XBOX >>> FAQ <<< Xbox

En het was mij ook al opgevallen in de Dreamland vorige week, dat er totaal geen schap meer was met Xbox-games, enkel nog een paar in een bak met wat afgeprijsde games (waarschijnlijk de resterende stock die ze kwijt wilden).
Dreamland is een jaar geleden volledig gestopt met de Xbox.

FNAC lijkt het ook stilaan te hebben opgegeven qua fysieke games. Daar zijn wel nog Xbox-consoles en accessoires te vinden.
 
Ik heb nog een paar fysieke games voor de xbox, die ik ondertussen ook al digitaal heb.
De meeste, om niet te zeggen alles voor de xbox, koop ik nu digitaal via vpn voor een appel en een ei, of via de xbox store als ze echt in de sale zijn.
Voor mij heeft gamepass nog weinig nut

Ik stelde van de week op mijn console vast dat de xbox core, het goedkoopste abbonnement geen online gaming voorziet, maar dat deze module enkel in de ultimate zit. Weet iemand of dat dit nu ook zo is? Ik heb nu nog ultimate en zou de core nemen voor het online gamen.
 
Ik heb nog een paar fysieke games voor de xbox, die ik ondertussen ook al digitaal heb.
De meeste, om niet te zeggen alles voor de xbox, koop ik nu digitaal via vpn voor een appel en een ei, of via de xbox store als ze echt in de sale zijn.
Voor mij heeft gamepass nog weinig nut

Ik stelde van de week op mijn console vast dat de xbox core, het goedkoopste abbonnement geen online gaming voorziet, maar dat deze module enkel in de ultimate zit. Weet iemand of dat dit nu ook zo is? Ik heb nu nog ultimate en zou de core nemen voor het online gamen.

Online zou bij de core ook zitten als je naar beneden scrolt zie je staan wat er bij de core zit.
 

Online zou bij de core ook zitten als je naar beneden scrolt zie je staan wat er bij de core zit.
Inderdaad zie het nu ook staan. Maar op mijn console stond er online gaming niet tussen, wat ik raar vond. Want ik hoop op een gears 6 met een online horde mode zoals gears 4 en niet zoals de gears 5, die ik echt niet leuk vind. Maar ook een oline rainbow of ghost recon of een coop zou ik wel missen
 
Inderdaad zie het nu ook staan. Maar op mijn console stond er online gaming niet tussen, wat ik raar vond. Want ik hoop op een gears 6 met een online horde mode zoals gears 4 en niet zoals de gears 5, die ik echt niet leuk vind. Maar ook een oline rainbow of ghost recon of een coop zou ik wel missen
Gears die zou ik is moeten spelen eigenlijk vroeger eigenlijk enkel die judgement gespeeld. 🙈 en de 5 wat online gespeeld
 
Gears die zou ik is moeten spelen eigenlijk vroeger eigenlijk enkel die judgement gespeeld. 🙈 en de 5 wat online gespeeld
Gears 1 tot en met 3 in coop is echt zalig, daar mag je me altijd voor vragen.
Gears 5 vind ik de horde echt op niets trekken en Gears 4 is online dood
Ik ben meer een coop speler dan een versus online speler, dat kan Bernie zeker beamen. Maar de uren dat we online gears met een vaste groep gespeeld hebben, zijn voor mij memorabel
Wat een tijd was dat ;)
 
Gears 1 tot en met 3 in coop is echt zalig, daar mag je me altijd voor vragen.
Gears 5 vind ik de horde echt op niets trekken en Gears 4 is online dood
Ik ben meer een coop speler dan een versus online speler, dat kan Bernie zeker beamen. Maar de uren dat we online gears met een vaste groep gespeeld hebben, zijn voor mij memorabel
Wat een tijd was dat ;)

Ik zou er inderdaad is moeten door gaan. Bij halo en halo wars heb ik dat al gedaan enkel nog de single player van infinite moet ik nog doen.

Maar ben net 4h bezig met hogwarts legacy, misschien dat ik daar na is begin aan de gears serie.

En heb me net deze besteld in de hoop dat ik wat meer game tijd heb als de tv bezet is.
 
Terug
Bovenaan