FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?


  • Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Toto was inderdaad niet op de hoogte. Ik vraag mij wat de nr 1 reden is van zijn vertrek. Wellicht is het intern al bekend dat de W15 wellicht een draak van een bak wordt ? Wat mij niet zou verbazen. Also, Lewis voelt zich ook miskend.

Er kunnen nog hele zotte dingen gebeuren voor dat zitje van Lewis: want Alonso zou zeker kunnen, maar ook bv een Vettel terug halen.
 
Toto was inderdaad niet op de hoogte. Ik vraag mij wat de nr 1 reden is van zijn vertrek. Wellicht is het intern al bekend dat de W15 wellicht een draak van een bak wordt ? Wat mij niet zou verbazen. Also, Lewis voelt zich ook miskend.

Er kunnen nog hele zotte dingen gebeuren voor dat zitje van Lewis: want Alonso zou zeker kunnen, maar ook bv een Vettel terug halen.
ik zie toto ook nog een stap opzij zetten dan, en no way dat Lewis heel het seizoen voor mercedes gaat rijden.
die moeten zich echt wel gevogeld voelen.
Albon zou ik proberen te pakken krijgen
 
Toto was inderdaad niet op de hoogte. Ik vraag mij wat de nr 1 reden is van zijn vertrek. Wellicht is het intern al bekend dat de W15 wellicht een draak van een bak wordt ? Wat mij niet zou verbazen. Also, Lewis voelt zich ook miskend.

Er kunnen nog hele zotte dingen gebeuren voor dat zitje van Lewis: want Alonso zou zeker kunnen, maar ook bv een Vettel terug halen.
Vettel terughalen, kom zeg. Zijn laatste jaren waren toch niet zo goed.

Voor Hamilton zie ik het voordeel van de gigantische marketingmachine in de VS, zijn tweede thuis. Zo creëer je terug hype. Hype voor Hamilton, hype voor Ferrari.
 
Hamilton die in een rode wagen gaat zitten gaat toch ook een vreemd zicht zijn. Ben wel benieuwd.
Arme Sainz kent zen plek nu ook wel.
 
Arme Sainz heeft een heel seizoen om een nieuw zitje te vinden. er is er 1 vrij bij Mercedes, en waarschijnlijk ook bij Red Bull tegen dan.
 
Ik gok op Sainz naar Sauber om op Audi te landen. Dat was toch al even een hardnekkig gerucht.

Die ene kerel tijdens de Sky uitzending leek zich te misspreken,.dat er nu opportuniteiten zouden zijn voor Sainz bij "Aston Martin en Audi". Dat betekent... Alonso naar Mercedes? 😄
 
Ballsy move van Hamilton, nooit verwacht eigenlijk. Maar toch ook weer een financiele flater zoals we Ferrari kennen.

Investeert toch in de toekomst ipv in iemand te investeren die op “pensioen”leeftijd is gekomen -.-
 
Het aandeel schoot al meteen de hoogte in van Ferrari, maar dat is maar een tijdelijk effect.
Schumacher werd met en door Ferrari 7 voudig kampioen, Hamilton arriveert er met evenveel titels.
Daar zal het naar mijn mening ook bij blijven. Ik zie dit Ferrari Red Bull niet verslaan, tenzij ze in de toekomst de bal mis slaan met de eigen motor.
Maar tegen dan is Hamilton ook al definitief over zijn top heen.
Ik schat Leclerc ook als een veel groter talent in dan Russell, dus Hammie gaat nog mogen trappen in de herfst van zijn carrière...
 
Dat is ook wel snel een eigen leven gaan leiden... Ferrari bracht gisteren hun financieel jaarrapport uit waaruit bleek dat het een recordjaar is geweest. Het aandeel schoot daarop de hoogte in. :)
Nope, resultaten werden pas gepresenteerd om 15u. Aandeel was om 11u al 7,5% gestegen omwille van de geruchten. Na resultaten nog eens 2,5% erbij. But anyway, leuke move van Lewis, volgens geruchten zou hij een engineer gevolgd zijn?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan