Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, TourIk ben grote liefhebber maar eigenlijk ook een absolute leek: start Tao Geoghan Hart? Zo ja, met ambities?
Dat is toch gewoon een reclameblok dat niet verkocht is geraakt in lage landen en dus opgevuld met iets. In andere landen zien ze dan effectief reclame.Eurosport is toch echt verschrikkelijk, af en toe eens wat wielrennen tussen de reclames door. En wat voor een reclames. Hoe vaak heb ik Nadal dat ballenmeisje zien raken, of die ene gast z'n wereldrecord skijumping zien zetten?
Lijkt mij gewoon dat ze ons naar de Eurosport player willen pesten.Dat is toch gewoon een reclameblok dat niet verkocht is geraakt in lage landen en dus opgevuld met iets. In andere landen zien ze dan effectief reclame.
Is commerciële zender voor iets he
Tip: tiz-cycling streamenEurosport is toch echt verschrikkelijk, af en toe eens wat wielrennen tussen de reclames door. En wat voor een reclames. Hoe vaak heb ik Nadal dat ballenmeisje zien raken, of die ene gast z'n wereldrecord skijumping zien zetten?
Eurosport heeft de exclusieve rechten verworven voor de italiaanse koersen daar kunnen onze zenders dus weinig aandoen.Dus de giro enkel te bekijken op Eurosport qua zenders ? Shame on you Sporza/VTM (nuja bij VTM zouden ze er nog in slagen om reclame te steken net wanneer Remco rijdt)