>>> FAQ <<< Xbox

Geruchten gaan dat BF 6 of gewoon " batllefield " direct naar gamepass zou komen. Zou wel dikke deal zijn voor xbox bezitters.
 
Geruchten gaan dat BF 6 of gewoon " batllefield " direct naar gamepass zou komen. Zou wel dikke deal zijn voor xbox bezitters.
Er circuleren veel geruchten over xbox de laatste tijd.
de Nintendo/ Microsoft samenwerking
De MGS en silent hill ip zou naar xbox gaan
Kojima zou games voor xbox maken
Ubisoft op gamepass
 
Er circuleren veel geruchten over xbox de laatste tijd.
de Nintendo/ Microsoft samenwerking
De MGS en silent hill ip zou naar xbox gaan
Kojima zou games voor xbox maken
Ubisoft op gamepass
Sony gaat dan wel eens iets moois mogen counteren, geruchten ik weet het dat ze dik gaan inzetten op mobile gaming ben daar echt geen fan van om pakweg God of war op mijn telefoon te spelen.
 
Sony gaat dan wel eens iets moois mogen counteren, geruchten ik weet het dat ze dik gaan inzetten op mobile gaming ben daar echt geen fan van om pakweg God of war op mijn telefoon te spelen.
Het zal eerder een xcloud achtige streamingdienst zijn denk ik
Tenzij ze ook overeenkomsten met 3th party hebben, vrees ik dat ze te laat gaan komen
Microsoft, amazon en apple hebben gewoon veel meer financiële middelen
 
ik had nieuwe laptop gekocht, en er stond ergens 1 maand xbox gratis, nu kan ik dat toch nergens terugvinden zeker?

weet iemand waar dit kan staan?
 
Kwam dat als pop up scherm op uw laptop?
Mss als je gamepass op pc download?
volgens dat ik mij herinner stond dat in de microsoft winkel vanboven , ik dacht bij die highlights die om de 2 seconden veranderen zo

en nu weg uiteraard

edit: het zal toch een pop up geweest zijn mss nu dat ik dat menu bekijk
 
okay, dus niet meer voor vandaag dan , gezien we zondag zijn, is weeral typisch eh, dan wilt ge erop ingaan en is het verdwenen
 
Na lang wikken en wegen en opgegeven voor constant bots af te lopen.
Mij een series s besteld, ik zie wel volgendjaar ergens als er wat meer xbox series x in stock zijn.
Het is verdacht stil op de telegram pagina's, diene boot daar zal wel veel voor vertraging hebben gezorgd vrees ik.
En het is sowieso een upgrade tov mijn one s, en heb niets van discs voor xbox alles is digitaal.
Ga hem toch spelen op een 1080p scherm.
 
Nu ik er over nadenk, is de eerste maand gamepass altijd aan 1€
Lees eens op de Microsoft website:

Kan zijn, maar bij mij stond er trial... 100% zeker van, ik heb het nog gepost in de age of empires thread, ik ga da woord niet uitgevonden hebben eh...

Trouwens die chatbot zei het ook, alleen maar voor mensen die nog nooit gamepass hadden, ze zeiden iets van proefabonnees daar
 
Ik heb gebeld, ze willen hun ervan af maken met te zeggen dat dat maar enkele dagen geldig zou geweest zijn, maar ze willen niet buigen voor hunne euro als introductie prijs...

Nu goed, als zij zo nieuwe klanten willen lokken/behouden, hun goed recht, maar niet met mij...

Precies of een boîte gelijk Microsoft dat euroke gaat missen ze

Schermafbeelding-2019-09-05-om-15.20.48.png


Das direct ne slechte start, en dus dat ik mijn game die ik wil aankopen niet bij hun in alle geval ga aanschaffen, met mogelijke andere games erbij

Op dat vlak ben ik vrij principieel, da ze stikken in hunne euro, maar mogelijke klant kwijt...
 
Terug
Bovenaan