XBOX >>> FAQ <<< Xbox

Hier gaat de Xbox wireless headset retour.
Heb het gevoel dat deze teveel afsluit en redelijk snel een warm gevoel aan de oren.
Kan ook liggen aan mijne dikke kop natuurlijk. 🤪

Heeft er iemand ne aanrader voor headset rond de 99euro Max voor Xbox. Moet niet perse wireless zijn.
 
Hij sluit idd goed af, wat mij dan weer niet stoort :ROFLMAO:
Wat mij wel stoort is dat geluid welke hij maakt bij het opzetten nogal, luid is...
Microfoontje is precies ook wel van de kleine kant en moet toch goed kijken of hij nu aan staat of niet.
 
Ik heb ooit zo een Plantronics RIG 800 met Dolby Atmos gekocht.
Is al enkele jaren geleden, was toen voor mijn Xbox One en gebruik deze nu ook op de series X.
Heb daar geen klagen van eigenlijk, ik weet wel niet hoe goed ik klink door de mic en de mic is niet plooibaar.
Volume mocht misschien net iets harder kunnen aangezien hij wat vervormd als het te luid gaat worden.
Zit wel wat over die 99 € maar hebt ook andere versies die goedkoper zijn.
Is een heel lichte headset dus dat is zeker wel aangenaam.

Op PC en PS gebruik ik Astro A50 maar die zijn nog wat prijziger maar die is ook nog net iets beter vind ik.

 
Zag net dat er op Bol.com acties zijn op gaming headsets.

heb eens een steelseries arctis 3 besteld voor 65euro…

Zie wel wat deze doet. Hoeft niet top te zijn maar beetje goed geluid is wel fijn.
 
Hoppa dat zal wel goed komen denk ik.
Vroeger ook Steelseries gehad waar ik tevreden van was, in de tijden van PS3 en X 360. Denk 300 wat ze toen eens een nieuwe naam aan hebben gegeven.
Die Arctis reeks heb ik toen die uitkwam veel positieve reacties over gezien.
Kameraad van mij heeft zo eentje, moet u schuldig blijven welke versie ervan maar die is er tevreden over.
 
Twijfel al heel tijd voor een series s te kopen, zit zelf nog met een one s. En aangezien ik enkel game pass zou gebruiken.
Maar twijfel nog, Rocket league zou bv echt op 1080p 120hz moeten draaien anders is het al een dikke nee.
Reden is dat ik nu imac heb voor men hobby en geen zin heb in 2 toetsenborden op mijn bureau en heb ook geen plaats voor degelijk te gamen ermee. 2 schermen lukt nu wel nog perfect en xbox achter het scherm zou ideaal zijn.

Al week aan het twijfelen erover.
 
Hier gaat de Xbox wireless headset retour.
Heb het gevoel dat deze teveel afsluit en redelijk snel een warm gevoel aan de oren.
Kan ook liggen aan mijne dikke kop natuurlijk. 🤪

Heeft er iemand ne aanrader voor headset rond de 99euro Max voor Xbox. Moet niet perse wireless zijn.
Kunt desnoods kiezen voor een tweedehandse astro a50 :p

Zijn nog wat andere aanbieders, dus kunt beetje rondkijken welke je prefereert. Was gewoon ter voorbeeld.
of als je zeker wilt zijn van de versie :
 
Laatst bewerkt:
Kunt desnoods kiezen voor een tweedehandse astro a50 :p

Zijn nog wat andere aanbieders, dus kunt beetje rondkijken welke je prefereert. Was gewoon ter voorbeeld.
of als je zeker wilt zijn van de versie :
Tweedehands is goed van iemand die ik ken ofzo.
maar zomaar via marktplaats vertrouw ik da ni echt 😂
 
Maar enkel als je het nog niet hebt, nog altijd 'boos' op mezelf dat ik enkele maanden terug niet meteen voor 3j heb verlengd. Binnen paar maand zal het elke maand volle pot zijn hier. Dus profiteer ervan nu het nog kan. Tenzij iemand idee heeft hoe je goedkoop alsnog een reeds lopen ultimate abo kan verlengen?
telt dit enkel voor ultimate of ook voor de gewone pc gamepass? want mijn xdoos wordt eigenlijk amper nog gebruikt :S
 
telt dit enkel voor ultimate of ook voor de gewone pc gamepass? want mijn xdoos wordt eigenlijk amper nog gebruikt :S

Als ge dat trucje gebruikt voor cheap game pass kunde even goed gewoon de manier volgen die voor Ultimate telt want uiteindelijk heb je dan ook 3 jaar pc gamepass voor peanuts aangezien pc game pass in ultimate zit.
Er is niet echt een manier om enkel en alleen pc gamepass goedkoop te krijgen want om het in de 1ste plaats goedkoop te krijgen via het trukje koop je toch xbox live gold codes.
Kunt desnoods kiezen voor een tweedehandse astro a50 :p

Zijn nog wat andere aanbieders, dus kunt beetje rondkijken welke je prefereert. Was gewoon ter voorbeeld.
of als je zeker wilt zijn van de versie :
Als hij de official wireless xbox headset terug stuurt wegens te fel clampen op het hoofd moet je geen astro aanraden want dat zijn ook clampers.
Als ge een non clamper zoekt neemde beter een hyperX model, neem ook niet de turtle beach 700 want die clamped ook enorm.

Deze is ook wel goed : https://www.dreamland.be/e/nl/dl/hy...CY9URCODWfH2RTiRJtr6m9Hn87dIJTqIaAnXSEALw_wcB

wireless op ps4 en ps5 en pc, heb daar de bedraade versie van gekocht ooit in een sale voor 30 Euro als backup model en zit verbazend comfortabel en goed geluid voor de prijs, enige wat ge hebt voor die prijs is de buitenkant wat plastic fantastic is ( bv op de earcups ) maar dat merkt ge toch niet als ge em op hebt.
En anders de bedraade Cloud II voor +-75 Euro.
 
Als ge dat trucje gebruikt voor cheap game pass kunde even goed gewoon de manier volgen die voor Ultimate telt want uiteindelijk heb je dan ook 3 jaar pc gamepass voor peanuts aangezien pc game pass in ultimate zit.
Er is niet echt een manier om enkel en alleen pc gamepass goedkoop te krijgen want om het in de 1ste plaats goedkoop te krijgen via het trukje koop je toch xbox live gold codes.

Als hij de official wireless xbox headset terug stuurt wegens te fel clampen op het hoofd moet je geen astro aanraden want dat zijn ook clampers.
Als ge een non clamper zoekt neemde beter een hyperX model, neem ook niet de turtle beach 700 want die clamped ook enorm.

Deze is ook wel goed : https://www.dreamland.be/e/nl/dl/hy...CY9URCODWfH2RTiRJtr6m9Hn87dIJTqIaAnXSEALw_wcB

wireless op ps4 en ps5 en pc, heb daar de bedraade versie van gekocht ooit in een sale voor 30 Euro als backup model en zit verbazend comfortabel en goed geluid voor de prijs, enige wat ge hebt voor die prijs is de buitenkant wat plastic fantastic is ( bv op de earcups ) maar dat merkt ge toch niet als ge em op hebt.
En anders de bedraade Cloud II voor +-75 Euro.
Ga de Steelseries arctis 3 toch ook terug sturen. De klank is toch ook niet top.
Ga nu op zoek naar headset die ik zowel op Xbox als op iPhone kan gebruiken.

budget max 300euro.
Wel liefst headset die er niet te game-achting uitziet….


Ben eens benieuwd wat er allemaal op de markt is
 
Onlangs de audeze penrose x gekocht voor de series x. Fantastisch geluid, beste wat ik totnogtoe had. Ik vond 350 euro al schandalig veel ervoor,zeker omdat ik hem niet veel gebruik, dus beklaag ik mij dat wel wat... maar dit is nog een stukje ergers :).
 
Onlangs de audeze penrose x gekocht voor de series x. Fantastisch geluid, beste wat ik totnogtoe had. Ik vond 350 euro al schandalig veel ervoor,zeker omdat ik hem niet veel gebruik, dus beklaag ik mij dat wel wat... maar dit is nog een stukje ergers :).
Ja was net de Penrose X aant opzoeken.
ook gewoon deftig voor bvb muziek te luisteren via iPhone ?
 
Maar ja gij. Het is niet vergelijkbaar met andere headsets eigenlijk. Wel minder als je tegelijk wireless en bluetooth gebruikt uiteraard, maar dat doe ik enkel voor discord terwijl ik op de xbox zit.
 
Maar ja gij. Het is niet vergelijkbaar met andere headsets eigenlijk. Wel minder als je tegelijk wireless en bluetooth gebruikt uiteraard, maar dat doe ik enkel voor discord terwijl ik op de xbox zit.
Ga nog eens goed nadenken.
Weet nog niet goed wat ik wil.
Liefst van al headset die ik ook kan gebruiken om gewoon muziek te luisteren.
Vraag me af of ik niet gewoon beter deftige (gewone ) headset koop.
Hoeft zelf niet met mic te zijn want gebruik het amper.
 
Maar ja gij. Het is niet vergelijkbaar met andere headsets eigenlijk. Wel minder als je tegelijk wireless en bluetooth gebruikt uiteraard, maar dat doe ik enkel voor discord terwijl ik op de xbox zit.
Zonet dan toch de Audeze Penrose X besteld. Ben benieuwd maar lees er toch veel goede dingen over. 😁
 
Ik ga de vraag nogmaals stellen 😁 heeft er nog iemand last van controller disconnects? Gebeurt ook met een volle batterij. Ook laadt deze precies niet altijd op met de (officiële) play & charge kit, het begint vrij storend te worden 🙈 series X btw
 
In het begin waren er problemen met controller dc. Met de vorige update was dit volledig opgelost. Kan het zijn dat hij niet up to date is?
 
Terug
Bovenaan