XBOX >>> FAQ <<< Xbox

Toch ongelofelijk hoe moeilijk deze consoles te krijgen zijn.
Ik game al zo’n 34 jaar en heb dit nog nooit meegemaakt
Yep... Ik ongeveer 30 jaar nu. Op de PS2 na altijd wel pas zo'n half jaar na de release een nieuwe console gekocht.
Zo ver zijn we momenteel nog niet, maar iets zegt me dat het allicht op dat punt nog altijd een probleem gaat zijn...
 
Dikke week geleden liep ik in de Multi bazar te Pittem en daar stonden gewoon 3 xbox-series x consoles. Misschien zijn ze daar nog beschikbaar.
 
Toevallig een yt filmpje tegengekomen dat ging over problemen met samsung qled tv’s en hun game mode en de xbox sx?
Is dat nu opgelost met een update?

 
Toevallig iemand interesse in een 14day trial voucher voor GamePass Ultimate.
Deze gekregen bij nieuwe Xbox controller maar heb zelf al GamePass tot 2024
 
Heeft er hier iemand nog weet van telegram groepen voor een series X te scoren? Ben nog naar een exemplaar op zoek voor een collega.
 
Laat weten hoe hij is als ge’m hebt
Heb hem sinds gisteren, Dolby Atmos app gedownload en nu heb ik het ineens 6 maanden. Wist niet dat die trial zo lang duurde.( Zal inbegrepen zijn met headset).
Geluid is wel goed, vooral de trailers die erop staan v film en game.
Bij cold war ook redelijk ,harde explosies.was constant met de settings bezig om beter te horen. Begon plots mijn geluid constant weg te vallen ( op tv zelf ging t nog).
Als ik dan andere zaken opzette had ik daar geen last van.
Nu op Google een deel settings gevonden,straks is testen.
Ook is een HDR film met Dolby Atmos testen sewes.staan film instelling ook in de app.
Voor 100€ zeker een goede headset.
Had pre order op Mediamarkt gezet, normaal de 14 de maart kwam deze uit.gisteren geleverd door b post.
 
Heb hem sinds gisteren, Dolby Atmos app gedownload en nu heb ik het ineens 6 maanden. Wist niet dat die trial zo lang duurde.( Zal inbegrepen zijn met headset).
Geluid is wel goed, vooral de trailers die erop staan v film en game.
Bij cold war ook redelijk ,harde explosies.was constant met de settings bezig om beter te horen. Begon plots mijn geluid constant weg te vallen ( op tv zelf ging t nog).
Als ik dan andere zaken opzette had ik daar geen last van.
Nu op Google een deel settings gevonden,straks is testen.
Ook is een HDR film met Dolby Atmos testen sewes.staan film instelling ook in de app.
Voor 100€ zeker een goede headset.
Had pre order op Mediamarkt gezet, normaal de 14 de maart kwam deze uit.gisteren geleverd door b post.
Heeft dat ding ook noise cancellation?
 
Iemand een idee of je de Xbox kunt aansluiten met usb op een soundbar?

Want ik kan wel via hdmi men soundbar passeren maar dan verlies ik de 4k optie
 
Begin meer en meer last te krijgen van controller disconnects, nog iemand last van (series X)?
Steekt ook een play en charge kit in en geeft af en toe aan dat de batterij leeg is en vervolgens geeft een em terug een halve batterij aan (soms zelfs 3/4de) en valt vervolgens terug uit...
En het derde probleem is dat ik vaak haperend geluid heb door mijn koptelefoon, is wired op de controller aangesloten (razer kraken).
Controller heeft de laatste update reeds gehad...gewoon slechte unit? 🤷🏼‍♂️
 
Wat is momenteel de beste plek om een gamepass abo aan te kopen? (pc of pc & xbone, afhankelijk van de meerprijs)

Vroeger kocht ik gold per jaar aan iets van een 30€ online, maar weet niet hoe het nu met gamepass zit, en welke sites het beste zijn
 
Wat is momenteel de beste plek om een gamepass abo aan te kopen? (pc of pc & xbone, afhankelijk van de meerprijs)

Vroeger kocht ik gold per jaar aan iets van een 30€ online, maar weet niet hoe het nu met gamepass zit, en welke sites het beste zijn
 
Maar enkel als je het nog niet hebt, nog altijd 'boos' op mezelf dat ik enkele maanden terug niet meteen voor 3j heb verlengd. Binnen paar maand zal het elke maand volle pot zijn hier. Dus profiteer ervan nu het nog kan. Tenzij iemand idee heeft hoe je goedkoop alsnog een reeds lopen ultimate abo kan verlengen?
 
Wat is momenteel de beste plek om een gamepass abo aan te kopen? (pc of pc & xbone, afhankelijk van de meerprijs)

Vroeger kocht ik gold per jaar aan iets van een 30€ online, maar weet niet hoe het nu met gamepass zit, en welke sites het beste zijn

Maar enkel als je het nog niet hebt, nog altijd 'boos' op mezelf dat ik enkele maanden terug niet meteen voor 3j heb verlengd. Binnen paar maand zal het elke maand volle pot zijn hier. Dus profiteer ervan nu het nog kan. Tenzij iemand idee heeft hoe je goedkoop alsnog een reeds lopen ultimate abo kan verlengen?
Abonnement laten vervallen, 3j gold nemen en dan 1 maand game pass ultimate toevoegen.
 
Was mij zojuist opgevallen dat star wars squadron ook in de gamepass zat. Ik spaar mij weeral 20€ uit door dat niet 2de hands te moeten kopen :p.
Dieje gamepass zit toch tsjokvol games nu dat daar naast hun eigen games zoals halo, gears, wasteland 3, etc... ook eaplay in zit en binnenkort (juni of juli dacht ik de volledige bibliotheek van ubisoft...).
 
Terug
Bovenaan