>>> FAQ <<< Xbox

Ik ga de vraag nogmaals stellen 😁 heeft er nog iemand last van controller disconnects? Gebeurt ook met een volle batterij. Ook laadt deze precies niet altijd op met de (officiële) play & charge kit, het begint vrij storend te worden 🙈 series X btw
Hier nog geen problemen sinds launch.
of het is met alleszins ni opgevallen 😁
 
Heb zonet de laadkabel eens in de achterste usb poort gestoken en nu krijg ik wel de animatie van een ladende controller...
Nu enkel die disconnects nog...
 
Daar is al langer sprake van, zou dan vooral gaan over de 1st party titels van MS. Denk niet dat Nintendo alles zo maar gaat toelaten op de Switch.
 
Daar is al langer sprake van, zou dan vooral gaan over de 1st party titels van MS. Denk niet dat Nintendo alles zo maar gaat toelaten op de Switch.
En hoe ziet ge dat dan? Ik denk vooral aan gamepass op switch. Wat xbox wel een serieuze boost kan geven in Japan
 
Zal vooral interessant zijn mocht discord deal doorgaan.
Al geruchten dat MS aan de deur bij nintendo gaat staan en discord gaat aanbieden als hoofdcommunicatie tool voor Nintendo en dat ze er mogelijk voor open staan.
Met Nintendo weet je natuurlijk nooit.

Zouden dit jaar ook grote kleppers komen voor gamepass. Althans als de deals rond geraken.
 
Tuurlijk wel. Zelden prijsdalingen en constant heruitgaves. No way dat ze met gamepass in zee gaan.

Ik zie het nog wel gebeuren. Enkel 3th party MS titels in de gamepass, wat geld voor Nintendo en mogelijks een nieuw doelpubliek bereiken dat dan hun nooit afgeprijsde first party titels kan kopen.
 
Op dit moment zitten er Duracell batterijen in onze 2 controllers.

Is het handiger om die te vervangen naar oplaadbare batterijen (Microsoft Xbox oplaadbare batterij + USB-C kabel) of toch maar beter bij Duracell batterijen blijven?
 
ik gebruik eneloops. Dus herlaadbare batterijen.
Werkt goed, en goedkoper dan als dat ik die batterijen met duracels moet vervangen :p.

deze vb :
en deze als je niet toekomt, wat ik gok als je 2 controllers hebt
(of de 8 versie kun je ook nog kiezen)
 
ik gebruik eneloops. Dus herlaadbare batterijen.
Werkt goed, en goedkoper dan als dat ik die batterijen met duracels moet vervangen :p.

deze vb :
en deze als je niet toekomt, wat ik gok als je 2 controllers hebt
(of de 8 versie kun je ook nog kiezen)
Ik gebruik ook Eneloops 👍
Zijn toppers
 
Nu niet zo handig met winkelen op afspraak maar ge kunt ipv Eneloops ook Ikea LADDA kopen van 7-8 Euro voor 4, zijn re-wrapped Eneloops Pro van 2450mAh.
 
Bedankt

Bij de ene krijg je 4 batterijen en een opbergdoosje. (14€).

Bij die andere 4 batterijen en een oplaadstation. (30€) dus voor 44€ heb ik 8 batterijen en een oplaadstation. Ik denk dat de keuze rap gemaakt is.😁
 
Nu niet zo handig met winkelen op afspraak maar ge kunt ipv Eneloops ook Ikea LADDA kopen van 7-8 Euro voor 4, zijn re-wrapped Eneloops Pro van 2450mAh.
Ja, had dat destijds ook bekeken omdat die ladda's eigenlijk niet slecht zijn - De enelop pro is eigenlijk hun counterpart. Maar deze gaan "maar" 500 laadcyclussen mee (https://www.ikea.com/be/nl/p/ladda-oplaadbare-batterij-70303876/). Terwijl de eneloops 2000 laadcyclussen meegaan (https://www.energie-shop.be/panasonic-eneloop-aa-1900-mah-oplaadbare-batterij.html).


Daarom heb ik uitendelijk voor de eneloops gekozen. Ik heb eigenlijk geen nood aan die hogere capaciteit, de capaciteit van de eneloops is voorlopig voldoende voor mijn gebruik.
Bedankt
Bij de ene krijg je 4 batterijen en een opbergdoosje. (14€).
Bij die andere 4 batterijen en een oplaadstation. (30€) dus voor 44€ heb ik 8 batterijen en een oplaadstation. Ik denk dat de keuze rap gemaakt is.😁

Ja, is ook een 8 versie van, indien je denkt dat je echt niet toekomt met 8 batterijen en er minstens 12 nodig hebt. Maar normaal gezien moet dat wel lukken als je ze enkel voor 2 controllers gebruikt. Dan heeft elke controller zijn eigen reservesetje.
Verwacht niet te veel van die storage in deze optie. Die storage met die van 4 is beter, daarom dat ik daarnaar gelinkt had. Er is ook een storageoptie in de richting van deze versie. Maar dat doosje is gewoon zachte plastiek (en was duurder...).
 
Laatst bewerkt:
Klopt, is een afweging tussen 1800-1900mAh en bijna 2500mAh.
Voor mij was de doorslag eigenlijk gewoon dat ik ze meteen bij Ikea kon gaan halen dezelfde dag en ze maar 8 Euro zijn, dan zijn 500 laadcycles nog steeds 1.5 jaar bij dagelijks opladen ( en normaal laad je die niet dagelijks op als ze voor in de controller zijn ) tegen dan weer 8 Euro voor een nieuw setje en heb nog maar evenveel uitgegeven dan 1 set Eneloops.

Maar beide ( pro en non pro ) Eneloops zijn goed, ik geloof dat er nog re-wraps zijn van Eneloops ( Amazon Basic batterijen zouden ook Eneloops zijn ) maar over die van de Ikea vond ik duidelijkere info dan over Amazon Basic dus was voor de LADDA's gegaan.
 
Klopt, is een afweging tussen 1800-1900mAh en bijna 2500mAh.
Voor mij was de doorslag eigenlijk gewoon dat ik ze meteen bij Ikea kon gaan halen dezelfde dag en ze maar 8 Euro zijn, dan zijn 500 laadcycles nog steeds 1.5 jaar bij dagelijks opladen ( en normaal laad je die niet dagelijks op als ze voor in de controller zijn ) tegen dan weer 8 Euro voor een nieuw setje en heb nog maar evenveel uitgegeven dan 1 set Eneloops.

Maar beide ( pro en non pro ) Eneloops zijn goed, ik geloof dat er nog re-wraps zijn van Eneloops ( Amazon Basic batterijen zouden ook Eneloops zijn ) maar over die van de Ikea vond ik duidelijkere info dan over Amazon Basic dus was voor de LADDA's gegaan.
Ik bekeek het meer van de duurzaamheidsoptie. Waarom meer batterijafval genereren als het niet nodig is. Financieel niet voordeliger is (want die eneloops gaan 4 keer zo lang mee (allez wegens capaciteitsverschil iets minder ;))) en ik kon ze via amazon thuis laten leveren in de brievenbus, ik moest er dus zelfs mijn kot niet voor uitkomen en had de batterijen die meegeleverd waren om de tijd te overbruggen tot ze geleverd werden.

Daarnaast, is de ikea binnengaan (ik heb geen wagen, dus bus of fiets te nemen...) voor een paar batterijen nu niet direct mijn favoriete bezigheid. Maar bon, ben niet een fun shopper.
 
Terug
Bovenaan