Verdient een goeie klets rond zijn oren van zijn mama
Van wie heeft hij die manieren denk je?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verdient een goeie klets rond zijn oren van zijn mama

bon, blijkbaar was er geen F1 op Tipik, dus waar kan ik nu in godsnaam de F1 bekijken, ze doen zelfs geen uitgestelde uitzending. Onnozele 21 juli
Was gewoon te zien op La Trois. Je kan ook gewoon een programmagids raadplegen he. Heb ik gedaan toen ik zag dat het niet op Tipik was en er zeker van was dat het dan wel op een andere RTBF zender te zien zou zijn.
Ik vind dit geen WIN voor piastri maar een kado overwinning, Lando was sneller, dus ik snap niet waarom piastri alsnog voorbij moest van het team. Dat Lando pissed was, kan ik goed begrijpen.
Ik vind dit geen WIN voor piastri maar een kado overwinning, Lando was sneller, dus ik snap niet waarom piastri alsnog voorbij moest van het team. Dat Lando pissed was, kan ik goed begrijpen.
Het is een probleem dat Mclaren zelf veroorzaakt heeft natuurlijk. Oscar's eerste overwinning gaat nu altijd een wrange nasmaak hebben.In het eerste deel van de race was Piastri gewoon sneller en nadien heeft Lando compleet onbegrijpelijk de 1ste plaats cadeau gekregen van het team. Ze hebben gewoon hun blunder rechtgezet door Piastri Norris voorbij te laten gaan.
Hadden ze Piastri eerst gepit zoals het hoort had Norris hem mss nog kunnen en wellicht zelfs mogen aanvallen in de laatste stint, als hij werkelijk zoveel sneller was. Maar door hun geblunder is dat er dus niet van gekomen.
Gewoon verdiende overwinneng voor Piastri, maar de manier waarop zorgt toch voor een wrange nasmaak voor het hele team. Hijzelf had zich zijn eerste overwinning ook wel ander voorgesteld wellicht.
Hoe vreemd het ook lijkt, maar ik denk toch ook dat ze hun 2 piloten mss wel nog hadden laten racen mocht Norris meteen zijn plaats hebben afgegeven.Het is een probleem dat Mclaren zelf veroorzaakt heeft natuurlijk. Oscar's eerste overwinning gaat nu altijd een wrange nasmaak hebben.
Op F1TV waren ze er ook over bezig, of ze de overwinning zouden afgeven of niet.
Ik vraag me het inderdaad ook af, stel dat Norris em sneller had teruggegeven en hij was effectief opnieuw sneller, mocht die em dan wel terug voorbij gegaan zijn? Toch altijd vreemd die teamorders. Het waren nog een 20-tal laps.
Wat deed? Ronde 1 is de fout van piastri dat Norris geen plaats laat waarop Max alleen langs buiten kan gaan. ( had die plaats nooit moeten teruggeven)100%, maar er is een groot verschil tussen hard racen en de ‘yield or crash’ divebombs van Verstappen.
Plus na de race sta je weer naast elkaar. Rosberg en Hamilton waren ook dikke buddies. En zoals Verstappen nu weer deed… Vriend of vijand, dat is gewoon erover.
Ik vond anders dat Max wel vrij vlotjes de buitenkant nam. Met zelfs nog een powerslide omdat ie het gas waarschijnlijk volledig ingeduwd had.Wat deed? Ronde 1 is de fout van piastri dat Norris geen plaats laat waarop Max alleen langs buiten kan gaan. ( had die plaats nooit moeten teruggeven)
Peter windsor merkte dit ook al op
De enige reden dat hij daar voor Norris zit aan de apex is omdat hij zich gewoon commit om gigantisch breed te gaan. Uiteraard kan je dan later remmen.
Nogal wiedes dat je uw plaats moet terug geven.
De divebomb bij hamilton is trouwens ook gebeurd door die andere auto die daar was ( de gedubbelde).