10 graden minder dan vorig jaar dus? Komt goed!
Het ziet er ook uit dat het deftig afkoelt snachts dus ik denk dat het wel zal meevallen dit jaar...

Vorig jaar was niet te doen maar 26 graden is dik ok voor mij.
 
Idd 26 is ideaal. Sinds de hittestage vorig jaar op Alcatraz heb ik precies geen last meer van de warmte :unsure:
 
Vorig jaar was het echt heet idd. Hier staat woensdag-donderdag-vrijdag 28 graden, zaterdag 27 en zondag 30 maar meer bewolking.

Het is blijkbaar intussen ook volledig uitverkocht.
 
Heb nog maar 1 keer op parking gestaan en wil dat ook absoluut vermijden.
Waar ik me normaal parkeer heb ik altijd vlot kunnen wegrijden,hoop dat het nog altijd mogelijk gaat zijn om daar te parkeren.
Vorig jaar was het er toch vrij druk.
 
Vorig jaar was het de eerste dagen toch koeler dan de vooruitzichten nu, enkel vrijdag en zaterdag was het heet (30+), zondag was het zelfs geen 20 graden meer.
 
Ik ben alweer enkele jaren niet meer naar GMM geweest en kom zaterdag nog eens af. Ik zie dat het terrein helemaal veranderd is.
Waar is de parking nu?
Ik overweeg ook nog om de fiets in de auto te steken en op een van de park&bike parkings te gaan staan.
 
Allez vanaf morgennamiddag zal ik maar niet meer met de wagen naar buiten komen want het verkeer zal wel compleet vaststaan voor de deur.
Voordeel is wel dat ik sinds dit jaar op 10min fietsen op het terrein kan staan :woohoo:
Ik kijk er alvast naar uit!


Heeft er iemand trouwens goedkope skullies kunnen scoren? De eerste 10min van de online top up waren de prijzen verkeerd, toen was het 20 (of meer zelfs) skullies voor €11 of iets dergelijks. Daarna was de top up meteen weer offline.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat dat van die goedkope skullies ondertussen is rechtgezet.
Niemand heeft normaal gezien goedkoper skullies kunnen bemachtigen,alle transacties werden geannuleerd,iedereen had zijn geld terug.
 
Eens uit nieuwsgierigheid gekeken op de website van ticketswap.
Daar zie ik tickets staan voor de shuttlebus? :rofl: meen je dat? moet je daar nu ondertussen ook al voor betalen?

Ik heb nog de tijd geweten dat ik naar graspop ging voor 75 euro (dagticketje in 2008 dacht ik),
en daar 1 uur keihard bekers raapte smorgens vroeg,
en met al die munten had ik dan genoeg om een hele dag gratis te drinken. En ik was dan ook nog es zo slim om mijn overige munten in te wisselen bij kameraden voor food munten.

Dus een hele dag eten en drinken en ticket voor 75 euro, waarvan 1 uur ocharme bekers rapen voordat de bands er echt aan begonnen.

Blij dat ik die tijden nog heb kunnen mee maken.

Nu toch stilaan het metal wereldje ontgroeid ook... Amper nog nieuwe schijven die ik graag hoor.
Ik zou misschien wel nog gaan als ik voor zaterdag een ticket kan bemachtigen, maar dat lijkt ijdele hoop.
 
Clown niet mee op tour en Craig Jones houd er mee op bij slipknot
Clown is ondertussen terug bij de rest. :woohoo: Corey zijn stemprobleem lijkt ook te zijn verbeterd en wat Craig betreft: gewoon raar. :unsure:
Voor mij is dat Spiritbox dan, die band heeft me nu al enkele jaren volledig in z'n greep. Sinds gisteren ook wel helemaal wild van Sleep Token, amai die vent kan zingen :eek:

Inderdaad, da zijn ook op't nippertje nog twee band die ik aan de must-see's heb toegevoegd. Spiritbox (Circle with me (die one take die je vindt op YT heeft mij doen beslissen dat ik ze live wil zien)). En misschien dat ik eens naar de deathcore van Lorna shore ga zien.. 🙅‍♀️
 
Nu het dichterbij komt heb ik er toch serieus miserie mee hoor. Ik ga me van vrijdag tot zondag bezatten denk ik.
 
Eens uit nieuwsgierigheid gekeken op de website van ticketswap.
Daar zie ik tickets staan voor de shuttlebus? :rofl: meen je dat? moet je daar nu ondertussen ook al voor betalen?
Dat zijn tickets voir de bussen die de organisatie inlegt vanuit verschillende steden denk ik.
De shuttlebussen Mol station <-> Graspop zijn nog altijd gratis voor zover ik weet.


Hier begint het intussen toch serieus te kriebelen dat ik heb gekozen deze uit te zitten... niet geholpen door zowat heel mijn FB en een deel whatsappgroepen vol voorbereidingen van kameraden. Ook niet door de intussen veranderende situatie dat mijn hoofdreden voor te passen niet meer relevant is.
 
Day 1:
Orbit Culture : dik in orde,sterk debuut leuke verrassing met nieuw nummer van het recent aangekondigde album.

Butcher Babies : niet echt goed om eerlijk te zijn,stopten zelfs een kwartier te vroeg.
Opvallend gingen tussen elk nummer altijd overleggen en constant commmunicatie met technici aan de zijkant?

Epica : strak

Papa Roach : Energiek,veel moshpits & crowdsurfers.
Leuke playlist met zelfs een cover van The Prodigy en The Cure

Arch Enemy : ook weinig op aan te merken

Motionless In White : Ook sterke performance maar ook opvallend, net zoals bij Butcher Babies constant aan zijkant communicatie.

Ghost : show zou beter in zijn recht komen als het volledig donker was, persoonlijk mis ik wel From The Pinnacle in de playlist.
Niks negatief over te zeggen.

GNR : Duidelijk dat hoogdagen echt wel voorbij zijn, bij momenten wel goed maar denk dat Axl vroeger veel hoger niveau haalde.
Geen aanrader om als aparte venue aan te doen.
 
Terug
Bovenaan