Die zal dat heel serieus nemen. Zijn stem zal dan ook niet teleurstellen. Indien geen deftige overlappingen zou ik wel eens gaan kijken .

Ik ben van het zelfde gedacht,als er niks interessant overlapt, zou ik ook wel eens gaan luisteren naar hem.
 
Mannekes wat ne lineup, ik ga sowieso niet alles kunnen zien.

Donderdag
Arch Enemy
As I Lay Dying
At The Gates
Cancer Bats
Cradle of Filth
Epica
Evergrey
Ghost
Guns n' Roses
Marduk
Papa Roach
Sick of it all
SPIRITBOX!!!
Unearth

Vrijdag
Airbourne
Amon Amarth
BEHEMOTH
Disturbed
Finntroll
Gojira
Hatebreed
Machine Head
Meshuggah
Municipal Waste
VV
WATAIN!!

Zaterdag
Architects
Halestorm
I Prevail
In Flames
Korpiklaani
Parkway Drive
Skindred
SLIPKNOT
THE GHOST INSIDE!!
Vended

Zondag
Billy Talent
Chelsea Grin
Eluveite
Enter Shikari
Hellmut!!!
Kreator
LORNA SHORE!!!
Mötley Crüe


Hooly fuck dit overleef ik niet. 🥵
 
Mannekes wat ne lineup, ik ga sowieso niet alles kunnen zien.

Donderdag
Arch Enemy
As I Lay Dying
At The Gates
Cancer Bats
Cradle of Filth
Epica
Evergrey
Ghost
Guns n' Roses

Marduk
Papa Roach
Sick of it all
SPIRITBOX!!!
Unearth

Vrijdag
Airbourne
Amon Amarth
BEHEMOTH
Disturbed
Finntroll
Gojira
Hatebreed
Machine Head
Meshuggah
Municipal Waste
VV
WATAIN!!

Zaterdag
Architects
Halestorm
I Prevail
In Flames

Korpiklaani
Parkway Drive
Skindred
SLIPKNOT
THE GHOST INSIDE!!

Vended

Zondag
Billy Talent
Chelsea Grin
Eluveite
Enter Shikari (eventueel)
Hellmut!!!

Kreator
LORNA SHORE!!! (eventueel)
Mötley Crüe



Hooly fuck dit overleef ik niet. 🥵
Veel bands in uw lijstje waar ik hopelijk ook naartoe ga als ze niet overlappen, ik zal ze even in het vet aanduiden.

Donderdag check ik sowieso Alter Bridge nog, die er bij u niet instaan, en misschien Carpenter Brut.

Zaterdag gaan er vooral keuzes gemaakt moeten worden. Vrijdag lijkt de minste dag voor mij persoonlijk, al vul ik mijn lijstje die dag nog aan met Delain en Hollywood Undead. Zondag vul ik ook nog aan met Def Leppard, Three Days Grace, Skid Row en Coheed and Cambria.
 
Veel bands in uw lijstje waar ik hopelijk ook naartoe ga als ze niet overlappen, ik zal ze even in het vet aanduiden.

Donderdag check ik sowieso Alter Bridge nog, die er bij u niet instaan, en misschien Carpenter Brut.

Zaterdag gaan er vooral keuzes gemaakt moeten worden. Vrijdag lijkt de minste dag voor mij persoonlijk, al vul ik mijn lijstje die dag nog aan met Delain en Hollywood Undead. Zondag vul ik ook nog aan met Def Leppard, Three Days Grace, Skid Row en Coheed and Cambria.

Laat u alleszins niet negatief verrassen door HU. Ze zijn, mede door mijn vriendin, gegroeid tot een van mijn favoriete bands, maar NIET op een festival en al zeker niet op Graspop. Hun vorige passage was echt triestig, maar later dat jaar stonden ze in de 013 en dat was een van de beste optredens van hen..

Haken is wat mij betreft de ontdekking van't jaar: mix van Dream Theater, Tool, Ghost, weet ik allemaal veel wat er in terugkomt. Unieke sound dat ik zéker ga bekijken, alleen is't jammer dat ze zo klein op de affiche staan - wordt dus wellicht een set van 40 minuten ofzo :(

Voorts niet veel namen die ik nog niet gezien heb, al geef ik Griffin (de zoon van Slipknot frontman Corey Taylor) ook een kans (met Vended btw ;-)). First times voor mij ook voor Evergrey, Motionless in White en toch wel: Machine Head. En ja, eveneens belachelijk veel namen die ik wil zien, behalve de zondag precies ..:shutup:
 
Laatst bewerkt:
Laat u alleszins niet negatief verrassen door HU. Ze zijn, mede door mijn vriendin, gegroeid tot een van mijn favoriete bands, maar NIET op een festival en al zeker niet op Graspop. Hun vorige passage was echt triestig, maar later dat jaar stonden ze in de 013 en dat was een van de beste optredens van hen..

Haken is wat mij betreft de ontdekking van't jaar: mix van Dream Theater, Tool, Ghost, weet ik allemaal veel wat er in terugkomt. Unieke sound dat ik zéker ga bekijken, alleen is't jammer dat ze zo klein op de affiche staan - wordt dus wellicht een set van 40 minuten ofzo :(

Voorts niet veel namen die ik nog niet gezien heb, al geef ik Griffin (de zoon van Slipknot frontman Corey Taylor) ook een kans (met Vended btw ;-)). First times voor mij ook voor Evergrey, Motionless in White en toch wel: Machine Head. En ja, eveneens belachelijk veel namen die ik wil zien, behalve de zondag precies ..:shutup:
Vended was heel goed op Alcatraz vorig jaar.
 
Wat ik wil zien op GMM dit jaar (maar zijn sowieso clashes bij)

Donderdag:
Arch Enemy
As I Lay Dying
Butcher Babies (al zijn de kritieken van hun live-performances niet echt positief)
Cradle Of Filth (al zullen die wel clashen met Ghost en GNR omdat ze volgens mij de Marquee afsluiten)
Evergrey
Ghost
GNR
Epica
Haken
Molybaron
Motionless In White
My Dying Bride
Orbit Culture (staan verrassend klein op affiche, betekent dat dat ze vrij vroeg op de middag spelen ?)
Papa Roach
Sick of It All
Spiritbox


Tom Morello solo denk ik niet, als hij met RATM op GMM speelt wel.

Vrijdag:
Airbourne
Amon Amarth
Any Given Day
Asking Alexandria
Behemoth
Delain
Disturbed
Gojira
Hatebreed
Hollywood Undead
Ice Nine Kills
Landmvrks
Loathe
Machine Head
The Amity Affliction

Zaterdag:
Architects
Cane Hill
Draconian
Exodus
I Prevail
In Flames
Life Of Agony
Pantera
Parkway Drive
Slipknot
Testament
The Ghost Inside
Vended

Zondag:
Avatar
Billy Talent
Bloodywood
Def Leppard
Hellmut Goes Metal (zou om 17h40 in de Metal Dome zijn)
Insomnium
Katatonia
Monster Magnet
Motley Crüe
Polaris
Skid Row
Three Days Grace


Zal sowieso keuzes moeten maken,clashes zijn onvermijdelijk.
En waarschijnlijk vooral pendelen tussen Jupiler Stage & Main Stages.






Kreator
 
Saaie affiche, voor mij. Ik weet niet of ik er geld aan wil geven en dat is jammer want ik woon op fietsafstand.
 
Donderdag
Niets :unsure:

Vrijdag
Clutch
Orange Goblin

Zaterdag
Antimatter
The Chats
Solstafir

Zondag
Helmut Lotti
Katatonia


Ik treed Avondland bij, ook een saaie affiche voor mij. :unsure:
 
Same here. Eerste editie in zo'n 20jaar die in oversla. Te weinig dat mij genoeg aantrekt om er het geld aan te geven.
Op zich voldoende dat ik wel zou gaan kijken, gewoon niet genoeg om mij naar daar te krijgen. Nadeel van al wel ff mee te draaien is ook wel dat er rap zowat een "been there, done that" gevoel komt
 
Hier zou ik naar gaan zien als de timing meevalt en de goesting er is. Ik haal wss slechts de helft hoor.
De bands in het vet zou ik een ticket voor kopen in een zaal dus die probeer ik zeker mee te pikken.

Donderdag:
1914
Agnostic Front
As I Lay Dying
At The Gates
Carpenter Brut
Cradle of Filth
Septicflesh
Sick of it All
Spiritbox
Unearth

Vrijdag
Black Mirrors
Crowbar
Hatebreed
Landmvrks
Machine Head
Municiple Waste
Orange Goblin
Pro Pain

The Distillers
Thundermother
Watain

Zaterdag
Antimatter
Cyclone
Dark Angel

Exodus
Less Than Jake
Life of Agony
Pantera

Parkway Drive
Rancid
Schizophrenia

Skindred
Slipknot
Soen
Testament
The Ghost Inside

Zondag
Anti-Flag
Bloodywood
Def Leppard
Udo
Generation Sex
Hellmut Lotti
Hollywood Vampires
Insomnium
Katatonia
Kreator
Lionheart
Lorna Shore

Skid Row
Stand Atlantic
The Halo Effect


Het zwaartepunt zit hem dus op zaterdag en zondag maar ik kan me elke dag wel amuseren. Benieuwd wat ik uiteindelijk ga halen... Want als ik heel eerlijk ben moet ik gewoon TGI en The Halo Effect écht gezien hebben en is al de rest gewoon mooi meegenomen. Al hoop ik wel om een band of 4 per dag bewust mee te maken.
 
Ik had de affiche eigenlijk zelf nog niet eens deftig bekeken, het is echt wel een zwakke affiche dit jaar amai. Wat ik zou zien moest ik er rondlopen:

Donderdag:
Ghost
Marduk
My Dying Bride

Vrijdag:
Behemoth
Orange Goblin
Watain

Zaterdag:
Antimatter

Zondag:
Hellmut Lotti
Katatonia

Er staat eigenlijk geen enkele band waarvoor ik een ticket voor een zaalshow zou kopen precies :p
 
Maar to be fair, ik denk niet dat wij, elitaire muziekliefhebbers, nog het doelpubliek zijn van een festival als Graspop :unsure: :unsure:

Ik had de affiche eigenlijk zelf nog niet eens deftig bekeken, het is echt wel een zwakke affiche dit jaar amai. Wat ik zou zien moest ik er rondlopen:

Donderdag:
Ghost
Marduk
My Dying Bride

Vrijdag:
Behemoth
Orange Goblin
Watain

Zaterdag:
Antimatter

Zondag:
Hellmut Lotti
Katatonia

Er staat eigenlijk geen enkele band waarvoor ik een ticket voor een zaalshow zou kopen precies :p

Je hebt zeker gelijk, maar normaal zijn er meer bands die ik zou durven meepikken mocht ik er toevallig belanden. Ze gaan volgens mij heel breed en veel minder in de niches om het festival te kunnen blijven uitverkopen.

Geen idee of je Hellmut Lotti een typo is of niet maar het is geweldig.
 
Je hebt zeker gelijk, maar normaal zijn er meer bands die ik zou durven meepikken mocht ik er toevallig belanden. Ze gaan volgens mij heel breed en veel minder in de niches om het festival te kunnen blijven uitverkopen.

Geen idee of je Hellmut Lotti een typo is of niet maar het is geweldig.
Hellmut Lotti is de officiele spelling van helmut zen metalact en dat is inderdaad geweldig
 
Terug
Bovenaan