Grand Theft Auto Definitive Edition

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Grand Theft Auto Definitive Edition

De verborgen co-op in SA vond ik geniaal. Ik verschiet ervan dat blijkbaar niet veel mensen het bestaan ervan kennen.
 
Hopen op remaster:
GTA 5 gfx, veel meer wagens en volk op de baan en random events toegevoegd.

Vrees er wel voor, denk dat het omvormen van die games naar GTA5 gfx heeeeel veel werk is, en om dat nog te doen naast development van GTA6...
 
ik heb zowat de hele PS2 tijdperk gemist,
waardoor ik VC en SA nooit echt gespeeld heb. paar keer op PC ja, maar crappy controls, en geen controller toen...

zou deze games graag eens, in remaster uiteraard, spelen, want nu zien die er zo lelijk uit....
 
Yeah dit gaat vermoedelijk een erg simpele low effort uitgave zijn van 2K. Met nog een hoop muziek dat ontbreekt en wat nieuwe bugs en features missing for good measures.
 
Yeah dit gaat vermoedelijk een erg simpele low effort uitgave zijn van 2K. Met nog een hoop muziek dat ontbreekt en wat nieuwe bugs en features missing for good measures.
Een hoop muziek mankeren zou spijtig zijn, want Vice City heeft zijn puike sfeer grotendeels te danken aan de soundtrack 🤐
 
Ik ben wel benieuwd. Ik ben al lang aan het twijfelen om ze (nog) eens te spelen.
Ik heb GTA III zelfs nog nooit gespeeld. Alle, wel gespeeld, geleend van een kameraad, maar ik kon om een of andere reden niet saven. Dus een maand lang gespeeld, maar telkens van in het begin opnieuw moeten spelen.


Zou blijkbaar ook naar switch en mobile komen, dus ik vrees voor betere gfx..
Deze zijn al lang beschikbaar op mobile hoor. (alle, de oorspronkelijke versies)
GTA III
Vice City
San Andreas


ik heb zowat de hele PS2 tijdperk gemist,
waardoor ik VC en SA nooit echt gespeeld heb. paar keer op PC ja, maar crappy controls, en geen controller toen...

zou deze games graag eens, in remaster uiteraard, spelen, want nu zien die er zo lelijk uit....
Ik vind GTA games toch veel gemakkelijker spelen met muis+keyboard dan met een controller eigenlijk.
Ik heb GTA V uitgespeeld op PS3, en zelfs op het einde zat ik nog te vloeken op die controller.
Maar dat is waarschijnlijk een kwestie van gewoonte, ik heb heel lang op PC gegamed en pas enkele jaren geleden (2015 ongeveer) op consoles begonnen.

Een hoop muziek mankeren zou spijtig zijn, want Vice City heeft zijn puike sfeer grotendeels te danken aan de soundtrack 🤐

Idd, VROCK, zaligste radiozender ooit :p
 
Ik ben altijd grote GTA-fan geweest en heb de GTA3-era kapot gespeeld. Deze remaster maakt me niet direct warm. Denk dat ik dit mss zal aanschaffen als ie zwaar in korting staat.

Kan deze wel aanraden aan de mensen die ze nog nooit gespeeld hebben. GTA3 was gewoonweg revolutionair in zijn tijd. De sfeer van Vice City is onbeschrijfelijk en San Andreas was zo immens groot, je verveelde je nooit!
 
Hoe zot was het ook toen, toen je GTA III voor het eerst speelde. Heel toevallig op die garage stuiten, beseffen dat je dat glas kunt breken, er dan met de Banshee vandoor gaan en je escape route via de dichtbijzijnde treintunnel uitstippelen.

Vervolgens niet kunnen wachten om dat te delen op de speelplaats maandag, omdat openwereld-games gewoon nog nooit waren gedaan geweest. Heerlijke tijden 😍
 
Vorige week nog over gehad, geen populaire mening maar,.. GTA SA is voor mij de minste van de 3, zelf bij de minste van de hele franchise.
GTA 3, 4 en Vice boven SA met kilometers voorsprong. GTA V is ook better, maar is ook niet echt een van mijn favorieten.

Ik vond SA qua story gewoon heeeel zwak, super langdradig, veel dwaze missies, gewoon compleet all in op de free roam en random stuf dat ge kunt doen. Begrijp zeker dat dit in de smaak valt bij heel veel mensen, ik vond dat persoonlijk een zware tegenvaller, ik speel GTA nog steeds liefst van al voor de mission en niet voor de free roam, dat ben ik snel beu. Also GTA IV is neig underrated.
Wij zouden goed overeenkomen makker :love:.

SA vond ik ook minder goed werken. Dat hele gangsta gedoe spreekt mij niet aan, maar dat is nog persoonlijke smaak. Maar ze probeerden gewoon TEveel, TE groot en TE gedetailleerde zaken erin te stoppen, zonder aan de fun te denken. They could, but they never thought if they should. Technisch indrukwekkend wel.

GTA 4 vind ik ook gruwelijk onderschat. Samen met VC de beste imo. 3 en 5 zijn uiteraard topspellen (en 3 een ongelooflijke mijlpaal), maar imo zijn respectievelijk VC en 4 gewoon de betere versies hiervan.
 
Ben ook benieuwd naar the remasters.
qua mechanics zou dat wel eens verouderd kunnen lijken, maar zal wel leuk zijn als er verbeteringen worden toegevoegd (al is het maar dat het lekker crisp in 4 K is :D)
 
Vice City staat in mijn top 3, ben benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken. Ach, als de sfeer maar goed zit en er een geweldige soundtrack bij zit. Die van de originele VC is toch moeilijk te overtreffen. Fever 105, Emotion 98.3, Wave 103, Flash FM en dan die twee talkradios. :bow::bow::bow: VC ook meerdere keren 100% uitgespeeld. Gaat probleemloos met m+kb.

San Andreas vond ik qua sfeer minder, maar die uitgestrekte en diverse wereld. Zalig om met zo'n motor te cruisen in dat berggebied van San Fierro terwijl K-DST opstaat. :love:

GTA III is van de drie de minste, maar iedereen die GTA 2 heeft gespeeld, weet wat voor een mijlpaal III was.
 
Terug
Bovenaan