Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie niet wat daar sterk in uw schoenen aan is. Dat is zoals "ik ga niet drinken vanavond", of "ik rook niet". Dan mag iedereen rond u nog roken of drinken, als je op voorhand beslist dat niet te doen dan gebeurt dat niet.Ik zou nog wel eens willen zien bij koppels die eenmaal ze een aantal jaar gelukkig samen zijn en dan apart 2 weken op reis gaan met gelijkgestemden hoeveel verleidingen er zijn en “randactiviteiten” zullen plaatsvinden. Dan moet je toch al sterk in je schoenen staan.
Ja bon, onderstaande reacties is wel degelijk de moraalpolitie uithangen.Aaaah, ik was al aan het wachten op de moraalpolitie-kaart in dit topic. Dat is zo'n zwak excuus om dingen goed te praten. Hij vraagt advies, hij krijgt advies en de kans dat dat advies "goed bezig jongen" zou zijn is vrij laag.
Titel van de thread is fout. Zou moeten zijn “ik heb mijn vriendin bedrogen, wat nu?”
En het antwoord daarop is alles opbiechten![]()
In welke rationele wereld wordt dit niet opgebiecht? Ik zou daar met beginnen i.p.v. hulp te zoeken op een forum.
Als je er een onbetwist spelletje van maakt, kwestie van tijd voor de 3e persoon in dit spel contact gaat opnemen met de huidige vriendin en dan is het hek helemaal van de dam.
Het enige dat jij hoort te doen is dit op te biechten aan uw vriendin. Alle keuzes en beslissingen die zij nadien maakt ga je moeten ondergaan onder het moto van iets met gat verbranden en blaren.
Laat ons hopen dat karma z'n werk doet. Ik walg van dergelijk bedrog.
Ja dat is in de ideale wereld zo.Ik zie niet wat daar sterk in uw schoenen aan is. Dat is zoals "ik ga niet drinken vanavond", of "ik rook niet". Dan mag iedereen rond u nog roken of drinken, als je op voorhand beslist dat niet te doen dan gebeurt dat niet.
Dat gebeurt enkel als je op voorhand voor uzelf al beslist hebt dat het in de juist omstandigheden wel ok is
Doe ik dat dan?Maar als je hem dus niet onmiddelijk met pek en veren aan de schandpaal nagelt
Jij niet, maar je keurt precies wel goed dat anderen dat doen en dat is wat ik probeer aan te kaarten.Doe ik dat dan?
Tuurlijk.. omdat er mensen zijn die beslissen om dat te doen. Ik zeg niet dat er geen mensen zijn die roken, drinken, bedriegen, whatever.Ja dat is in de ideale wereld zo.
Welcome in real life, waar dus wel veel gedronken en gerookt wordt...
Als je op een forum zoiets naar boven brengt mag je u verwachten aan zo'n reacties. Mijn normen en waarden liggen waarschijnlijk gewoon anders, mag het? Om altijd de moraalpolitie kaart te spelen is ook wel héél gemakkelijk om zaken goed te praten. Voor mij is dit bedrog, en geen vlinderbuikgoevoelens, als hij daar persoonlijk zelf ok met is dit niet te vertellen tegen zijn partner moet hij dat zeker doen. Zet de deur wel makkelijk open naar een volgende keer lijkt mij. Ik ga hem daar verder niet voor veroordelen, wat boeit het ook. Dat is totaal niet aan de schandpaal nagelen. Misschien is zijn huidige relatie ook gewoon niet dat en is hij gewoon een exit aan het zoeken?Jij niet, maar je keurt precies wel goed dat anderen dat doen en dat is wat ik probeer aan te kaarten.
Alle verleiding weerstaan is toch letterlijk sterk in uw schoenen staan?Ik zie niet wat daar sterk in uw schoenen aan is. Dat is zoals "ik ga niet drinken vanavond", of "ik rook niet". Dan mag iedereen rond u nog roken of drinken, als je op voorhand beslist dat niet te doen dan gebeurt dat niet.
Dat gebeurt enkel als je op voorhand voor uzelf al beslist hebt dat het in de juist omstandigheden wel ok is
Dat zeg ik toch ook. Het is dan weer mijn mening dat dit niet hoeft en ik haal het dan ook aan om wat tegengas te geven.Als je op een forum zoiets naar boven brengt mag je u verwachten aan zo'n reacties.
Nogmaals, ik zie niemand het hier goedpraten maar zoals je in mijn vorige post kan lezen komen sommige reacties heel moraalpolitieachtig over.Mijn normen en waarden liggen waarschijnlijk gewoon anders, mag het? Om altijd de moraalpolitie kaart te spelen is ook wel héél gemakkelijk om zaken goed te praten.
+1Ik vraag mij trouwens ook altijd af waarom zo'n mensen dit hier online gaan posten onder een main account. De vriendin in kwestie moet maar eens lucht krijgen van dit topic, al is het zelfs enkele jaren later. Probeer dan maar eens de brokken te lijmen. Je weet nooit wie er van je vage kennissenkring actief is hier en weet wie je toevallig bent. Of mensen die deel waren van de groepsreis en slechte intenties hebben. Of delen jullie nooit eens toestellen in huis? Doe het dan op reddit onder een anonieme gebruiker ofzoiets.
Laat dat dan zo? Als je van jezelf weet dat je het moeilijker krijgt om aan verleidingen te weerstaan als je gedronken/gerookt/gepakt hebt, dan kan je toch voor jezelf zeggen dat je dat minder (of niet) doet op bijvoorbeeld zulk een reis?Ja dat is in de ideale wereld zo.
Welcome in real life, waar dus wel veel gedronken en gerookt wordt...
Ik vind dat persoonlijk bullshit. Het is normaal dat er eens gevoelens zijn voor iemand anders als je in een lange relatie zit, we zijn geprogrammeerd om dat te voelen want moeder natuur zegt "voortplanten jongen!" Het kàn een teken van relatie-issues zijn, maar ik veronderstel dat je geen crush op iemand nodig hebt om te beseffen dat er issues zijn. Het kan ook niet meer zijn dan een irrationele verliefdheid omdat iemand u toevallig op het juiste moment op de juiste manier triggert.Ik heb ooit eens ergens een quote gelezen a la: "Als je moet kiezen tussen twee vrouwen, kies dan de tweede, want als alles goed zat met de eerste was er nooit iets gebeurd met de tweede"
"If you love two people at the same time, choose the second one, because if you really loved the first one you wouldn’t have fallen for the second" - Johnny Depp - deze dus.
Het zal vast allemaal wel niet zo zwart-wit zijn, maar er zit imo wel een kern van waarheid in vind ik.
Is dat die befaamde Johnny Depp met zijn meerdere huwelijken/partners?Ik heb ooit eens ergens een quote gelezen a la: "Als je moet kiezen tussen twee vrouwen, kies dan de tweede, want als alles goed zat met de eerste was er nooit iets gebeurd met de tweede"
"If you love two people at the same time, choose the second one, because if you really loved the first one you wouldn’t have fallen for the second" - Johnny Depp - deze dus.
Het zal vast allemaal wel niet zo zwart-wit zijn, maar er zit imo wel een kern van waarheid in vind ik.
Het gaat ook soms gewoon om pure lust en niet zozeer om verliefdheid. Dat is uiteraard nog altijd vreemdgaan. Erotische massagesalons krijgen ook getrouwde vaders over de vloer, die gaan daar niet heen omdat ze een nieuwe liefde opzoeken maar dat gaat dan toch ook om lust of een vorm van huidhonger die ze niet bij hun vrouw kunnen verzadigen.Ik vind dat persoonlijk bullshit. Het is normaal dat er eens gevoelens zijn voor iemand anders als je in een lange relatie zit, we zijn geprogrammeerd om dat te voelen want moeder natuur zegt "voortplanten jongen!" Het kàn een teken van relatie-issues zijn, maar ik veronderstel dat je geen crush op iemand nodig hebt om te beseffen dat er issues zijn. Het kan ook niet meer zijn dan een irrationele verliefdheid omdat iemand u toevallig op het juiste moment op de juiste manier triggert.
Los van het feit dat de heer Depp absoluut geen referentie moet zijn op het vlak van stabiele relaties, is dat een onzinquote naar mijn mening."If you love two people at the same time, choose the second one, because if you really loved the first one you wouldn’t have fallen for the second" - Johnny Depp - deze dus.
De reactie ging niet over het feit dat alcohol alles losser maakt.Laat dat dan zo? Als je van jezelf weet dat je het moeilijker krijgt om aan verleidingen te weerstaan als je gedronken/gerookt/gepakt hebt, dan kan je toch voor jezelf zeggen dat je dat minder (of niet) doet op bijvoorbeeld zulk een reis?