RealFlub
Crew Member
bron? of gewoon geruchten?Exit Ocon na dit seizoen.
ik zou het alvast niet spijtig vinden. integendeel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bron? of gewoon geruchten?Exit Ocon na dit seizoen.
.....but why?Mick Schumacher naar Alpain
Ocon naar Audi of Haas, ik gok op Audi
Mick Schumacher naar Alpain, al zou het ook Doohan mogen zijn.

Omdat Mick een grote link heeft met Alpain, want hij rijdt WEC voor hun. En hij heeft F1-ervaring. Is dat voor Alpain dan mss een goeie optie, dat weten we niet. Een Doohan er in zetten is dat mss ook niet, een Zhou (die ook wordt gelinkt aan het team) idem......but why?
Ik zou eerder Doohan denken die het meeste kans heeft met de namen die genoemd worden. Ze gaan bij Alpine toch geen herhaling van het piastri scenario riskeren?Ocon naar Audi of Haas, ik gok op Audi
OnbegrijpelijkPerez 2 jaar langer bij RB...... De downfall van RB is bij deze zeker in gezet.

Ik ben niet tégen een contract verlenging voor Checo. Ik vind hem als 2de piloot naast Max vergelijkbaar met Bottas naast Hamilton (iets minder wel).Ik weet niet goed wat jullie eigenlijk allemaal verwachten van Red Bull. Ontslaan ze rijders omdat ze niet voldoen dan zijn ze slecht, zijn ze wel loyaal naar rijders is het ook niet goed. Hou even in gedachten dat ze Webber ook onder contract hielden voor zo lang die het wou, ook al finishte die zelfs geen enkele keer P2 in het kampioenschap tijdens Vettel's 4 WDC streak.
Vooralsnog winnen ze WDC en WCC. Er komen ook weer klassiekere tracks aan. Ik denk dat er van een mug een olifant wordt gemaakt.
Ik vind het op zich vooral jammer dat Lawson waarschijnlijk weer geen zitje zal hebben (of Ricciardo zou weg moeten), maar die downfall van RB? Nog even afwachten hoor. 3 races geleden klonk het hier dat RBR dominanter was dan ooit, en nu is het alsof ze laatste gaan eindigen in het kampioenschap![]()
Ik ben niet tégen een contract verlenging voor Checo. Ik vind hem als 2de piloot naast Max vergelijkbaar met Bottas naast Hamilton (iets minder wel).
Maar het is gewoon opvallend dat hij in dezelfde periode van het seizoen vorig jaar een pak beter was dan nu, en dat ze er toen niet tevreden over waren.
Waar was dat drama dan vorig jaar voor nodig?
Hij moet veel petjes verkopen in Mexico.Onbegrijpelijk
. En je weet wat je krijgt met Perez. Een nieuwe zetten ernaast kan weer "stress" veroorzaken en teveel kabaal. Keuze voor stabiliteit.Ocon naar Audi of Haas, ik gok op Audi
.
.Checo is good for selling a lot of cans of Red Bull, both in North America and Latin America. He brings a lot of sponsorship money to the team and that is important, even at this time in F1 with a budget cap. Almost 65% of all online Red Bull F1 merchandise is sold to Mexico."