FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?

• Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
452589655_908935984584703_2483927088262604510_n.jpg

oh shit, wat een livery :love2:
ne mens zij bijna voor Alpine beginnen supporteren. bijna.

't is ivm met de Deadpool v Wolverine film, kleuren voor deze GP passen wel goed.
452911300_863419919144409_6723043546985530591_n.jpg

Nu nog Steiner naar Audi halen en tis helemaal om zeep nog voor het goed en wel begonnen is.

En die Alpine livery is echt epic ! Maar goed, ook tractoren mogen al eens een epic livery hebben.

Verstappen beast mode omdat de Red Bull vooral is afgesteld voor sector 2, ze rijden met hogere downforce dan de rest en offeren niet veel op ook in S1 en S3. Was al zo in FP1 waar Max ook 0.6 had op P2 + in de regen is ie sws outstanding dus die factor komt er ook nog bij.

Gelukkig is het morgen droog en start ie vanaf P11 waardoor de kans op schade bij de start wel groot is. Ook fijn dat er een handvol rijders voor hem staan die ook heel snel zijn nu, vooral de Mercedessen en McLarens dus ik verwacht geen open deur toestanden. Althans, ik hoop dat ze het hem stevig lastig gaan maken.

McLaren niet zo top maar dat zal wel te wijten zijn aan het feit dat ze voor een droog weer setup gekozen hebben.

Het zal in ieder geval geen walk in the park worden zoals vorig jaar. De Red Bull met DRS is wel heel sterk natuurlijk.

Zit jij nu werkelijk te hopen op schade? 🤔
Waar zeg ik dat ik hoop op schade ? Er al eens aan gedacht dat daar gewoon een grote kans voor is als je start in het midden van het pak ? Of mag het niet gezegd worden omdat het over Verstappen gaat ?

Laatst bewerkt:
Waar zeg ik dat ik hoop op schade ? Er al eens aan gedacht dat daar gewoon een grote kans voor is als je start in het midden van het pak ? Of mag het niet gezegd worden omdat het over Verstappen gaat ?
Toch geen gekke conclusie als jij schrijft "Gelukkig is het morgen droog ... waardoor de kans op schade bij de start wel groot is.", maar dan heb ik misschien onterecht de "gelukkig" gekoppeld aan de eventuele schade.
Dat het Verstappen is maakt mij niet uit, want ik vind hem onuitstaanbaar (qua persoonlijkheid, want qua rijkunsten heb ik enkel bewondering).

Toch geen gekke conclusie als jij schrijft "Gelukkig is het morgen droog ... waardoor de kans op schade bij de start wel groot is.", maar dan heb ik misschien onterecht de "gelukkig" gekoppeld aan de eventuele schade.
Dat het Verstappen is maakt mij niet uit, want ik vind hem onuitstaanbaar (qua persoonlijkheid, want qua rijkunsten heb ik enkel bewondering).
Tzal idd wel zoiets zijn. Soit, ik vind em ook onuitstaanbaar dus daar zijn we alvast akkoord over. T wordt sws wel weer een interessante race morgen, hopelijk niet te saai ook.

Eigenlijk zouden ze op dit soort tracks die DRS toch mogen afschaffen of op zijn minst maar 1 kleintje instellen (ik weet dat het kortere zones zijn dit jaar, maar toch). Van la source tot les combes en op het eind tot aan de chicane is er toch mogelijkheid genoeg om een tragere auto te passen. Vorig jaar ergerde ik me blauw aan die mega easy DRS passes.

Het is anders te moeilijk om een andere wagen in te halen gezien de huidige aërodynamica van die wagens.
Als je niet sneller bent dan je voorganger geraak je al sowieso niet binnen die seconde op het detectiepunt.
Kijk maar gewoon wat dat doet en wat een gedoe het is als het nu regent.

valt wel op dat de top 4 teams dicht bij elkaar liggen, tov de rest.
Max vrij vlot van P11 naar P8, maar niet verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan