BlackOccult

Well-known member
Crowdfunder FE
15 - 16 - 17 - 18 juni 2023

7f884f9a379d26ee8732d2471a6ad51f7850f380.jpg


Line up: https://www.graspop.be/nl/line-up/lijst

Wie gaat?
 
Laatst bewerkt:
Veel namen die ik niet erg goed ken dus das wel tof om nieuwe dingen te ontdekken. Nog niet zeker of ik zal gaan maar wie weet :D
 
Ik vind het eerlijk gezegd gene vette qua lineup. Ik woon wel vlakbij, maar dagtickets zijn toch wel vrij duur. Vroeger kon je voor dezelfde prijs een heel weekend gaan.

Zouden er nog veel namen bijkomen?
 
Ik vind het eerlijk gezegd gene vette qua lineup. Ik woon wel vlakbij, maar dagtickets zijn toch wel vrij duur. Vroeger kon je voor dezelfde prijs een heel weekend gaan.

Zouden er nog veel namen bijkomen?
Ik ben ook vrij underwhelmed. :unsure:
 
In vergelijking met de afgelopen jaren steekt deze affiche er, voor mij dan, met kop en schouders boven uit.
Jammer genoeg heb ik ze eens bekeken toen ik dronken in het gezelschap vertoefde van andere aanwezigen en er nog veel geld op mijn rekening stond die maand.

Ik ga dus combi.
 
Laatst bewerkt:
I'm all in, combi net zoals de voorbije 20 jaar.

Affiche is een dubbel gevoel. Headliners voor mij dit jaar mager, maar de kleinere bands compenseren dit wel. Redelijk wat Punk/Hardcore die ik kan appreciëren.

Ticketprijzen, tja, goedkoper worden ze nooit maar ik vind dit wel nog aanvaardbaar voor wat je krijgt. Ga naar een "simpel" concertje en je betaald ook 25-30 EUR. Ga naar Slipknot en het zal 60-70 EUR zijn(niet dat ik dat zou doen). Prijs/bands voor mij zeker aanvaardbaar.

Enkel 4 dagen moest voor ons niet, 3 was al ruim voldoende. Al beland ik elke dag met GMM meestal in mijn eigen bed, je begint toch te merken dat je "ouder" word. Vorig met veel moeite Sabaton gehaald maar toch de rest van de week nog slecht van geweest.
Voor mij zou een tweedaags festival (zoals onze eerste keer in 2003) ideaal zijn. Vrijdag na het (toen vakantie)werk vertrekken, s'avonds al een leuk feestje, pieken op zaterdag en zondag thuis bekomen.
 
2003 Was ook mijn eerste keer!
Ja die 4 dagen is er wat mij betreft toch ook ene te veel. 3 dagen met eventueel de donderdag wat coverbands in de metaldome (zoals pre-corona dus) is nog te doen.
Ook het feit dat je de eerste bands op donderdag toch nooit haalt omdat je met alle rompslomp van camping en bandje etc toch snel in de vooravond pas op de wei geraakt zorgt er imo voor dat die dag best nutteloos is en beter te besteden valt met een avond pinten knallen op de camping ter opwarming.
Al een geluk hebben ze daar dit jaar rekening mee gehouden want tis niet dat er veel interessant staat die eerste dag. Ik hoop dat Carpenter Brut, Agnostic Front en Sick of it All laat genoeg spelen. De rest kan ik perfect missen eigenlijk.
 
2003 was ook mijn eerste keer :unsure: (het gaat hier toch nog altijd over graspop he?)
2004 was dan mijn 2e en direct ook laatste keer :p
Enfin, ik ben in 2016 (denk ik?) nog eens een dagje geweest voor Black Sabbath.

Deze affiche is voor mij ook weer totaal niet interessant precies. Elk jaar ken ik minder en minder groepen die naar graspop gaan precies :unsure:
 
Ik ben zeer tevreden met de affiche. De laatste jaren lijkt Graspop ook wat meer richting Hardcore en Metalcore te gaan wat ik zeker kan appreciëren.

Pantera is ook iets om naar uit te kijken.
 
Ik ga dit jaar ook een keer passen. De bands die komen die ik graag zou zien zijn verspreid over de 4 dagen, maar over het algemeen toch te weinig om er een combi ticket voor te kopen.
 
Ik vond de 3,5 dagen versie toch altijd wel leuk.
Op donderdag namiddag rustig wat kleinere bands ontdekken en al wat in de sfeer komen...

Voor mij ziet zondag er wel heel goed uit.
 
Ik raad iedereen hier aan om Haken live te gaan checken.
Afgelopen woensdag hier in Barcelona gezien, één van de betere progmetal bands around op dit moment.

Carpenter Brut is ook een feestje!
 
Haken ook gisteren ontdekt,staat me wel aan idd.
Ga er nog wat meer van horen.

Voor het overige,het blijft wel extreem lang duren voor die laatste headliner imo.
A7X zal het ook al niet zijn.
BMTH wordt de kans ook kleiner.
FFDP is blijkbaar wel nog optie,alhoewel ik fan ben,hun performance van vorig jaar was niet echt positief memorabel.

Hebben ze een exclusive te pakken ?
Heeft er iemand afgehaakt (Ozzy bvb) en vinden ze moeilijk vervanger?
Het wordt toch stilaan tijd om scedule volledig te hebben.
 
Tot jij er over begon had ik zelfs niet door dat er nog een headliner ontbrak.
Dark Angel zal trouwens, jammer genoeg, nog wel cancellen aangezien Jim Durkin afgelopen week gestorven is.
 
Terug
Bovenaan