Action PC PS5 XBOX Monster Hunter Wilds

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
mhw.png


release: 2025
genre: action RPG
dev: Capcom

Monster Hunter 7.

Monster Hunter Wilds. The next generation in the genre defining series.

"The game features a new level of detailed creatures and ecosystems, so please enjoy dissecting the trailer to get an idea of what to expect. The combination of cutting-edge hardware and the latest Monster Hunter title will be unmissable.” -Ryozo Tsujimoto, series Producer of the Monster Hunter series.

 
Nu al mijn GOTY voor 2025. En alles wijst erop in de trailer, dat het concept van een meer tastbare fauna en flora hier word verdergezet. Ook meer mobiliteit. Altijd cool. Word gepre-ordered.

World is overigens zo gezond als het maar kan zijn voor een online game. Geen beter moment om er aan te beginnen.
 
Uw completionistische aard, is detrimentaal aan uw Hunter plicht.

Hoe gade in godsnaam nog aan Furious Rajang geraken als ge er nu niet aan begint?! DIT GELDT OVERIGENS VOOR IEDEREEN DAT NU MEELEEST!
 
Uw completionistische aard, is detrimentaal aan uw Hunter plicht.

Hoe gade in godsnaam nog aan Furious Rajang geraken als ge er nu niet aan begint?! DIT GELDT OVERIGENS VOOR IEDEREEN DAT NU MEELEEST!
Ik heb mij wel al voorgenomen dat ik MH: W niet ga completen xD

Over MH: Wilds zijn nog geen beslissingen genomen!!
 
Geruchten molen blijft toch wel aandikken dat we volledig open world gaan.
monster-hunter-wilds-will-bring-back-zorah-magdaros-v0-A09-ID1-Pl-DQtt1wi-Wfy5-Sx4-KTi4jxe-G3rs5-Cqg.webp


En we zijn 170 euro armer.
 
Laatst bewerkt:
Hmm mss toch ook nog eens invliegen, veel te lang genegeerd deze reeks
Rise heeft een demo. Zo ben ik in World verzeild want ik besefte, eens ik die mobiliteit gewoon ben, ga ik waarschijnlijk niet meer terug kunnen.

Zeer stroef handjevast houdend begin met veel teveel expositie van het spel.. maar achteraf wel zoiets van, aight ik begrijp het wel. Het zijn veel systemen.
"Low Rank" = Tutorial
"High Rank" = Getting those feet wet
"Master Rank" = Souls mode(om het verkocht te krijgen).
Maareuh, serieus, you gon git smacked :D

Bijna 400u diep hier. Zonder co op en de super actieve community had ik wel gestopt na Master Rank einde want de grind is eigenlijk oneindig.

Nu kom ik wel degoutante kloefers van monsters tegen en als ge dan met mede ervaren volk in de "flowstate" geraakt en elkander weet te redden en versterken is het echt wel *chef's kiss*.
 
Terug
Bovenaan