin, tot het gewist wordt door een moderator natuurlijk.
 
Had het in het algemeen nieuws gepost, maar het ZOU niet al te erg zijn. Ik hoop het voor Mané en Senegal.

'Keiharde dreun voor Senegal en Mané: sterspeler ontbreekt op WK'
 
Ik denk oprecht dat de matchen Qatar-Senegal en Qatar-Ecuador reeds gefixed zijn. Mane zal het waarschijnlijk ook al weten. Soit, da's wat ik in mijn research opgevangen heb.

Ik gok alleszins op minstens 2 punten voor Qatar aan deftige return.
 
Zonder Mane zie ik geen Afrikaans land de volgende ronde halen , Senegal had de beste papieren ervoor , maar denk dat Ecuador toch die 2de plaats zal nemen dan . (Of Qatar via fixing als ik dat hierboven moet geloven :p)
 
Ik denk oprecht dat de matchen Qatar-Senegal en Qatar-Ecuador reeds gefixed zijn. Mane zal het waarschijnlijk ook al weten. Soit, da's wat ik in mijn research opgevangen heb.

Ik gok alleszins op minstens 2 punten voor Qatar aan deftige return.

Straffe uitspraak, daar wil ik ook wel eens meer over weten :p

Al zou het me zeker niet meer verbazen als Qatar hier en daar wat refs of spelers probeert om te kopen op dit WK :frown:
 
Qatar is echt wel heel slecht. Die gaan veel mensen moeten omkopen om effectief gelijk te spelen of te winnen.
Of nen dubbele muur optrekken voor de goal en aimen voor een 0-0. Senegal zonder Mane gaat daar mss niet door geraken.
 
Qatar is echt wel heel slecht. Die gaan veel mensen moeten omkopen om effectief gelijk te spelen of te winnen.
Of nen dubbele muur optrekken voor de goal en aimen voor een 0-0. Senegal zonder Mane gaat daar mss niet door geraken.

Keeper van de tegenpartij laten flateren ofzo? :unsure:

(als dit tegen Qatar gebeurt over een paar weken mag deze post gequote worden :unsure:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan