Grand Theft Auto 6

Action PS5 XBOX Grand Theft Auto VI

Sorry maar hebt ge red deze redemption 2 gespeeld ?

Dat is werkelijk hun beste game alles klopt aan die wereld verhaal setting enz dus snap echt niet dat rockstar minder geworden is dan een aantal jaar geleden.
Jup, meer dan 200 uur en dat spel had in mijn ogen ook zijn flaws, by all means totaal geen slecht spel.
Also de meeste veranderingen zijn gebeurt na RDR2 :)
 
Jup, meer dan 200 uur en dat spel had in mijn ogen ook zijn flaws, by all means totaal geen slecht spel.
Also de meeste veranderingen zijn gebeurt na RDR2 :)
Voor velen beste spel ooit gewoon, en al zeker in zijn gengre. Hopelijk flikt R* het terug. Maar als je deze eerste trailer bekijkt, dat zit het wel snor.
 
Voor velen beste spel ooit gewoon, en al zeker in zijn gengre. Hopelijk flikt R* het terug. Maar als je deze eerste trailer bekijkt, dat zit het wel snor.
Dat ontken ik toch ook nergens? Net zoals ik toch ook nergens zeg dat GTA VI gegarandeerd slecht gaat zijn? Ik zeg alleen dat ik niet twee jaar op voorhand hyped kan zijn voor iets waarvan we eigenlijk nog niet veel zagen buiten een eerste teaser trailer. Dit komt onder andere omdat de laatste jaren andere bedrijven ook al eens vaker niet naar verwachting presteerde en omdat er binnen R* ook veel gerommeld is de laatste jaren. het is nog twee jaar dus ik wacht gewoon nog rustig af tot we veel dichter zijn en veel meer gezien hebben voor ik vreugde kreten slaag :p
 
Dat ontken ik toch ook nergens? Net zoals ik toch ook nergens zeg dat GTA VI gegarandeerd slecht gaat zijn? Ik zeg alleen dat ik niet twee jaar op voorhand hyped kan zijn voor iets waarvan we eigenlijk nog niet veel zagen buiten een eerste teaser trailer. Dit komt onder andere omdat de laatste jaren andere bedrijven ook al eens vaker niet naar verwachting presteerde en omdat er binnen R* ook veel gerommeld is de laatste jaren. het is nog twee jaar dus ik wacht gewoon nog rustig af tot we veel dichter zijn en veel meer gezien hebben voor ik vreugde kreten slaag :p
Tuurlijk, ik begrijp je standpunt. Is idd nog heel lang.
Maar die eerste gameplay trailer zal ook hoog geanticipeerd worden denk ik.
Ik weet niet voor RDR2 hoelang vr release we een eerste gameplay trailer zagen of in de game footage?
 
Tuurlijk, ik begrijp je standpunt. Is idd nog heel lang.
Maar die eerste gameplay trailer zal ook hoog geanticipeerd worden denk ik.
Ik weet niet voor RDR2 hoelang vr release we een eerste gameplay trailer zagen of in de game footage?
The game's debut trailer was released on October 20, 2016, depicting the open world environment,[60] and the second and third trailers—released on September 28, 2017, and May 2, 2018, respectively—introduced the game's characters and story.[61][62] A trailer released on August 9 features the first gameplay footage, demonstrating the shooting and horse mechanics, and the ability to maintain the player's gang and camps.[63] A second gameplay trailer, released on October 1, 2018, demonstrated the in-game heists and Dead Eye targeting system.[64] The final pre-launch trailer was released on October 18, 2018, intended to be a television advertisement.[65] Houser noted the team often edits several hundred versions of the trailer, based on suggestions from other teams.[4] A trailer for the Windows version was released on October 17, 2019, demonstrating the updated 4K resolution gameplay at 60 frames per second.[66]
 
Geworden? GTA 3 werd gelanceerd op PS2 en pas een jaar later op PC als ik me goed herinner.
Grand Theft Auto series was released in November 1997 for MS-DOS and Microsoft Windows, in December 1997 for the PlayStation and in October 1999 for the Game Boy Color.

Grand Theft Auto 2 is an action-adventure game, developed by DMA Design and published by Rockstar Games in October 1999, for Microsoft Windows and the PlayStation, and the Dreamcast and Game Boy Color in 2000.

Grand Theft Auto III was released in October 2001 for the PlayStation 2, in May 2002 for Windows, and in October 2003 for the Xbox.

Grand Theft Auto: Vice City was released in October 2002 for the PlayStation 2, in May 2003 for Windows, and in October 2003 for the Xbox

Grand Theft Auto: San Andreas was released in October 2004 for the PlayStation 2, in June 2005 for Microsoft Windows and Xbox, and in November 2010 for Mac OS X.[2][3]

Grand Theft Auto IV was released for the PlayStation 3 and Xbox 360 consoles in April 2008, and for Windows in December.

Grand Theft Auto V - The PlayStation 4 and Xbox One versions were released on 18 November 2014.[66] The PC version, initially scheduled for simultaneous release with the console versions,[65] was delayed until 14 April 2015.[67]

1701870342985.png
 
Laatst bewerkt:
Die graphics en animaties :eek: :love:
Zelfs RDR2 ziet er eigenlijk al wat gedateerd uit op basis van die trailer.. :eek:

Ben geen fan van die gangstercultuur die altijd aanwezig is in GTA, dus op vlak van verhaal nooit echt iets bijgebleven, maar qua gameplay zal het zeker in orde zijn om uren in rond te rijden/vliegen met goeie soundtrack op de achtergrond.

Hoop dat er toch ook veel natuur & dieren in zullen zitten zoals in RDR2
 
Ik blijf er wel bij, als dit weeral een wereld is waar we geen kinderen zien maar wel ter lieven lusten oudjes van de baan kunnen maaien, dan zitten we nog steeds vast in 2008 hoor. Twerkende madammen goed en wel, maar dat rijd hier voorbij mijn deur ook wel.
Hier gaan geen kinderen inzitten, ben ik vrij zeker van.
 
1 van de geruchten op Twitter tijd terug was een mogelijke story coöp... Dat zou wel nice zijn. Als acht ik die kans zeer klein.
 
1 van de geruchten op Twitter tijd terug was een mogelijke story coöp... Dat zou wel nice zijn. Als acht ik die kans zeer klein.
LIjkt me zeer onwaarschijnlijk. Ik heb destijds ook van die dingen gehoord en dat was veelom "De hoofd personages zijn een koppel, 2 personen, dus CO-OP!"

Dezelfde geruchten gingen rond toen bleek dat gta V 3 personages zou hebben. Is er ook niet van gekomen.
 
LIjkt me zeer onwaarschijnlijk. Ik heb destijds ook van die dingen gehoord en dat was veelom "De hoofd personages zijn een koppel, 2 personen, dus CO-OP!"

Dezelfde geruchten gingen rond toen bleek dat gta V 3 personages zou hebben. Is er ook niet van gekomen.
Hmja spijtig. Zou wel epic zijn.
 
GTa2... leuke herinnering aan want mijn allereerste PlayStation game.
Ik kom als twintiger een beetje impulsief een Euroshop winkel binnen voor een PlayStation, en vraag dan welke games ze hebben. Vraagt de verkoopster voor welke leeftijd, en ik: "het is voor mezelf". Ge had die haar gezicht moeten zien :). Gelukkig zijn tijden veranderd en kijkt er niemand raar op als een volwassene games speelt.
Oh ja, ik had no clue en kocht het enige 18+ game dat ze hadden en dat was dus GTa2 :).

/offtopic
 
Terug
Bovenaan