XBOX >>> FAQ <<< Xbox

Denk dat ik ook al het dubbele (of meer) heb gespendeerd aan Destiny 2 ofzo :p
En ik die dacht dat mijn 180 uur op zelda
Botw al veel was. 😅

ik ben nooit echt voor langdurige games geweest. Ne single player moet maar een uur of 10 duren voor mij
 
Laatst bewerkt:
In Februari komt FF12: The Zodiac Age in Gamepass. Heb eigenlijk FF12 nog niet gespeeld, maar hoor & lees veel dat het 1 van de betere is, ondanks dat het buitenbeentje is.
Zeer goede final fantasy.
Story wise staat hij ook boven.
Het is een meer geopolitiek verhaal waar jij toevallig in beland. Niet dat de wereld wacht tot jij iets doet.
Aanrader.
 
Bestaan er nog jaarabonnementen of dergelijke?

Ik kan enkel nog kiezen voor game pass ultimate voor 12,99 euro per maand.
 
Ik geraak die xbox controller dus niet gewoon ( controller opzich wel maar die toetsen x, y, a.. pff moet meermaals kijken voor ik een knop induw )
 
Bij mij was het eerder dat, komende van ps dat als ik x zag, ik geneigd was a te drukken. Maar het went gewoon snel.
 
Nog niet op de planning. Hoera

Heb je hier dan ook game pass mee?

Kan namelijk niet meer terug schakelen naar gewoon gold denk ik.
 
ik heb gamepass ultimate tot eind dit jaar
Ik wil dat op de goedkoopste manier verlengen
Hoe doe ik dit het beste ?
Deze vraag was gesteld via 9lives maar vind de topic en het antwoord niet meer terug op beyondgaming
 
ik heb gamepass ultimate tot eind dit jaar
Ik wil dat op de goedkoopste manier verlengen
Hoe doe ik dit het beste ?
Deze vraag was gesteld via 9lives maar vind de topic en het antwoord niet meer terug op beyondgaming
Je hebt nog tot eind dit jaar, waarom nu al verlengen. En anders heb ik een key gekocht op CDKeys.com, was 110 euro voor een jaar
 
Heb ondertussen een oplossing gevonden
Ultimate laten vervallen dan gold kopen voor 3 of 2 jaar en dan de switch naar ultimate voor 13€ omdat ik de 1 € al gedaan heb
Dat is veel goedkoper dan de 120€ per jaar voor ultimate
Ik had hier idd een antwoord op toen dit nog 9lives was maar vind de post niet meer
En heb nog tot eind dit jaar maar wil zeker verlengen
Misschien dat er anderen nog een beter voorstel hebben
 
Zijn er nog mensen die nog steeds vruchteloos op zoek zijn naar een Series X?
Ik vroeg me af of er ergens deftige stock trackers te vinden zijn voor Europa (niet UK).

Voorlopig heb ik enkel deze, maar die kijkt enkel naar Amazon:

Onlangs was er beperkte stock blijkbaar voor Spanje en Italië, maar kwam midden in de nacht online en was binnen de paar minuten uitverkocht...
 
Zijn er nog mensen die nog steeds vruchteloos op zoek zijn naar een Series X?
Ik vroeg me af of er ergens deftige stock trackers te vinden zijn voor Europa (niet UK).

Voorlopig heb ik enkel deze, maar die kijkt enkel naar Amazon:

Onlangs was er beperkte stock blijkbaar voor Spanje en Italië, maar kwam midden in de nacht online en was binnen de paar minuten uitverkocht...
Toch ongelofelijk hoe moeilijk deze consoles te krijgen zijn.
Ik game al zo’n 34 jaar en heb dit nog nooit meegemaakt
 
Terug
Bovenaan