Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?

• Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Schade lijkt mee te vallen. Zijn ploegmaats lossen het goed op. Carusso al terug gepakt en dat is zijn dichtste belager dus.

Bernal beetje komedie gespeelt of wat nu toch redelijk goed eerst zijn ploegmaatst opgebruikt en het nu zelf oplossen

Ziet er goed uit voor Yates, zou wel verdiend zijn. Heeft gedaan w1t hij moest maar het was voorlopig niet genoeg. Komt wel dicht bij de 2de plaats.

mooie rit,

Bernal zal ook wel blij zijn als deze giro gedaan is denk ik. Hij zit nu toch serieus op z'n limiet

Yates rijdt wel 6km op kop... Almeida hoop en al ne km. Op stroken van -10% niet te onderschatten aero voordeel.
Ja, maar Almeida heeft als eerste aangevallen en is dan terug ingerekend. Ik denk dat als die gewoon blijft zitten in de Ineos-trein, dat hij op het einde net dat tikkeltje extra over heeft om naar Yates te rijden.

Maar zoiets kan je van te voren natuurlijk niet voorspellen, voor 't zelfde geldt rijden Yates-Almeida weg en spurten ze voor de overwinning.

Ja, maar Almeida heeft als eerste aangevallen en is dan terug ingerekend. Ik denk dat als die gewoon blijft zitten in de Ineos-trein, dat hij op het einde net dat tikkeltje extra over heeft om naar Yates te rijden.

Maar zoiets kan je van te voren natuurlijk niet voorspellen, voor 't zelfde geldt rijden Yates-Almeida weg en spurten ze voor de overwinning.
Yates rijdt het gat zelf dicht en rijdt Almeida vervolgens zonder demarreren uit het wiel...

Tis zeker niet zo dat Almeida hier een inspanning doet die Yates niet doet, eerder omgekeerd zelfs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan