Clair Obscur: Expedition 33

Game uitgespeeld met Maelle-ending en toch wel het gevoel dat zij de bad ending is.

Endless tower trials gebeat
Alicia gebeat
Clea gebeat
Serpenphare gebeat
Golgra gebeat

Enkel Simon blijft over samen met die canvassen in endless tower maar zo gestoord ben ik niet.
Ook al heeft Simon de enige journal die overblijft, het is me de mentale veldslag niet waard.
Uit principe wil ik ook niet de one shot build doen want ik hou niet zo van cheese. (onverdiende platinum is erger dan geen platinum IMO)

Heb nu de muziek op replay staan op men spotify met in het bijzonder "Une vie a t'aimer".
Wat een game... Top 3 beste games ooit gespeeld en als hoofdzakelijk Souls-speler wil dat toch wel wat zeggen.

Game uitgespeeld met Maelle-ending en toch wel het gevoel dat zij de bad ending is.
Ja, de bijhorende muziek (lyrics) en ambiance doet toch ook wel vermoeden dat het Maelle-einde op zijn minst negatief gepresenteerd wordt.
Ik neig zelf ook eerder naar het andere einde. Wat denken de anderen hier?

Nu aan het einde van act3 bezig. Ik begin het toch wel war gehad te hebben met al die filmpjes. Het is een game uiteindelijk geen film...
Het verhaal (en de soundtrack + de omgevingen) is toch wel het sterkste punt van het spel. Het zou trouwens verfilmd worden, de rechten waren al verkocht nog voor het spel uitkwam.

Newbie vraagjes hier. Totaal niet bekend met dit type games. Iemand die een handige tutorial weet?

- Hoe krijg je die speciaal kisten open?
- Hoe kan ik zien wat de enemy zijn zwaktes zijn. Nu doen ik maar wat random aanvallen.

5 uur gespeeld en ik kan er wel van genieten. Maar zou graag wat meer kennis vergaren over wat belangrijk is om up te graden.

Newbie vraagjes hier. Totaal niet bekend met dit type games. Iemand die een handige tutorial weet?

- Hoe krijg je die speciaal kisten open?
- Hoe kan ik zien wat de enemy zijn zwaktes zijn. Nu doen ik maar wat random aanvallen.

5 uur gespeeld en ik kan er wel van genieten. Maar zou graag wat meer kennis vergaren over wat belangrijk is om up te graden.
- In de buurt van de kisten, zal je (in de hoogte of iets verder achter een hoek) 3 troebele bollen zien. Moet je dan wegschieten (zoals God of War).
- Dat is vaak gokken en onthouden welke soort elemental-attack je hebt gedaan. Echt zoveel maakt dat niet uit, hoor. Dat scheelt misschien een of twee turns.

Over upgraden hoef je je geen zorgen te maken. Er zijn genoeg materials te vinden.
Wat de wapens betreft, kies iets wat bij je stijl past of interessant lijkt.

- In de buurt van de kisten, zal je (in de hoogte of iets verder achter een hoek) 3 troebele bollen zien. Moet je dan wegschieten (zoals God of War).
..

En ikke maar op die kisten schieten. Dacht dat ik 3 dezelfde zwevende icoontjes moest schieten :lol:

En voor de rest niet overdenken dus. Gewoon wat dings uitproberen. Uiteindelijk als je goed kunt parry’en, zie ik idd weinig moeilijkheden. Speel ook op Story mode..

Net uitgespeeld, en dit is er zo eentje waarbij je spijt hebt dat je het maar 1 keer voor de eerste keer kunt spelen, if that makes sense.

Ik moet nog wel wat verder de map afwerken en dan later waarschijnlijk eens de 'Verso' optie kiezen.

Terug
Bovenaan