Uitdaging Foto Uitdaging | Februari | Straat

Strijkijzer

Event Crew
Tweede maand van het jaar, dus een nieuwe challenge! We zijn aan de 11e challenge aanbeland wat betekent dat we bijna een jaar bezig zijn. Ik kan al een tipje van de sluier oplichten dat de uitdaging in maart of april een beetje anders zal zijn hiervoor. Maar daarover later meer!

De winnaar van vorige maand heeft alvast een onderwerp gekozen:

*tromgeroffel*

Straat

Belangrijk: Aangepaste regel - Foto mag vanaf nu niet meer dan 6 maanden oud zijn.


Stuur je foto in PM naar mij en achteraf kunnen we met z'n allen stemmen op een foto (in een stem-thread) en
achteraf verrast zijn door wie welke foto uiteindelijk inzond.

Deadline op vrijdag 25 februari om 23:59

Dan stemmen van 26 februari tot 2 maart.

Dus om samen te vatten:

Foto Uitdaging #11 - maand februari

1 inzending per persoon via mij in PM
Inzending mag maximum 6 maanden voordien gemaakt zijn
Geen foto manipulaties (waarbij je dan een totaal ander beeld krijgt)
Onderwerp: Straat.
Deadline: 25 februari om 23:59
Stemmen van 26 februari tot 2 maart

Prijs: Best Photographer In February (2022) According To BeyondGaming mag dan in je signature staan!
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen! En er is ook nog een verplicht interview! Ho ho ho!

Hall Of Fame
 
Tof onderwerp! Ik heb nog wel wat staan dat jong genoeg is en past binnen het onderwerp, maar ik hoop nog iets nieuws te kunnen maken tegen de deadline.
 
Kleine eis waar je absoluut niet akkoord mee moet gaan (ik kan proberen).
In een eerdere thread werd geopperd voor titels bij de foto's.
Voor degenen die een foto hebben van een straat, graag de straatnaam erbij, zodat we die kunnen opzoeken en zien of het klopt met het thema.
De Langlaarsesteenweg is geen 'straat', het is een 'steenweg'.
Het zou zonde zijn mocht de winnaar een foto hebben genomen van de Frankrijklei, terwijl de Kerkstraat geen stemmen heeft.
Een minder oranje kleur of wat kleur bij zwartwit kan ik nog verdragen, een foto van geen 'straat' niet :unsure:.
Anyway, uiteindelijk gaan het toch pareltjes zijn en is het maar 1 stem, dus je hoeft bovenstaande niet op te nemen.
 
Kleine eis waar je absoluut niet akkoord mee moet gaan (ik kan proberen).
In een eerdere thread werd geopperd voor titels bij de foto's.
Voor degenen die een foto hebben van een straat, graag de straatnaam erbij, zodat we die kunnen opzoeken en zien of het klopt met het thema.
De Langlaarsesteenweg is geen 'straat', het is een 'steenweg'.
Het zou zonde zijn mocht de winnaar een foto hebben genomen van de Frankrijklei, terwijl de Kerkstraat geen stemmen heeft.
Een minder oranje kleur of wat kleur bij zwartwit kan ik nog verdragen, een foto van geen 'straat' niet :unsure:.
Anyway, uiteindelijk gaan het toch pareltjes zijn en is het maar 1 stem, dus je hoeft bovenstaande niet op te nemen.
Met "straat" zal @shiftyke niet letterlijk bedoelen om een straat te fotograferen, maar eerder "street photography"? Street kan dan buiten op straat zijn, maar ook in de metro of in het station.
 
Met "straat" zal @shiftyke niet letterlijk bedoelen om een straat te fotograferen, maar eerder "street photography"? Street kan dan buiten op straat zijn, maar ook in de metro of in het station.
Ik mag het hopen want daar heb ik nog wel iets van staan. Lege straten zijn nouja, leeg en bijna onvindbaar in het verstedelijkte België. Ik zou kunnen photostacken maar dat geeft ook een vertekend beeld.

In dat geval zal ik mij vanavond of later deze week eens achter de pc zetten.
 
Ik mag het hopen want daar heb ik nog wel iets van staan. Lege straten zijn nouja, leeg en bijna onvindbaar in het verstedelijkte België. Ik zou kunnen photostacken maar dat geeft ook een vertekend beeld.

In dat geval zal ik mij vanavond of later deze week eens achter de pc zetten.
Goh, wat bedoel je met lege straten? Als je zondag om 7u30 op de Meir rondloopt zie je toch ook niemand?
 
Ook weer waar. Ik kom eigenlijk nooit zo vroeg butien :unsure: Althans niet in Antwerpen centrum.
Heeft wel zijn charmes, hoor. Als je héél vroeg gaat is de kans op zatlappen wel groot, tenminste zodra er geen sluitingsuur meer is. Maar dat kan ook boeiende straatfotografie opleveren.
 
Ik moet zeggen dat ik ook wel de wegels en dreefjes aan het vermijden was :p maar ok effectief street photography allesomvattend dus
 
Onderwerp is sowieso vrije interpretatie dus je mag doen wat je wil uiteindelijk :p

Kan zowel street photography zijn of letterlijk een straat :)
 
Terug
Bovenaan