Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leclerc heeft zich blijkbaar onmiddelijk gerealiseerd dat hij een Fuck eruit flapte en heeft zich na de persconferentie uitgebreid geëxcuseerd bij de aanwezige fia steward.Ps: Waar is Leclerc zijn boete voor het woord Fuck (ik zou ni willen dat hij boete krijgt)
Als je dan toch over consistentie spreekt als Fia zijnde, dan moet je over alles spreken.
Dat is toch een geheim dat je nooit kan bewaren en waar nooit iedereen aan zou meewerken?Zou me allemaal niet verbazen dat dit seizoen “staged” is om het seizoen spannend te maken. Er zitten Amerikanen achter de schermen, die houden van zulke spellekes -.-
Was nadien op de persconferentie dacht ik.Man man man, laat die toch zeggen wat ze willen in een cockpit.
<iframe src="https://giphy.com/embed/hS2hBTeUUukrMy7rxn" width="480" height="262" style="" frameBorder="0" class="giphy-embed" allowFullScreen></iframe><p><a href="Zou ook massieve competitievervalsing zijn. Als zoiets uitkomt is het gewoon volledig gedaan met de sport.
Komaan, van u verwacht ik wel iets meer onderbouwde uitspraken, geen tinfoil hat nonsensZou me allemaal niet verbazen dat dit seizoen “staged” is om het seizoen spannend te maken. Er zitten Amerikanen achter de schermen, die houden van zulke spellekes -.-

Exact! Hooguit worden er hier en daar regels bedacht die de een of de ander meer benadelen. Maar dat is zo oud als de sport zelf en soms de bedoeling om het veld bij elkaar te houden. Hier en daar een malafide voorzitter ofc.<iframe src="https://giphy.com/embed/hS2hBTeUUukrMy7rxn" width="480" height="262" style="" frameBorder="0" class="giphy-embed" allowFullScreen></iframe><p><a href="">via GIPHY</a></p>
Ik wilde alleen maar bedoelen dat er wel politiek en lobbywerk te pas aan zal komen. Daarvoor zijn de belangen te groot.Exact! Hooguit worden er hier en daar regels bedacht die de een of de ander meer benadelen. Maar dat is zo oud als de sport zelf en soms de bedoeling om het veld bij elkaar te houden. Hier en daar een malafide voorzitter ofc.
Komaan, van u verwacht ik wel iets meer onderbouwde uitspraken, geen tinfoil hat nonsens![]()
Het seizoen is te raar verlopen om als normaal te beschouwen -.-
Nog 4 races. Ik ga toch blij zijn als dit seizoen voorbij is. Dit seizoen boeit me ook op 1 of andere manier niet. Denk dat het ook te maken heeft met die banden die vreemd performen ofzo. Ik wil terug puur racen zien op 100% zonder degradatie van banden.

Dat is inderdaad nogal van de pot gerukt.1 van de stewards in Mexico was blijkbaar Tim Mayer, zoon van mede McLaren oprichter Teddy MayerNu snap ik de 2 x 10s.
En Johnny Herbert was er ook bij, uiteraard zou ik zeggen.
Laten we hopen. Ik wil echt nog eens regen zien.Het wordt een nat weekend op Interlagos![]()