Gorilla's op het werk

Wij hebben hier bijna een volledige dierentuin.

Hier zitten genoeg apen opt werk en het schip blijft voorlopig nog drijven.

We hebben ook een paar honden die constant blaffen maar te bang zijn om te bijten.

We hebben struisvogels in het management die enkel maar hun kop in het zand steken.

3 giraffen die hoog en droog zitten maar niet weten wat er onderaan hun nek aan het gebeuren is.

Een paar varkens lopen hier ook ergens rond in de kinderboerderij.
Vergezeld van een paar zeugen.

Enkele pauwen die een hele dag pronken maar niks uitvoeren.

...
 
Wij hebben een raar ras van gorilla's op het werk: de commisarus rectus. Meestal bewegen die niet veel, en als ze bewegen dan werkt de rest van hun hersenen niet meer.

Ze hebben ze uit de jungle gehaald en een grappig pakje aan gedaan met een plastronnetje, maar je kan de jungle niet uit de aap halen natuurlijk.
 
Wij hebben een raar ras van gorilla's op het werk: de commisarus rectus. Meestal bewegen die niet veel, en als ze bewegen dan werkt de rest van hun hersenen niet meer.

Ze hebben ze uit de jungle gehaald en een grappig pakje aan gedaan met een plastronnetje, maar je kan de jungle niet uit de aap halen natuurlijk.
Gij moet zwijgen gij gezien er verdorie genoeg zijn op uw werk die een hond meedoen.
 
Nee de korpschef is ook een verzuurde Mac bc die geen honden wil. Als we honden willen moeten we die uit een andere zone laten komen. 🤦
Ja, gelijk heeft die, altijd miserie met die honden, ofwel zijn die verslaafd aan drugs ofwel agressief ofwel schijten ze heel de camionet vol.
 
Ja, gelijk heeft die, altijd miserie met die honden, ofwel zijn die verslaafd aan drugs ofwel agressief ofwel schijten ze heel de camionet vol.
Als ze dan komen van een andere zone met honden dan geeft hij iedere hond een serieuze stamp. Hij doet er zelfs express bottinen voor aan.
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Enkel in de zomer als de zon schijnt want dat heb ik niet graag. Nu ben ik wel gelukkig op die grijze donkere dagen. Enkel nog wat meer regen zou er mogen bij zijn.
Ik ook hoor .










Nee, dat lieg ik, ik heb liever de zon zodat ik met mijn bakfiets buiten kan komen en mensen met een bedrijfswagen kan gaan schofferen, als ik niet mijn bedrijfswagen aan het kuisen ben natuurlijk
 
Op het werk hebben ze mij vriendelijk gevraagd in't vervolg mijn nijlpaard thuis te laten.
hippo-poop.gif
 
Terug
Bovenaan