GTA 6 zal ook draaien op een xbox series s hmmm
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis net sinds 2 dagen geleden dat er weer nieuwe updates zijnBijna een jaar zonder nieuws. Benieuwd wanneer we nog iets te zien krijgen.
Set to release any time between September and November next year, Take-Two Interactive has confirmed that GTA VI will indeed release during this time frame.
2030.2026 dus![]()

Idd ik denk maart2026 dus![]()
Marketing, build the hype.Serieuze vraag: waarom kunnen game companies niet eens op de verrassing spelen, na ons voor de zot te houden door bv. in dit geval te zeggen dat ze GTAVI uitbrengen in 04/26, maar eigenlijk voor de lol op 10/25 het spel digitaal droppen en pakweg twee weken later de fysieke versie?
Daarmee stijg je toch in achting bij velen?
In het GTA-geval is opbouwende hype amper nodig. Je weet dat miljoenen mensen het gaan kopen.Marketing, build the hype.
Inderdaad, komaan Bethesda TES VIdie ander VI
Omdat dat heel raar zou zijn en marketing gewijs echt bad isSerieuze vraag: waarom kunnen game companies niet eens op de verrassing spelen, na ons voor de zot te houden door bv. in dit geval te zeggen dat ze GTAVI uitbrengen in 04/26, maar eigenlijk voor de lol op 10/25 het spel digitaal droppen en pakweg twee weken later de fysieke versie?
Daarmee stijg je toch in achting bij velen?

Ik gok eind 2026Hopelijk moet het PC platform deze keer geen extra anderhalf jaar wachten.![]()

Ach, consoles zijn de betatesters voor de pc-versie die ergens eind 2027 zal uitkomen.Hopelijk moet het PC platform deze keer geen extra anderhalf jaar wachten.![]()

Zoals Red Dead Redemption nu, na zovele jaren.Ach, consoles zijn de betatesters voor de pc-versie die ergens eind 2027 zal uitkomen.
Het zal op pc uitkomen. R* laat die grote zak geld niet liggen.
Of de consoles de betatesters zijn weet ik zo nog niet... Ik kan mij nog goed herinneren dat ik destijds RDR2 pre-ordered had op PC om tijdens de eerste week niet te kunnen spelen vanwege technische problemen. Als ik het mij nog goed herinner had een BIOS update nota bene met een nieuwe AGESA versie op mijn AMD mobo ervoor gezorgd dat ik eindelijk het spel kon opstarten. Echter in de benchmark of bij het spelen chraste die vrij snel. Dus na een week of twee kon ik pas echt beginnen.Ach, consoles zijn de betatesters voor de pc-versie die ergens eind 2027 zal uitkomen.
Het zal op pc uitkomen. R* laat die grote zak geld niet liggen.
Wel, ik vind het raar dat het raar zou zijn en marketing-gewijs ook.Omdat dat heel raar zou zijn en marketing gewijs echt bad is![]()
.