Grand Theft Auto 6

Action PS5 XBOX Grand Theft Auto VI

Ik snap het maar al te goed, maar uw punt klopt gewoon niet.
We hebben gewoon een andere betekenis wat betreft "nieuwe standaard". Nieuwe standaard wil bij mij zeggen dat andere open world games nu naar deze gaan kijken en dit gaan repliceren in hun eigen games en daar hun eigen spin aan geven. Dat is voor mij de betekenis van de nieuwe standaard. Waarop ik gewoon zegt, GTA staat een stand boven de standaard omdat naar mijn menig andere games dit niet kunnen evenaren. dit is dus een compliment naar R* toe. Andere games gaan hier zeker naar kijken en waarschijnlijk opnieuw deze game zien als een rolmodel om uit te leren en te evenaren. Dat is wat jij ziet als de nieuwe standaard, maar ik vind dat gewoon een rare verwoording. Want "een standaard" is letterlijk dat is de minimum en daarop gaat ze voor bouwen, maar heb jij al veel games een betere wereld zien maken, ik niet.

Daarom nogmaals, mijn post wordt gewoon verkeerd begrepen. Ik ben inderdaad sceptisch naar R* toe ook al hebben ze technisch nog niet echt iets misdaan en was RDR2 een groot succes dat ik zelf ook 200+ uur heb gespeeld. Maar dat sceptisch zijn komt bij mij gewoon door het vertrekken van veel grote mensen binnen het bedrijf en Take 2 dat meer en meer een geld machine probeert te maken via andere kanalen terende op de franchise en de game. Ik hoop dus inderdaad dat het zo is dat er nog altijd een goeie grote singleplayer uit voort komt. Maar ik persoonlijk kan dat moeilijk 2 jaar op voorhand al ophypen. Dat wil daarom niet zeggen dat ik het zie falen, gewoon dat ik het nu atm niet voel, dat kan toch?

Swat dit is echt een beetje nodeloos, maar ik merk dat vaker mensen wel eens zo reageren op een post van mij, ook al bedoel ik dingen niet echt slecht, dus het zal wel ergens aan mij liggen. Mijn gevoel rond iets uitleggen/uitschrijven is niet altijd mijn sterkste punt en ben soms onbewust harder dan nodig, ook al is dat niet per se zo bedoeld I guess. Dus ja kijk laten we het hier bij laten :p
 
laten ons nog even wachten om te spreken over nieuwe standaarden tot we iets anders gezien hebben dan een trailer :)
 
@Bunkerbudy ik moet eerlijk zeggen dat ik uwe edit niet gezien had van uwe eerste post 😅. Maar idd, ik bekijk nieuwe standaard zetten als iets waar alle andere ontwikkelaars naar toe moeten werken, jij bekijkt het juist andersom begrijp ik nu, dus uiteindelijk bedoelen we beiden hetzelfde 😄.
 
Hyped, alleen nieuwsgierig hoe m'n leven er gaat uitzien in 2025. 🤣
Leef ik nog? Kinderen? ...
En ziedaar de reden dat ik eigenlijk niet hyped ben.
Tziet er cool uit en het is een grave sfeer en noem maar op maar ik ga nu echt nog niet liggen dromen van een game dat ik pas binnen anderhalf jaar ga kunnen spelen. Ik weet namelijk nog niet of ik binnen anderhalf jaar uberhaupt tijd ga hebben voor GTA 😅
 
En ziedaar de reden dat ik eigenlijk niet hyped ben.
Tziet er cool uit en het is een grave sfeer en noem maar op maar ik ga nu echt nog niet liggen dromen van een game dat ik pas binnen anderhalf jaar ga kunnen spelen. Ik weet namelijk nog niet of ik binnen anderhalf jaar uberhaupt tijd ga hebben voor GTA 😅
beeld u eens in hoe star citizen spelers hun voelen :unsure:
 
Idd opvallend, alleen doet dit natuurlijk wel vermoeden dat deze trailer grotendeels puur cinema is en geen tot weinig ingame scènes bevat.
Dat is volgens mij ook bij de vorige trailers het geval geweest. 't is ook meer een teaser trailer dan een gameplay trailer natuurlijk.
 
Idd opvallend, alleen doet dit natuurlijk wel vermoeden dat deze trailer grotendeels puur cinema is en geen tot weinig ingame scènes bevat.
Dat was wel al duidelijk voor de vergelijking met die scènes toch? :p

Dit zijn geen beelden van iemand die gewoon rond loopt in de open wereld, maar set pieces die mogelijks wel of niet story related in de game zullen voor komen, of puur gebruikt zijn voor de trailer en sfeerzetting. Iets dat je inderdaad ziet terug komen in hun ouder game trailers.
 
Dat was wel al duidelijk voor de vergelijking met die scènes toch? :p

Dit zijn geen beelden van iemand die gewoon rond loopt in de open wereld, maar set pieces die mogelijks wel of niet story related in de game zullen voor komen, of puur gebruikt zijn voor de trailer en sfeerzetting. Iets dat je inderdaad ziet terug komen in hun ouder game trailers.
Dat het geen gameplay beelden zijn is uiteraard duidelijk, maar het hadden wel storybeelden kunnen zijn natuurlijk.
 
Ik ben toch echt wel onder de indruk van de technische aspecten, na de trailer nog eens bekeken te hebben. Spel ziet er echt wel heel goed uit, vooral door de zaken die op het eerste oog minder opvallen. Diversiteit in NPCs en de hoeveelheid ervan, draw distance, kleinere subtiele animaties zoals haar,... Veel van de trailer zal wel komen van korte cutscènes met bv specifieke belichting maar Rockstar weet toch nog altijd hoe ze alles uit de kast kunnen halen. RDR2 zag er uiteindelijk ook beter uit dan de oorspronkelijke trailer.

yhey7qixed4c1.jpg

gta-san-andreas.gif

Dec-04-2023-23-06-40.gif
't Is ne trailer he. GTA was nooit grafisch hoogstaand eigenlijk, maar op zo goed als alle andere vlakken wel top (met uitzondering van hun servers de eerste weken/maanden na release).
 
Als je eens kijkt naar de eerste GTAV Trailer:


Zit toch wel dicht in de buurt met wat er gereleased is toen.
 
Ik kan er ook niet aan doen dat ge mijn punt niet snapt eh. Ge hebt wel een punt bij:

Dat was niet echt wat ik bedoelde want inderdaad het zijn allemaal ingame rendered enhanced set pieces.

Wat betreft uw "er moet niet altijd een negatief kantje zijn". Waar ik misschien soms moeilijk doe of te sceptisch ben over alles ben jij het tegengestelde. Alles wat AAA als stempel heeft is de next best thing ever, terwijl soms eens wat meer kritiek wel op zen plaats is als je ziet hoe lazy veel AAA devs zijn geworden.

Take 2 is hier zelf een goed voorbeeld van, ik hoop oprecht dat dit een top spel wordt, maar ik ga hier niet zo maar van uit, want R* nu is niet meer R* van vroeger net zoals Blizzard dat ook niet meer is en kijk hoe zij het doen... Maar dat wil daarom niet zeggen dat het effectief slecht zal uit draaien. Voor mij wilt dat gewoon zeggen dat ik niet 2 jaar op voorhand zonder iets te spelen of zien nu dit al ga verkondigen als de second coming of Christ.

Enja ik overdrijf graag met men woorden dus neem het niet te persoonlijk :p
Sorry maar hebt ge red deze redemption 2 gespeeld ?

Dat is werkelijk hun beste game alles klopt aan die wereld verhaal setting enz dus snap echt niet dat rockstar minder geworden is dan een aantal jaar geleden.
 
Terug
Bovenaan