Gedrag op het veld, in de tribune en op sociale media

Ze waren al geweerd, dus gewoon niet laten terugkomen? Of tenminste niet onder die naam, want die historiek gaan ze nu blijven meedragen natuurlijk. Samen met het feit dat ze het laten terugkeren van die supportersgroep (ook al zitten de personen van die groep er niet meer bij, maar dat weten we nu niet) gewoon een fout signaal geeft imo.
Ja mss heb je wel gelijk.
Er is ook wel wat kritiek van andere supporters hierover geweest, en dat ze vriendjes zouden zijn met Madou, etc, maar dat zijn vooral speculaties natuurlijk.

Ja mss heb je wel gelijk.
Er is ook wel wat kritiek van andere supporters hierover geweest, en dat ze vriendjes zouden zijn met Madou, etc, maar dat zijn vooral speculaties natuurlijk.
Ja, de rol van Madou is ook wel vreemd in deze. Hij had eerder in een interview gezegd dat hij allerhande bedreigingen had gekregen vanuit die supportersgroep na het weren ervan, om ze daarna weer te verwelkomen. Nuja, dat is ook wat ik ervan gehoord heb en gelezen in de media.

Ik kan me voorstellen dat de modale supporter die gasten ook liever kwijt dan rijk zijn.

Ja, de rol van Madou is ook wel vreemd in deze. Hij had eerder in een interview gezegd dat hij allerhande bedreigingen had gekregen vanuit die supportersgroep na het weren ervan, om ze daarna weer te verwelkomen. Nuja, dat is ook wat ik ervan gehoord heb en gelezen in de media.

Ik kan me voorstellen dat de modale supporter die gasten ook liever kwijt dan rijk zijn.
Zijt maar zeker. Naast hun gedrag dat zorgt voor een slechte naam, is hun Ultra-gedoe ook enorm storend bij Club.

Merk bij Ajax dat die zware mannen tas de supporters, ook zware mannen buiten het stadion zijn. Dan snap ik wel dat als je daar bedreigingen van krijgt, je dat toch allemaal niet zo heel makkelijk naast je neer legt.

Terug
Bovenaan