Ik stel Soen voor. Zij staan zaterdag geprogrammeerd in de Metal Dome om 19u10 (na Sleep Token en helaas ook wel wat overlap met Architects...). Komen in oktober terug naar ons land, dus wie er niet genoeg van krijgt is altijd welkom om me te vergezellen.
Yes!
Ticket voor oktober ook al lang in de pocket maar ik ga op graspop wel al eens proeven.

Qua aanraders zijn er voor mij 2 bands die ik moét zien en ik ga hier dan maar een beetje reclame maken, voor zover dat nog nodig is, voor The Halo Effect.
Ex- In Flames leden met de zanger van Dark Tranquility die imo een logischer vervolg hebben geschreven op Clayman dan Reroute To Remain ooit was.
Zondag 19:45 in de Marquee. Iedereen die fan is van de Gothenburg sound zou hier moeten staan.

 
Slipknot playlist

VhXmzDR.png





Eindelijk Snuff
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk heel erg uit naar Molybaron.
Wel al om 12u op donderdag.. Ideaal om editie 2023 mee te starten onder een stralende zon. Het zwaardere werk volgt dan wel


Wel grappig dat alle suggesties die hier geschreven staat tot nu toe al op mijn programma staan :)
 
Ga er weer niet kunnen bij zijn maar Gojira heeft mij vorig jaar omver geblazen in Vorst, ik ga ze normaal de dinsdag na GMM zien. Benieuwd hoeveel volk die kunnen trekken voor een mainstage.

Molybaron gezien op werchter: dat was live ook wel de moeite al had de zanger zijn stem de dag ervoor opgeblazen, muzikaal was dat nog altijd zeer goed.
 
Hier toch ook nog even schaamteloos promotie maken voor mijn kameraden in Fatal Move
Zij staan de eerste keer op Graspop en kijken er enorm naar uit. Vrijdag om 12:40 op de Jupiler Stage.

 
Yes!
Ticket voor oktober ook al lang in de pocket maar ik ga op graspop wel al eens proeven.

Qua aanraders zijn er voor mij 2 bands die ik moét zien en ik ga hier dan maar een beetje reclame maken, voor zover dat nog nodig is, voor The Halo Effect.
Ex- In Flames leden met de zanger van Dark Tranquility die imo een logischer vervolg hebben geschreven op Clayman dan Reroute To Remain ooit was.
Zondag 19:45 in de Marquee. Iedereen die fan is van de Gothenburg sound zou hier moeten staan.

Grappig dat je hiermee af komt! Ik ken de band niet, maar zag ze op mijn YouTube feed passeren en heb ze opgeslagen om later te bekijken.
Ben benieuwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Vorig jaar was van de parking geraken een ramp. Heeft er iemand de gouden parkeertip waardoor we niet meer dan een uur moeten aanschuiven?
 
Vorig jaar was van de parking geraken een ramp. Heeft er iemand de gouden parkeertip waardoor we niet meer dan een uur moeten aanschuiven?
Het hangt er een beetje vanaf uit welke richting je komt, maar ben vorig jaar altijd direct van de parking geraakt. Komende vanuit Kasterlee (waar ik tijdens Graspop logeerde bij mijn ouders) rij je richting Retie. Voor je in Retie centrum aankomt (waar het waarschijnlijk richting Dessel al vast staat), sla je rechtsaf de Nerendijk (of de Pontfortsedijk, die samenkomen) in. En van daaruit volg je gewoon de Graspop pijltjes. Zo ga je helemaal binnendoor (via de achterkant van het Prinsenpark) naar de parking aan het kruispunt Kastelsedijk/Stenehei (vorig jaar toch). Via deze richting geraakt je snel op en af de parking aangezien pakweg 99% van de andere kant (Dessel centrum) komt. Op deze manier passeer je wel een zandwegje dus ramen dicht als je geen stof wil vreten :wink:
 
Het hangt er een beetje vanaf uit welke richting je komt, maar ben vorig jaar altijd direct van de parking geraakt. Komende vanuit Kasterlee (waar ik tijdens Graspop logeerde bij mijn ouders) rij je richting Retie. Voor je in Retie centrum aankomt (waar het waarschijnlijk richting Dessel al vast staat), sla je rechtsaf de Nerendijk (of de Pontfortsedijk, die samenkomen) in. En van daaruit volg je gewoon de Graspop pijltjes. Zo ga je helemaal binnendoor (via de achterkant van het Prinsenpark) naar de parking aan het kruispunt Kastelsedijk/Stenehei (vorig jaar toch). Via deze richting geraakt je snel op en af de parking aangezien pakweg 99% van de andere kant (Dessel centrum) komt. Op deze manier passeer je wel een zandwegje dus ramen dicht als je geen stof wil vreten :wink:


Ik kom van Olen, dus kan perfect dezelfde weg nemen. Vorig jaar de parking afgereden richting de grote baan (Stenehei?) en dat was een ramp.
Zo dan?

1686560361410.png
 
Vorig jaar was van de parking geraken een ramp. Heeft er iemand de gouden parkeertip waardoor we niet meer dan een uur moeten aanschuiven?
Gewoon doen zoals ik:

Leen ergens een lichte vracht, parkeer hem in het centrum van Dessel, en ga met de fiets (uit je laad ruimte) tot aan de weide, en doe hem daar netjes op slot.

0 euro parking!

edit: als je aan geen lichte vracht geraakt, dan misschien auto met fiets staanders boven of achteraan op?
Of met plooi fiets op de trein?

Of, maar dan was ik wel nog maar 20 jaar, en zag ik dat volledig zitten:
Gewoon met de trein, en smorgens de eeste trein terug nemen, helemaal van de weide tot station dessel TE VOET (moet toch wel een kleine 10 km geweest zijn :p )
 
Ik kom van Olen, dus kan perfect dezelfde weg nemen. Vorig jaar de parking afgereden richting de grote baan (Stenehei?) en dat was een ramp.
Zo dan?

Bekijk bijlage 20298
Ja, zo zal het ongeveer zijn, weet het nu niet helemaal van buiten maar zodra je de Nerendijk inslaat staan er al pijltjes dus je kan niet fout gaan. 's Nachts ga je gewoon dezelfde weg terug en kan je via Kasterlee en Lichtaart terug naar Olen. Richting de grote baan moet je inderdaad vermijden want zo gaat iedereen. Ik ben elke dag supervlot op en af die parking geraakt.
 
Terug
Bovenaan