Grand Theft Auto 6

Grand Theft Auto VI

Bijna een jaar zonder nieuws. Benieuwd wanneer we nog iets te zien krijgen.
Tis net sinds 2 dagen geleden dat er weer nieuwe updates zijn :)
Niets bijzonders maar toch bevestiging van een 2025 release ergens tussen september en november.

Set to release any time between September and November next year, Take-Two Interactive has confirmed that GTA VI will indeed release during this time frame.

Serieuze vraag: waarom kunnen game companies niet eens op de verrassing spelen, na ons voor de zot te houden door bv. in dit geval te zeggen dat ze GTAVI uitbrengen in 04/26, maar eigenlijk voor de lol op 10/25 het spel digitaal droppen en pakweg twee weken later de fysieke versie?
Daarmee stijg je toch in achting bij velen?

Serieuze vraag: waarom kunnen game companies niet eens op de verrassing spelen, na ons voor de zot te houden door bv. in dit geval te zeggen dat ze GTAVI uitbrengen in 04/26, maar eigenlijk voor de lol op 10/25 het spel digitaal droppen en pakweg twee weken later de fysieke versie?
Marketing, build the hype.

Nenee kom laten we hier allemaal de olifant in de kamer eens aankaarten.
GTAVI heeft gewoon schrik van die ander VI.

Monster Hunter Wilds😎😎😎

Marketing, build the hype.
In het GTA-geval is opbouwende hype amper nodig. Je weet dat miljoenen mensen het gaan kopen.
Het zou een verademing zijn, mocht eender welke gaming company het lukraak droppen op een onverwachte, veel vroegere datum, terwijl we het later verwachtten.
Stel je eens voor dat Silksong op Kerstmis uitkomt met de boodschap: "Sorry for the long wait, enjoy it."

Als gta volgend jaar uit komt dan wordt dat een mooi jaar voor ps: Kingdom 2, vampire 2, Gta 6, Ghost of Yotei, Dynasty Warriors en Like a Dragon

Omdat dat heel raar zou zijn en marketing gewijs echt bad is :p

Ach, consoles zijn de betatesters voor de pc-versie die ergens eind 2027 zal uitkomen. :unsure:
Het zal op pc uitkomen. R* laat die grote zak geld niet liggen.
Of de consoles de betatesters zijn weet ik zo nog niet... Ik kan mij nog goed herinneren dat ik destijds RDR2 pre-ordered had op PC om tijdens de eerste week niet te kunnen spelen vanwege technische problemen. Als ik het mij nog goed herinner had een BIOS update nota bene met een nieuwe AGESA versie op mijn AMD mobo ervoor gezorgd dat ik eindelijk het spel kon opstarten. Echter in de benchmark of bij het spelen chraste die vrij snel. Dus na een week of twee kon ik pas echt beginnen.

'T was één van de weinige keren dat ik een spel pre-ordered heb omdat R* toch de crème de la crème van de gaming devs waren/zijn. Zeer frustrerende ervaring en mijn lesje geleerd om nog nooit een pre-order te plaatsen.

Terug
Bovenaan