Grand Theft Auto 6

Action PS5 XBOX Grand Theft Auto VI

Interessante video. Op zijn minst 3 Counties (Kelly County, Leonard County en Vice Dale County), meerdere stranden, doorgedreven car tuning en veel meer details die je in de trailer zo aan je laat voorbijgaan.
 
GTa2... leuke herinnering aan want mijn allereerste PlayStation game.
Ik kom als twintiger een beetje impulsief een Euroshop winkel binnen voor een PlayStation, en vraag dan welke games ze hebben. Vraagt de verkoopster voor welke leeftijd, en ik: "het is voor mezelf". Ge had die haar gezicht moeten zien :). Gelukkig zijn tijden veranderd en kijkt er niemand raar op als een volwassene games speelt.
Oh ja, ik had no clue en kocht het enige 18+ game dat ze hadden en dat was dus GTa2 :).

/offtopic
Ik herinner mij nog de beschrijving van GTA in de 2ehands gazet van toen. Quasi exact dezelfde beschrijving dat ge nu nog van GTA 4 en 5 kunt terugvinden.

Mijn eerste ontmoeting met die top down pixelbrij was dus op zijn minst genoemd wel een serieuze ontnuchtering.

Maar dan na een beetje spelen en het kat en muis spel te vinden met de all weapon cheats, was ik wel verkocht. GTA2 blijft hier de all time favorite. Lithium FM, Funami FM... Zzzzzzaiibatsu.
 
Hoop dat er toch ook veel natuur & dieren in zullen zitten zoals in RDR2
We zagen flamingo' en krokodillen / alligators. Duimen om laatstgenoemde te hebben als huisdier en af te sturen op tiktokkers (in GTAVI).
Hier gaan geen kinderen inzitten, ben ik vrij zeker van.
Maak die super-OP.
Als je erop schiet, ketsen de kogels af en je sterft zelf.
Rij er 100km/u tegen en uw wagen vervormt daarrond alsof die kleine een dikke boom is.
 
GTa2... leuke herinnering aan want mijn allereerste PlayStation game.
Ik kom als twintiger een beetje impulsief een Euroshop winkel binnen voor een PlayStation, en vraag dan welke games ze hebben. Vraagt de verkoopster voor welke leeftijd, en ik: "het is voor mezelf". Ge had die haar gezicht moeten zien :). Gelukkig zijn tijden veranderd en kijkt er niemand raar op als een volwassene games speelt.
Oh ja, ik had no clue en kocht het enige 18+ game dat ze hadden en dat was dus GTa2 :).

/offtopic
geen idee of het nu nog zo is, maar twas als -12 jarige toen ook totaal geen probleem om games als gta, duke nukem, carmageddon etc te kopen in de lokale game mania en gelijk welke andere winkel :p
 
Voor mij is deze game pas de hype waard als het rijdt zoals een racegame, schiet zoals een shooter en vecht zoals een fightgame en niet zoals nu met ondermaatse rijbesturing, absurd slechte feeling bij het schieten en onbestaande fightengine.
Werk aan de winkel maar na 10 jaar geef ik ze wel het voordeel van de twijfel. Al de rest is eigenlijk bijzaak.
 
Laatst bewerkt:
Voor mij is deze game pas de hype waard als het rijdt zoals een racegame, schiet zoals een shooter en vecht zoals een fightgame en niet zoals nu met ondermaatse rijbesturing, absurd slechte feeling bij het schieten en onbestaande fightengine.
Werk aan de winkel maar na 10 jaar geef ik ze wel het voordeel van het vertrouwen. Al de rest is eigenlijk bijzaak.
Hier ga ik niet mee akkoord. Voor mij zijn de rare mechanics net wat het charme geeft. De glijdende wagens in 4, de meer maar totaal nog niet realistische wagens in V. Met een bazooka schieten terwijl je uit een vliegtuig tot je dood valt. Allemaal dingen die mechanics wijs op niks trekken, maar wel een typische GTA feeling geven.
We zagen flamingo' en krokodillen / alligators. Duimen om laatstgenoemde te hebben als huisdier en af te sturen op tiktokkers (in GTAVI).
In de GTA V trailer waren ook redelijk wat dieren te zien. In the final game zijn die helaas toch niet echt aanwezig gelijk het zou moeten.

RDR2 deed het al een pak beter, dus ik gok dat ze in VI ook wel goed zullen zijn. 'Gator hunting met een airboat, fuck yeah!
Interessante video. Op zijn minst 3 Counties (Kelly County, Leonard County en Vice Dale County), meerdere stranden, doorgedreven car tuning en veel meer details die je in de trailer zo aan je laat voorbijgaan.
In de leaked development footage zag je zelfs functies zoals het verzetten van je zetel, de spiegel en meer. Echt zot. Ben benieuwd hoe ze dat (en waarom) zelfs in de game zou implementeren.

Op GTA forums zijn er mapping communities die de map proberen te maken op basis van de trailer etc. Volgens hun zou de map momenteel helemaal van Key West tot een stukje van Georgia gaan. Niet op true scale natuurlijk, maar wel gigantisch.
 
Voor mij is deze game pas de hype waard als het rijdt zoals een racegame, schiet zoals een shooter en vecht zoals een fightgame en niet zoals nu met ondermaatse rijbesturing, absurd slechte feeling bij het schieten en onbestaande fightengine.
Werk aan de winkel maar na 10 jaar geef ik ze wel het voordeel van de twijfel. Al de rest is eigenlijk bijzaak.
Ik ben heel benieuwd, maar als we kijken naar hun meest recente game(RDR2) vrees ik voor de shooting-mechanics.

De focus bij RDR2 en GTAV leek vooral te liggen op verhaal, sidecontent en uw algemene mogelijkheden om rond te klooien in de wereld en dat lijkt mij de voornaamste reden waarom mensen steeds terugkeren naar GTA. Ik denk zelfs dat ik schieten beter vond in RDR(1) dan in RDR2... :unsure:

Het zal wel een beetje getweaked/verbeterd zijn tegenover GTAV(shooting en driving), maar ik wil wedden dat schieten in GTAVI veel slechter zal voelen dan in een hitman, last of us of uncharted. Het "floaty" rondrijden in GTA-games heb k nooit veel moeite mee gehad.

Melee combat... is het teveel gevraagd om dit op hetzelfde niveau als Last of us2 op zen minst te krijgen? :p
 
Hier ga ik niet mee akkoord. Voor mij zijn de rare mechanics net wat het charme geeft. De glijdende wagens in 4, de meer maar totaal nog niet realistische wagens in V. Met een bazooka schieten terwijl je uit een vliegtuig tot je dood valt. Allemaal dingen die mechanics wijs op niks trekken, maar wel een typische GTA feeling geven.
Alé, die typische GTA-stoten kunnen toch ook met goeie controls?
Beeldt u eens in. Een stoep vol hoeren overrijden met de physics van Forza, uitstappen en een bende landlopers in elkaar kloppen met de skills van een doorsnee Sifu of met opgeraapt wapen zoals Jin in Ghost of Tsushima om dan een politiekantoor overhoop te schieten met de precisie van Call of Duty of achter cover zoals The Division? Da's een game waarop ik 10 jaar wil wachten. De charme van rare mechanics en crappy controls, wat een onzin:)
 
Alé, die typische GTA-stoten kunnen toch ook met goeie controls?
Beeldt u eens in. Een stoep vol hoeren overrijden met de physics van Forza, uitstappen en een bende landlopers in elkaar kloppen met de skills van een doorsnee Sifu of met opgeraapt wapen zoals Jin in Ghost of Tsushima om dan een politiekantoor overhoop te schieten met de precisie van Call of Duty of achter cover zoals The Division? Da's een game waarop ik 10 jaar wil wachten. De charme van rare mechanics en crappy controls, wat een onzin:)
Goh nee eerlijk, ik beeld het me in, en nee.

Dat is een beetje gelijk Forza Horizon spelen en dan zeggen dat het beter zou zijn als auto's reden gelijk Asseto Corsa.
Over de fighting en shooting mechanics durf ik je nog gelijk te geven. Maar driving? Helllll no! Breng me terug naar GTA 4 waar ik tegen een schommel kon rijden om across the map te vliegen.
 
Alé, die typische GTA-stoten kunnen toch ook met goeie controls?
Beeldt u eens in. Een stoep vol hoeren overrijden met de physics van Forza, uitstappen en een bende landlopers in elkaar kloppen met de skills van een doorsnee Sifu of met opgeraapt wapen zoals Jin in Ghost of Tsushima om dan een politiekantoor overhoop te schieten met de precisie van Call of Duty of achter cover zoals The Division? Da's een game waarop ik 10 jaar wil wachten. De charme van rare mechanics en crappy controls, wat een onzin:)
De combat mechanics van The Last Of Us 2 en ik ben helemaal mee met uw verhaal. :clap:
 
Op GTA forums zijn er mapping communities die de map proberen te maken op basis van de trailer etc. Volgens hun zou de map momenteel helemaal van Key West tot een stukje van Georgia gaan. Niet op true scale natuurlijk, maar wel gigantisch.
er is enorm veel natuur in florida, dus inkorten op die basis zou wel gemakkelijk moeten zijn. ik denk dat ze totaal de map niet gaan volgen maar de belangerijkste elementen/steden gewoon zullen mixen in een eiland. tampa bay, miami, jacksonville, orlando met disneyland. Cape canaveral met nasa en spacex zullen ze der ook wel insmijten :)
 
Pfff die muziek van Tom Petty blijft echt lekker hangen:

Het is ook gewoon iemand uit Florida, dus plaatje klopt helemaal.
 
Pfff die muziek van Tom Petty blijft echt lekker hangen:

Het is ook gewoon iemand uit Florida, dus plaatje klopt helemaal.
Wat ik Rockstar moet geven : Ze hebben continu de perfecte liedjes voor hun trailers.


Nu, release het spel in 2025 op PC!
 
Laatst bewerkt:
Wat ik Rockstar moet geven : Ze hebben continu de perfecte liedjes voor hun trailers.


Nu, release het spel in 2025 op PC!

Wat een job moet dat ook zijn.
De verantwoordelijkheid om dé track te zoeken voor de trailer van GTA VI.
Waarschijnlijk al jaren bezig met de zoektocht, research, rechten onderhandelen en opkopen, ...
 
Terug
Bovenaan