Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben iedereen anders al opgeraapt en Yates kan mss nog terugwaaien.toch al 30sec en het is nog wat km's

Yates rijdt wel 6km op kop... Almeida hoop en al ne km. Op stroken van -10% niet te onderschatten aero voordeel.Zonder die vroege demarrage wint Almeida hier denk ik.
Ja, maar Almeida heeft als eerste aangevallen en is dan terug ingerekend. Ik denk dat als die gewoon blijft zitten in de Ineos-trein, dat hij op het einde net dat tikkeltje extra over heeft om naar Yates te rijden.Yates rijdt wel 6km op kop... Almeida hoop en al ne km. Op stroken van -10% niet te onderschatten aero voordeel.
Yates rijdt het gat zelf dicht en rijdt Almeida vervolgens zonder demarreren uit het wiel...Ja, maar Almeida heeft als eerste aangevallen en is dan terug ingerekend. Ik denk dat als die gewoon blijft zitten in de Ineos-trein, dat hij op het einde net dat tikkeltje extra over heeft om naar Yates te rijden.
Maar zoiets kan je van te voren natuurlijk niet voorspellen, voor 't zelfde geldt rijden Yates-Almeida weg en spurten ze voor de overwinning.
Is allemaal praat achteraf helaas.. als als..Winnen inderdaad niet, maar hij ging toch wel heel dicht bij een podium kunnen geraken. Hij heeft ook nog een hoop extra tijd verloren met te moeten wachten op onze Eddy.
Als ploegleider moet je zulke dingen toch weten? Je weet toch hoe fit je renners zijn?Is allemaal praat achteraf helaas.. als als..
Dan is er wss een foute ploegtactiek gebeurd of afgesproken.. Almeida idd zeer sterk buiten die ene inzinking dat klopt.Als ploegleider moet je zulke dingen toch weten? Je weet toch hoe fit je renners zijn?