XBOX >>> FAQ <<< Xbox

Neuh. Ik zou ook gerust nog het dubbel betalen bij release voor een top spec model. Als je ziet hoeveel jaren we wel kunnen doen met een console. Dus voor mij mag er ook zo een model direct uitkomen. Bij release 500 voor de next gen. 3 of 4 jaar later terug 500 voor de pro. Bwa dan liever 1x 1000 voor de komende 6 a 7 jaar
 
Off topic: Ik kan toch niet de enige zijn die de titel van dit topic telkens lees als "FAQ -> FACK -> FUCK Xbox" 😅

On topic: Fuck Xbox :oi22:
 
Laatst bewerkt:
Recent een nieuwe 4k televisie gekocht van samsung en hierop is ook reeds een xbox app voor de cloud gaming. Iemand die deze reeds geprobeerd heeft en is da wa deftig? Heb de pc gamepass en ben nu wel aant twijfelen voor de ultimate als dit wat deftig is.
 
Recent een nieuwe 4k televisie gekocht van samsung en hierop is ook reeds een xbox app voor de cloud gaming. Iemand die deze reeds geprobeerd heeft en is da wa deftig? Heb de pc gamepass en ben nu wel aant twijfelen voor de ultimate als dit wat deftig is.
Ik denk dat je dan enkel via cloud kunt gamen
 
Recent een nieuwe 4k televisie gekocht van samsung en hierop is ook reeds een xbox app voor de cloud gaming. Iemand die deze reeds geprobeerd heeft en is da wa deftig? Heb de pc gamepass en ben nu wel aant twijfelen voor de ultimate als dit wat deftig is.
Je kunt altijd een maand nemen. En als het u niet bevalt kan je die direct annuleren en dan krijg je het resterende bedrag nog terug normaal.
 
Ben momenteel wartales aan het spelen.
Ik moet zeggen, dat het wel een aangenaam spel is. Al is het wel een redelijke tijdsink en was het begin een beetje moeilijk. Al lukt het ondertussen al een stuk beter.

Gamepass ftw.
 
Ben momenteel wartales aan het spelen.
Ik moet zeggen, dat het wel een aangenaam spel is. Al is het wel een redelijke tijdsink en was het begin een beetje moeilijk. Al lukt het ondertussen al een stuk beter.

Gamepass ftw.
Die gisteren ook even opgezet maar de tekst stond wat klein, is kijken of ik die groter kan zetten.

Momenteel zelf bezig met Dead space en Lamplighters League (ook zeer tof spel).

En 9 nov dungeons 4 en dan steamworld build lijkt me ook wel een toffe game.
 
Die gisteren ook even opgezet maar de tekst stond wat klein, is kijken of ik die groter kan zetten.

Momenteel zelf bezig met Dead space en Lamplighters League (ook zeer tof spel).

En 9 nov dungeons 4 en dan steamworld build lijkt me ook wel een toffe game.

Ja heb dead space en lamplighters ook opgezet.
Maar tegenwoordig is zo een spel zoals dead space niet meer voor mij. Al heb ik de originele destijds wel gespeeld. Ik weet niet waarom maar het grijpt mij niet echt.

Met lamplighters weet ik het niet, maar het sprak mij niet aan. Terwijl ik toch niet noodzakelijk iets heb tegen een xcom of zo. Misschien dat ik het wat meer tijd moet geven.

In ieder geval een goed ding dat ik om het uit te proberen niet 40€ heb moeten leggen voor elk :p.
 
Ja heb dead space en lamplighters ook opgezet.
Maar tegenwoordig is zo een spel zoals dead space niet meer voor mij. Al heb ik de originele destijds wel gespeeld. Ik weet niet waarom maar het grijpt mij niet echt.

Met lamplighters weet ik het niet, maar het sprak mij niet aan. Terwijl ik toch niet noodzakelijk iets heb tegen een xcom of zo. Misschien dat ik het wat meer tijd moet geven.

In ieder geval een goed ding dat ik om het uit te proberen niet 40€ heb moeten leggen voor elk :p.
Ik heb Dead space indertijd nooit gespeeld gehad. Maar vindt wel is tof om even op te zetten is ook wel men eerste horror game dat ik speel maar echt op het puntje van men stoel zitten van spanning is het nu wel niet 😅.

Lamplighters heb ook nog maar de eerste 2 missies gedaan en die bevallen me toch (nooit echt xcom games gespeeld) misschien daarmee dat het nog goed vindt omdat ik niets heb om te vergelijken.

Enige dat ik nu nog zou kopen is Diablo 4 (maar dan ga ik geen andere game meer aanraken de eerste weken)
 
Stasis gun, autosave om de 5 meter en onovertuigende vijanden maakte Dead Space altijd wel de mooiste horrorgame zonder echt iets van brains. Zonde van de audio want die is dan wel weer uitzonderlijk.
 
Stasis gun, autosave om de 5 meter en onovertuigende vijanden maakte Dead Space altijd wel de mooiste horrorgame zonder echt iets van brains. Zonde van de audio want die is dan wel weer uitzonderlijk.
Ja dat was me wel al opgevallen als je al is dood gaat je nooit ver terug moet.

En aan ammo nog geen te kort gehad tot nu toe. Zit op 4u speeltijd.
 
TW_Coming-Soon_11.30.2023-2dc5f54941711ad5b9cc.jpg


Weer mooie toevoegingen aan gamepass.
Remnant 2 Gelukkig net niet gekocht met black Friday pfew
Steamworld build wil ik zeker ook proberen
 
Terug
Bovenaan