Gaan jullie een COVID booster halen straks, of niet?

ga je ene halen?

  • ja

    Stemmen: 58 25,9%
  • nee

    Stemmen: 128 57,1%
  • ik twijfel nog

    Stemmen: 38 17,0%

  • Totaal aantal stemmers
    224
Ja ik ga mij laten vaccineren of boosteren of whatever.

Baat het niet, dan schaadt het niet indien ik mij niet bij de uitzonderingsgevallen bevind. Net zoals ik mij ook het vaccin voor de griep laat zetten of de andere vaccins zoals tegen tetanus en de anderen waarvan ik het zelfs al niet meer weet (...).

Ik hoop dat iedereen die zich niet in de uitzonderingsclausule valt, dit ook gaat doen.

Maar ik hoop vooral dat alle twijfelaars van in het verleden, door het evidente lak aan nieuwe lockdowns, CST eisen, mondmaskers, etc... duidelijk inzien dat ze mogelijks vroeger erover gereageerd hebben en dat ze toch onder de noemer van voortschrijdend inzicht zich toch gaan laten vaccineren.
 
Ik ben net terug van het vaccinatie centrum. Het process heeft 7 minuten geduurd. 2 minuten om 'in the checken' en het vaccine te laten zetten, en dan 5 minuutjes zitten.
Weer super vriendelijk mensen die ervoor zorgden dat alles goed verloopt. Het was wel heel rustig en voornamelijk oudere mensen.
 
Moet je deze keer nog 15 minuten wachten?
Hier werd er niks over gezegd (aparte korte covidvaccinatiemomenten bij de groepspraktijk huisartsen).
Ik heb het dan maar zelf gevraagd en het antwoord was dat het mag.
Aangezien er nog ruim plaats was in de wachtzaal, ben ik nog even 10 min gaan zitten.
Moest daarna toch nog naar de apotheek, een 5 min verder. In geval van hadden ze me daar wel 1e hulp gegeven, zekers?

Bij griepvaccinatie (via het werk) zeggen ze wel altijd van 15 min te wachten.
Nochtans al meer griepvaccinaties gekregen dan covidvaccinaties (5).
 
Dat was toch bij elke booster/vaccinatie nodig? Ik zie niet in waarom dat nu anders zou zijn.
Bij de laatste booster hier (oktober vorig jaar) mocht iedereen meteen vertrekken. Er was ook geen ruimte meer voorzien waar je kon wachten. Daarom dat ik het mij afvroeg.
 
Zal hier niet direct nodig zijn denk ik. Al heel de week thuis ziek. 2 collega's hebben corona en ik heb weer exact hetzelfde als in februari. Begonnen met een sinusitis maandag die 10x erger is dan een normale om dan over te gaan in een brandende keelpijn die nu opkomt.
 
Zal hier niet direct nodig zijn denk ik. Al heel de week thuis ziek. 2 collega's hebben corona en ik heb weer exact hetzelfde als in februari. Begonnen met een sinusitis maandag die 10x erger is dan een normale om dan over te gaan in een brandende keelpijn die nu opkomt.
En test je dan?


Hier werd wachten "aangeraden", ook niet gedaan. Als we bij de vorige niet allergisch gereageerd hebben is de kans klein dat we het nu wel zouden doen.
 
Zal hier niet direct nodig zijn denk ik. Al heel de week thuis ziek. 2 collega's hebben corona en ik heb weer exact hetzelfde als in februari. Begonnen met een sinusitis maandag die 10x erger is dan een normale om dan over te gaan in een brandende keelpijn die nu opkomt.
ja just die brandende keelpijn was bij mij ook een van de symptomen. Nog nooit zo een keelpijn gehad.
 
Terug
Bovenaan