FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?


  • Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Ocharme Gene… Dacht Magnussen nu echt van daar voorbij te raken ?!
Wat was dat overigens met Sainz? Dat was volgens mij niet enkel een remfout (zoals ze op Tipik zeiden). Ik zag op voorhand precies al wat rook van een geblokkeerd wiel?
 
Sainz contact gemaakt met Piastri in St Devote, dus platte band

precies een public lobby in sim racing, die eerste ronde
 
Ocharme Gene… Dacht Magnussen nu echt van daar voorbij te raken ?!
Wat was dat overigens met Sainz? Dat was volgens mij niet enkel een remfout (zoals ze op Tipik zeiden). Ik zag op voorhand precies al wat rook van een geblokkeerd wiel?
Volgens mij platte band na contact met Piastri.
 
Veel gebeurd:
- Sainz contact gehad met Piastri in T1, dus platte band.
- Magnussen die Perez eruit tikt.. met alle gevolgen. fout magnussen imho.
- Hulkenberg die probeert nog snel ervoor te zijn.. spijtige fout.
- Ocon die Gasly (teamgenoot) inhaalt.. en zo z'n chassis kapot rijdt. gasly wss ook beetje schade.
 
sainz krijgt zijn plaats terug voor de restart .
Ocon omg hoeveel keer heeft hij dat nu al bij een teamgenoot gedaan wat een idioot
 
't Is traditie dat het in Monaco treintje rijden is. Maar op 't moment wil gewoon IEDEREEN z'n banden sparen. Dusja, het is wel ff extreem uneventful nu.
 
Buiten de crashes is er inderdaad nog niet veel interessant gebeurd. De kwalificatie is plezanter om te zien dan de race. Dat Russel zo'n gaat laat maakt het ook niet echt spannend en Lecerlc mag nu ook wat vaart beginnen minderen. Lol.
Ben benieuwd als er nog iets gebeurd na de pitstops
 
oof, bij Alpine zijn ze blijkbaar serieus pissed op Ocon. teambaas heeft op de Franse tv gezegd dat ze zo'n manoeuvres absoluut niet wilden zien in lap 1, en dat er "moeilijke keuzes gemaakt zullen worden"
 
Effe een uiltje gevangen na de rode vlag.

Maar Magnussen.... En Ocon die moet toch stilletjes aan eens een mot op zijn gezicht krijgen van iemand die hem kotsbeu is? Echt een triestig figuur.


Voor de rest. Monaco... Q is prachtig. R is eigenlijk moeilijk een race te noemen.
 
Gelukkig uitgesteld gekeken.. eerste ronde gezien en dan verder gezapt naar het einde.
 
Raceban voor Magnussen mag nu toch wel, wat een idioot. Voor de rest wel erg content voor Charles! Net niet in slaap gevallen.
 
Terug
Bovenaan