Groep A (Qatar, Ecuador, Senegal, Nederland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd interessant.
Wel, maar liefst 11 van de 26 namen in de selectie zijn effectief elders geboren.
Dat is toch megaveel hoor... :unsure:

In de Belgische selectie hebben we zo enkel Onana denk ik (geboren in Senegal, op zijn 12e verhuisd naar hier, geen van beide ouders was -oorspronkelijk- belg).
Uiteraard een hoop spelers met moeder of vader die niet Belgisch is, maar ze zijn wel allemaal geboren in België.
 
'Qatar betaalde spelers van Ecuador miljoenen om openingsduel te verliezen'

Ken de bron niet, maar als dit waar is, had toch iemand op dit forum gelijk :unsure:

Keeper van de tegenpartij laten flateren ofzo? :unsure:

(als dit tegen Qatar gebeurt over een paar weken mag deze post gequote worden :unsure:)

Straffe uitspraak, daar wil ik ook wel eens meer over weten :p

Al zou het me zeker niet meer verbazen als Qatar hier en daar wat refs of spelers probeert om te kopen op dit WK :frown:

We houden het in de gaten :)

Maar stel u voor dat die keeper van Ecuador straks rare fratsen uithaalt waardoor Qatar wint.
De negatieve toon zou wel gezet zijn voor de rest van het toernooi... :unsure: Het voetbalfeest van de wansmaak
 
'Qatar betaalde spelers van Ecuador miljoenen om openingsduel te verliezen'

Ken de bron niet, maar als dit waar is, had toch iemand op dit forum gelijk :unsure:

Zou me niks verbazen. Ze hebben het WK ook gekocht. En als je ziet welke prominenten ze gekocht hebben in vooral Westerse landen. voor promotie tijdens het toernooi....

Peyton Manning in VS, Gullit en Ronald de Boer in NL, Beckham (150 miljoen?!) in het VK, Cafu in Brazilie, Xavi in Spanje , Cahill in Autsralie en nog veel meer

vooral na het WK zullen we wsl wel een hele serie namen en bedragen te horen gaan krijgen.

Alles en iedereen is te koop. en Qatar is een mooi voorbeeld.
 
Laatst bewerkt:
Op een WK een match verkopen lijkt me toch niet zo simpel, is nog wat anders dan een stem kopen voor een toewijzing. Dat kan wel lukken als je in de laatste groepsmatch een overwinning nodig hebt en je tegenstander al is uitgeschakeld en barsten vertoont in de ploeg en dus vatbaar is voor dat soort dingen (zoals het ruziënde Kameroen in 2014 bijvoorbeeld).
Maar een Zuid-Amerikaans land in een openingsmatch? Als dat uitkomt - en dat zal uitkomen - ben je niet meer welkom in je eigen land. Die Ecuadorianen willen die match toch gewoon winnen.
Of ben ik nu zo naïef
 
Gelukkig hebben we nu de VAR :unsure:

Kortom nog een extra opportuniteit om beslissingen in de juiste (betaalde) richting te duwen. Ik kijk straks met argusogen naar die match hoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan