Grand Theft Auto Definitive Edition

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Grand Theft Auto Definitive Edition

Kan best zijn, maar GTA staat consistent in alle "best of" lijstjes, of het nu of the year, genre, of ever is...
De Assassins zult ge nu een dan eens tegen komen.

(en ter herinnering: Ik ben zelf geen giga GTA V fan hoor. Dit is gewoon objectief bekeken.)
Op die manier, inderdaad. Maar BOTW ook en dat vond ik ook een stinker van formaat :p

Nu zie ik online filmpjes van GTA: Vice City gemod in GTA V "THIS IS WHAT IT COULD LOOK LIKE".
Maar als het effectief een remaster is gaat het toch niet zo geweldig zijn vrees ik.
 
Moet zeggen da ik serieus met mn ogen draaide toen ze aankondigden om GTA 5 nog maar eens opnieuw uit te brengen. Maar aan de andere kant ben ik wel benieuwd welke bom het nu gaat worden met de volledige kracht van de PS5 en XSX/S benut. Ook zie ik het wel zitten om San Andreas nog eens opnieuw te spelen. Ik heb die kapot gespeeld destijds, ook goeie herinneringen aan die tijd.
 
Moet zeggen da ik serieus met mn ogen draaide toen ze aankondigden om GTA 5 nog maar eens opnieuw uit te brengen. Maar aan de andere kant ben ik wel benieuwd welke bom het nu gaat worden met de volledige kracht van de PS5 en XSX/S benut. Ook zie ik het wel zitten om San Andreas nog eens opnieuw te spelen. Ik heb die kapot gespeeld destijds, ook goeie herinneringen aan die tijd.
Idem, en ook de 2 speler local MP echt grijs gedraaid. Den 1 en Vice City ook echt kapot gespeeld.
 
GTA wordt ook veel slimmer uitgespeeld dan bvb assassins creed waarvan ze zo goed als ieder jaar een nieuwe uitbrengen. Bij GTA is het maar om de 5 jaar of langer. Dan is de hype natuurlijk direct al 10x groter en heb je ook een veel langere tijd om te maken.
 
Correctomundo, GTA V als game was/is echt gi-gan-tisch, ongezien en ongeëvenaard in earnings, 1 van de fastest earning media properties ooit. Wat was het, 1 miljard omzet op 5 dagen? Dat is echt wacko eh mannen :crazy:. Dat is moeilijk om voor te stellen, maar GTA V is echt een commercieel monster.

Het is natuurlijk ook een vergelijking tussen een "best of all time" en een "goed spel"...

En indeed, GTA V alleen heeft LETTERLIJK evenveel sales als alle Assassins samen.
Dit zegt al genoeg. Ik vind het ook geen geweldig spel, maar de sales zijn nog altijd insane.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Die oud GTA's waren super in hun tijd soms is best zo games ze in uw nostalgisch geheugen te laten. Meermaals eens een oude psx/ps2 game opnieuw proberen spelen en in vele gevallen ga je teleurgesteld zijn.
Ik zou geld geven om die oude tijden te herbeleven maar vrees er gewoon voor, zelf gta V voelt al oud aan. En het nu nog eens op de ps5 uitbrengen tja voor mij hoeft het niet.
 
Zolang er melk gedronken wordt.. tja. Ben er ook geen fan van, beter op nieuwe zaken focussen. Dit zou ook gewoon willen zeggen dat de nieuwe GTA niet voor de eerste jaren is.. een bezighouderke maw, zodat we niet te veel zagen.
 
Hopelijk ziet het er dan ongeveer zo uit. GTA II, GTA III, GTA Vice City en GTA IV zijn echt parels van games. Met GTA San Andreas had ik dat wat minder. Recent GTA V nog eens gespeeld.

GTA III
 
De teleurstelling zal groot zijn als jullie zoiets verwachten :unsure:

Ik vrees een beetje verbeteringen zoals Saints Row maar verder dan de rest... En zelfs dan nog mijn twijfels of het zo drastisch gaat zijn, dit moet ook kunnen draaien op de Switch/mobile

 
Hopelijk ziet het er dan ongeveer zo uit. GTA II, GTA III, GTA Vice City en GTA IV zijn echt parels van games. Met GTA San Andreas had ik dat wat minder. Recent GTA V nog eens gespeeld.

GTA III
Kom kom kom, je kan niet verwachten dat een studio die jaarlijks miljoenen opstrijkt zo iets knap kan neerzetten als een hoop modders.
 
Ben toch blij dat er een switch port komt. Vice city springt er toch ver boven uit. Bij GTA 3 miste ik echt het rondrijden op de motor.
 
Moh, wist niet dat het op PS2 was.. dacht enkel handled. Blijkbaar wel een port, wrs heb ik hem daarom geskipped.

Kun je dus imo niet vergelijken met 3, VC, SA, IV en V.
 
Terug
Bovenaan