Grand Theft Auto Definitive Edition

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Grand Theft Auto Definitive Edition

Hier wil de game niet meer starten op resume.
Moet telkens mijn save game laden, dan werkt het.wel een bugfestijn ,gaat een tijd goed en dan weer een tijd bugs.en veel pop-ups.
 
In mijn jeugd: nooit PS2 in huis gehaald.

vandaar dat ik de drang voelde om deze 3 games es te proberen, in high definition. dacht ik.


bon, ik kan eigenlijk heel kort zijn:

gta 3 en vice city: elk ongeveer een dik uur gespeeld. Die auto's maken een ongelofelijk 360 bij de minste botsing je nog maar maakt. Het richt systeem is afgrijselijk, de vijanden (meestal politie) zien er ook niet uit, hun AI is om bij te huilen.
Pas op : vice city heeft een heerlijke feeling, en als je niet om bovenstaande puntjes geeft, kan je nog veel fun aan die game beleven. Maar al bij al, is het toch wat huilen met de pet op vind ik.

san andreas: deze is de nieuwste game, en die ziet er dan ook nog het best uit. met deze ben ik nu toch al een paar uur bezig, en vind ik dikke fun!


minpuntjes: het richt systeem. net zoals in vice city, zit ik ook in san andreas vast op een missie, waarbij ik van op een motor moet schieten op een andere motor rijder.
ongelofelijk frustrerend dus; die aim cursor kan ik maar niet goed richten, omdat de motor waarop ik rijd veel te snel gaat. (in vice city bestuur ik zelf de moto, maar je moet snel zijn, of de target ontsnapt. in san andreas zit ik achteraan de moto, van die dikke met zijn groene kleren aan, en moet ik allerhande gewapend motor dudes neer knallen).

Dus ja. kortom: ik vind San Andreas zeker de moeite, om anno 2022 nog te spelen hoor, zeker als je zoals ik hem nooit eerder speelde.
maar door de crappy controls (in gta 4 & 5 bv had ik dat probleem niet) is het enorm moeilijk en frustrerend moving targets te schieten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ze alle drie gespeeld denk elke game 1a 2 uur en ja die vibes zijn leuk maar voor de rest... en stond er nooit bij stil de straten van gta3 zo een leegte.
 
Heb ze alle drie gespeeld denk elke game 1a 2 uur en ja die vibes zijn leuk maar voor de rest... en stond er nooit bij stil de straten van gta3 zo een leegte.
Ook de sound is om bij te huilen hé;

in vice city en gta 3 had ik een machine gun, en het was een holle "klek klek" die je hoort... amper hoorbaar. je moet naar je ammo bar kijken, om te zien of hij wel degelijk af vuurt... precies van het super nintendo tijdperk ????


van alle 3 de games, is echt enkel SAN ANDREAS anno 2022 nog het spelen waard imo.
veel beter hadden ze gewoon 1 game er uit gepikt (dan misschien best Vice City aangezien die het meest populair is);
en daar een volledige remake van gemaakt.
 

Voor velen een teleurstellende ervaring
 
Volgende week nieuwe patch.

 
Hoe zit het hier eigenlijk nog mee de laatste tijd?

Vorige week in Dreamland op het punt gestaan het type kopen voor de PS4, maar was nog aan het twijfelen.

Zijn de bugs er al uit? Speelt het al deftig?
 
Hangt een beetje van je verwachtingen af.
Er zijn een hele hoop bugs uitgehaald, waardoor ze imo vrij goed speelbaar zijn.

Maar het blijven natuurlijk oude games en dat merk je wel.

Ik zet ze soms nog eens op voor het nostalgische gevoel en amuseer er mij telkens mee.
 
Hangt een beetje van je verwachtingen af.
Er zijn een hele hoop bugs uitgehaald, waardoor ze imo vrij goed speelbaar zijn.

Maar het blijven natuurlijk oude games en dat merk je wel.

Ik zet ze soms nog eens op voor het nostalgische gevoel en amuseer er mij telkens mee.
Mijn verwachtingen zijn simpelweg een spel dat deftig speelbaar is zonder bugs.

Ik speel graag oude(re) games, onlangs nog eens de eerste COD van onder het stof gehaald..
 
Terug
Bovenaan