Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?


  • Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zeg niet slecht bij goed weer maar minder sterk vergeleken met de collega’s. De etappe waar Bernal de Tour won was er ook eentje met gigantische regenval en daar was hij ook supersterk. Het viel mij gewoon op dat hij bij regenweer/koud precies een klasse sterker was en als het weer wat normaler werd de rest beter uit de verf kwam. Maar dat kan idd ook te maken hebben met verschil in hun conditie piek
 
Vind ik beter zo. Laat de groten het maar uit maken. En is ook makkelijker voor de RAI anders weten die niet wat eerst in beeld te brengen.
 
Als Bernal vandaag standhoudt, mag hij Martinez extra hard bedanken straks. Bernal lijkt me wel een goeie dag te hebben, maar zonder Martinez had hij het alleen moeten doen, dan waren het een ander paar mouwen geweest.

Caruso voor ritwinst? De eindzege kan Bernal niet meer ontglippen tenzij hij volledig parkeert in de laatste 2 km.
 
Martinez zeg wat gaat die hard te keer

en Almeida lossen maar toch gewoon blijven volgen toch echt ook wel een toptalentje (ook maar 22) jammer dat die weg gaat
 
Wat een rare Giro. Elke dag wel een andere renner met de betere benen. Almeida ook, eerst indruk geven van te lossen en nu bij de beste weer.
 
Wat een rare Giro. Elke dag wel een andere renner met de betere benen. Almeida ook, eerst indruk geven van te lossen en nu bij de beste weer.
Toont mss ook aan hoe zwaar deze ronde is en al geweest is hé!

Bernal op weg naar Caruso. Die laatste de ritzege? Bernal naar Girowinst? Daar lijkt het op. Verdiende ritwinst! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan