Giro d'Italia 2021

Wie wint de Giro d'Italia 2021?


  • Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Aamout

Well-known member
HKP8qfp.jpg


Gaat Remco de torenhoge verwachtingen van heel België waarmaken? Of wordt het toch een buitenlander?

Vandaag start de Giro en we zullen het binnen 3 weken weten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iedereen heeft in ieder geval zware verwachtingen voor iemand die zijn eerste koers rijdt na een val en revalidatie.
Talent ja maar te is te.
We zien wel binnen drie weken, hopelijk wint hij een rit en toont hij iets, Fingers crossed en hopelijk een mooie koers!
 
Ik ben grote liefhebber maar eigenlijk ook een absolute leek: start Tao Geoghan Hart? Zo ja, met ambities?
 
Ik denk los van de fysieke gevolgen die hij al dan iet nog draagt na zijn val, Evenepoel sowieso anders zal koersen vanaf nu dan we van hem gewoon zijn.
 
Corona is precies al gepasseerd in italië. Wa een volk op elkaar gepakt?
 
Ondanks de hype kan Evenepoel hier eigenlijk enkel meevallen. Elke zwakkere prestatie zou perfect logisch zijn gezien zijn lange revalidatie en gebrek aan wedstrijden.
Maar afgaande op zijn onuitgegeven stoten in het verleden en de recente beelden / interviews acht ik het echt wel mogelijk dat hij hier toch gaat meedoen voor de winst. Boeiend wordt het sowieso!
 
Je mag van Remco eigenlijk niet te veel verwachten na die blessure. Het kan alleen maar meevallen imo. Ook nuttig voor hem dat hij zijn eerste ronde ervaring kan opdoen. Maar het zou zeker niet verwonderen moest hij hier ergens een straffe stoot (of stoten) uithalen, of het nu voor het klassement of ritwinst(en) is. Beginnende met vandaag 😛.
 
Eurosport is toch echt verschrikkelijk, af en toe eens wat wielrennen tussen de reclames door. En wat voor een reclames. Hoe vaak heb ik Nadal dat ballenmeisje zien raken, of die ene gast z'n wereldrecord skijumping zien zetten?
 
Eurosport is toch echt verschrikkelijk, af en toe eens wat wielrennen tussen de reclames door. En wat voor een reclames. Hoe vaak heb ik Nadal dat ballenmeisje zien raken, of die ene gast z'n wereldrecord skijumping zien zetten?
Dat is toch gewoon een reclameblok dat niet verkocht is geraakt in lage landen en dus opgevuld met iets. In andere landen zien ze dan effectief reclame.

Is commerciële zender voor iets he
 
Dat is toch gewoon een reclameblok dat niet verkocht is geraakt in lage landen en dus opgevuld met iets. In andere landen zien ze dan effectief reclame.

Is commerciële zender voor iets he
Lijkt mij gewoon dat ze ons naar de Eurosport player willen pesten.
 
Volgens mij is de kans heel klein dat hij hier voor winst gaat meedoen. Zijn eerste wedstrijden ma een maand of 10.

Met hem weet je natuurlijk nooit maar er zijn veel andere kandidaten die wel al wedstrijdritme hebben dit jaar.
 
Dus de giro enkel te bekijken op Eurosport qua zenders ? Shame on you Sporza/VTM (nuja bij VTM zouden ze er nog in slagen om reclame te steken net wanneer Remco rijdt)
 
Dus de giro enkel te bekijken op Eurosport qua zenders ? Shame on you Sporza/VTM (nuja bij VTM zouden ze er nog in slagen om reclame te steken net wanneer Remco rijdt)
Eurosport heeft de exclusieve rechten verworven voor de italiaanse koersen daar kunnen onze zenders dus weinig aandoen.
 
Volgens mij konden/mochten ze zelfs niet meebieden door een nieuwe beheersovereenkomst die de regering oplegde.
Dat zou in de toekomst nog erger kunnen worden als het van sommige partijen en die Vlaamse regering af hangt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan